Jump to content
Sign in to follow this  
WildThing

Steel Bars Wrapped Around This Heart Of Mine

Recommended Posts

WildThing

Fortsetter under...

WildThing

jeg er i bane. du er sola, han andre er månen. 

tiden flyr, jeg gjør ei. sitter i trønderland og venter på at det skal bli noe som ligner på sommer. fruen er og henter wildthing junior, katta ligger og sover etter en strevsom utenatt med musejakt og haraball. hunden er ute og gjør det hunder gjør mens han gjør. 

og jeg, mitt late svin, sitter med beina på bordet mens tv spyr ut møkk jeg har sett x antall ganger før. tv er rart sånn. jeg aner ikke hvorfor jeg har det på, men slår jeg det av så lurer jeg sikkert på hvorfor jeg har den av. 

samma kan det være, etterpå skal man ut og herje plen. lett inspirert av mobilbilder fra giacomo på sommerstedet sitt i syden, hvor han også bedriver slik hage-masochisme. 

hvis du sa til meg for noen år siden at jeg skulle bry meg om hagearbeid, så hadde jeg sett rart på deg og hatt en rå latterkule. men hey, vitsen er på meg - for her sitter jeg med nyhandlet gressklipper og vurderer hvilken kantklipper jeg skal gå for. 

og trampoline til kidsa. den vi hadde i fjor skal få en kjapp tur på skroten, jeg hater metall som ikke gjør annet enn å flexe og korrodere. så jeg ser etter trampoliner også. 

jeg er blitt en jævla sivilist. ikke si det til noen. 

WildThing

I'm a thousand miles from nowhere, time don't matter to me. 'Cause I'm a'thousand miles from nowhere, and there is no place else I'd rather be. 

Sommerværet fortsetter, jeg trenger klippe et utyske av en plen og her sitter jeg bak tastaturet og tastalerer. Sånn kan det gå.

Min gode venn Gia fristet nylig med at jeg måtte komme meg til hans feriested i de sydlige strøk, men jeg finner verken tid eller råd. Og det irriterer meg, fordi det hadde vært et gledens avbrekk å tilbringe litt hjernedød tid med mine venner just nu. 

Hvorfor?

Vel, jeg kjeder ræven av meg, for det første. Og andre. 

Vampen

Tenkte jeg skulle stikke innom å si hei. Hvordan går det med sommerværet?

WildThing

Sommerværet kommer seg, sier seg selv at det skal bli knallsol når jeg skal ut og kjøre langt  i morgen ^^ 

Vampen

Hahaha, isåfall synes jeg du skal tilbringe mer tid i bilen. ;) 

Annonse

WildThing

Jøss, akkurat DET er det sjeldent jeg får høre, harr harr harr! 

Vampen

Aaaaaaw, der fikk du meg til å føle meg litt spesiell og unik.

WildThing

Å i helvete som man farter rundt for tiden. Jesus vandre over Skagerak hvor lei jeg er av å være i bevegelse. Frem og tilbake mellom hjemme, Oslo, Bergen, whatnot begynner egentlig virkelig irritere meg. Spesielt når det er meningsløst. 

Siste tur gikk til B-town, der skulle jeg fotografere i et bryllup. Gjør ofte slikt, siden jeg er en mongo-bra fotograf, og jeg har egentlig fundert på om ikke det var dette jeg strengt tatt burde leve av. Anyway, denne gangen hadde man avtalt jobben et år i forveien, alt så vel og bra ut. Kunden var en venninne av meg, og jeg har ikkeno imot å gjøre slikt for venner. Avtalen var at hun og gubben skulle dekke utlegg for meg, det synes jeg er greit nok når det er folk jeg kjenner. Tidligere har jeg brukt ta en ganske pen sum for denne typen jobb, fordi det er til syvende og sist ikke bare fotograferingen som er arbeidet - det er fankern meg egentlig det letteste. Helvetet kommer jo når hele sulamitten skal redigeres, DET tar timer, det. Og så lagrer jeg resultatet på egen server for dem i evig tid (ok, kanskje ikke om jorden treffes av en meteor eller noe sånt, men det er vel like sannsynlig som at Brann blir et bra fotball-lag). 

Men ja, tilbake til denne helgen vi snakker om her. Jeg forsøker få tak i mennesket via facebook, telefon etc - men ikke helvete om jeg får noen tilbakemelding. Ikke før jeg er på veg ned til Bergen, DA får jeg beskjed om at hele greien er kansellert. 

Fra nå av tar jeg forskudd/depositum/ass or grass på forhånd. (ok, bare ass, jeg rører ikke grass. men hey, det funker.)

Fikk iaffal en grei tur nedover, hilst på hyggelige folk og sånn. Og, havnet oppi restaureringshælvete til mine foreldre igjen, sattan jeg hater gamle hus. Det er gode grunner for hvorfor jeg nekter å snakke om gamle hus når fruen fisker frem bolig-annonsene på finn.no. Her skal det leveres nøkkelferdig nytt. Jeg er for gammel til å overta andres problemer og elendige håndtverkere. 

Men en dag, så skal alt dette bli ditt.

Tenk på det, du. 

Vampen
:)

post-92654-0-35736900-1438275368_thumb.j

FrkSvår

:)

Lykke til med den overtalelsen, skal renne mye vann under broen før det kommer flere Appleprodukt inn i heimen, kjenner jeg Mr. WT rett :P

Vampen

Lykke til med den overtalelsen, skal renne mye vann under broen før det kommer flere Appleprodukt inn i heimen, kjenner jeg Mr. WT rett :P

Hahaha, vel, jeg er tålmodig av meg, så det går fint!:ler:

FrkSvår

Hahaha, vel, jeg er tålmodig av meg, så det går fint! :ler:

Det er han og, blir imponert om du er standhaftig nok til å vente til den dagen det skjer  :fnise:

Annonse

Vampen

Det er han og, blir imponert om du er standhaftig nok til å vente til den dagen det skjer :fnise:

Det høres ut som en artig utfordring.:lur:

FrkSvår

Det høres ut som en artig utfordring. :lur:

Tro meg, tålmodigheten hans er bare morsom til den blir irriterende :P 

Vampen

Tro meg, tålmodigheten hans er bare morsom til den blir irriterende :P

Haha, av en eller annen grunn tror jeg deg.:fnise: 

Jeg tenker at jeg snart skal slutte å mase om Apple, og heller gå over til å mase om noe annet gøy, som f.eks. yoga og strikking. Da skal du se at Apple plutselig begynner å virke som et ganske greit alternativ. :ler: 

WildThing

men dagen Apple lager noe uten å bruke software som skal kontrollere hva jeg gjør eller gjøre det umulig for meg å velge i hvilken form jeg vil benytte mine egne filer... men dagen skal jeg titte såvidt på dem! ^^

men, det vet jeg aldri kommer til å skje, fordi da ville de automagisk tape peng. 

Vampen

Pfffft, du er en kommende Apple-fanboy, du bare vet det ikke ennå.;)

WildThing

Pfffft, du er en kommende Apple-fanboy, du bare vet det ikke ennå. ;)

jeg er egentlig sjeldent fanboy. med mindre det er cadillac. eller bethesda games. eller italeri. eller coca-cola. eller charlie sheen. eller mopar. eller ac/dc. eller...faen, dette skar seg helt. 

Vampen

Mhm, natural born fanboy.:ler: