Jump to content
Sign in to follow this  
WildThing

Steel Bars Wrapped Around This Heart Of Mine

Recommended Posts

WildThing

minn meg på at jeg aldri noensinne skal sykemelde meg igjen.

Fortsetter under...

FrkSvår

Minner deg i tillegg på at du må sove om natta...

WildThing

Jeg begynner bli veldig god på møkkadager. Skulle tro jeg samlet på dem. Jeg har sjeldent tapt så mye penger på en eneste dag. Det eneste som står i hodet på meg nå, er å bli ferdig her oppi og komme meg sørover.

WildThing

Så JÆVLIG lei dumme kunder, lastebiler og alt som følger med! Kunne kjørt hele pokkers dieselhelvetet på fjorden for to ord og en fanta.

Jeg kjenner meg veldig ferdig med denne runden.

FrkSvår

Du ER snart ferdig med den runden.

Nå bor du på papiret hverken på Vestlandet eller i Nord-Norge lenger, og om 126 timer så er du her.

Da starter vi.

WildThing

kvinde, jeg elsker dig.

Annonse

WildThing

Denne dagen kan godt reise en viss plass. Bedrittent lei. I dag røk heftig mye penger på idiotisk misbruk av lastebil, fordi enkelte mennesker ikke forstår viktigheten i god kommunikasjon. Jeg er så loddrett utgjort fuckings lei hele jævla mentaliteten om at "det ordner seg", når folk faen meg ikke gidder ta noe form for ansvar selv.

FrkSvår

Right from the start, you were a thief,
You stole my heart and
I'm your willing victim
I let you see the parts of me
That weren't all that pretty.
And with every touch
You fixed them.

(Resten av sangen passer ikke til tankene mine, men akkurat disse linjene traff meg litt.)

WildThing

en dyr tid har gått

en god tid skal komme

fryd deg i hjertet

natten er omme

fryd deg i solen

tenk noe så godt

tenk på det store

tenk på det lille du har fått

for reisen var lang

til et mål du ikke så

men du visste så vel

hen ferden skulle gå

en god tid har startet

fri fra dager så tomme

fryd deg i hjertet

natten er omme

WildThing

Idag er det søndag, og da er det mandag i morgen. Mandag var absolutt sikkert at min sterkt etterlengtete bil skulle komme, og jeg har ventet lenge. Det har vært så mange løfter om leveringsdato som rett og slett ikke har holdt stikk. Veldig ironisk at jeg som bestilte akkurat denne modellen aller aller først faktisk er den som får en av de siste leveringene av 1. generasjon. Men slik er det, en stor feil er utbedret på i-eloop-systemet - som er noe av det jeg virkelig gleder meg til å prøve ordentlig ut på bilen.

Hva er i-eloop? Jo.

http://www.youtube.com/watch?v=lPgnj7MrOa8

Rett og slett genialt. Dette sammen med så utrolig mye fler nyvinninger gjør at den temmelig svære motoren på 2.5 liter med turbo strappet til den, har et formidabelt lavt forbruk og utslipp. Denne bilen har over en liter mer motor enn de vanligste hybridbilene, og er kraftigere samt definitivt mer miljøvennlig. I tillegg har den ikke svære battericeller som det pr idag er umulig å gjenvinne. Dette er bare en enkel bil med noen enkle geniale løsninger. Jeg elsker sånt. jeg elsker teknologi.

Men jeg får ikke henne før tirsdag. Og da er det for sent, for jeg kan ikke rekke ned på så kort tid siden jeg skal være i Bergen hos datter'n i løpet av den dagen. Ergo, jeg drar ned og fyller magen med litt is. Sånn er det å være voksen.

Trøsten med det hele er at jeg reiser ned til fru Jack atter en gang etter neste uke, og da er det for å bli. Jeg skal opp en snartur eller tre i løpet av høst/vinter for å få ferdig denne herlige Broncoen min, den andre bilen. Men det blir egentlig bare ok, kjenner jeg. Må jo allikevel opp for å ta vare på firma etc.

Jeg må slutte stresse. Det sa min far for under en time siden også. Mulig gubben kjenner igjen tempoet mitt i seg selv.

Så, kjære Victoriahavn. Snart er det farvel. Jeg elsker deg, byen min, fordi jeg hører hjemme her. Men jeg er fullt inneforstått med at jeg har noe mye bedre enn det du kan tilby ventende på meg lengre sør. En familie, faktisk. Mine barn. Henne. Vårt.

Og slik tenkte ikke jeg før. Føler meg litt gjenfødt.

FrkSvår

Får ikke filmen til legge seg inn direkte her, og er for utålmodig til å gidde å vente på å finne ut av det :P

:hjerte:

FrkSvår

Og bare for å pirke... Vår bil, kjære. Ikke din, ikke min, men vår.

WildThing

sånne som oss? en sang om rusmisbrukere i kjærlighet? ;) noe du vil fortelle? ;)

Annonse

FrkSvår

sånne som oss? en sang om rusmisbrukere i kjærlighet? ;) noe du vil fortelle? ;)

:P Kan ikke "sånne som oss" henspille på noe annet enn rusbruk? Det tror jeg, og det tror jeg du og vet om du tenker deg litt om ;)

WildThing

skal misbruke deg litt, skal jeg!

FrkSvår

Det tviler jeg ikke på :P

WildThing

sa hun med et glis rundt munnen

FrkSvår

.. Nå får vi snart beskjed om å skaffe oss et rom

WildThing

min dagbok, rom for mitt. men jeg er med på ideen, vi må komme oss inn i samme rom!

FrkSvår

Ca 100 timer, så er vi i samme rom. Da er vi hjemme begge to.