Jump to content
Sign in to follow this  
WildThing

Steel Bars Wrapped Around This Heart Of Mine

Recommended Posts

WildThing

denne telefonen suger noen meter med esel-tisselur

Fortsetter under...

WildThing

treig dag idag, ingenting kom helt igang sånn helt uten videre. sov egentlig bra i natt, men var trøtt nok til å drøye avstigning fra KNM Seng til langt uti tolvtiden. vetta faen hvorfor.

men nå er jeg i gang. tafser litt på volvo-deler som jeg egentlig har peiling på hvordan de fungerer. men det går!

WildThing

ikke vært helt min dag idag. ikke fått gjort spesielt mye, snarere tvert imot skaffet meg mer å gjøre. og det er jo lol. trollolol.

forsøker få guitar rig til å funke på en pc, uten spesielt mye hell. irriterende lite hell faktisk. jeg er på 5. timen med dette prosjektet nå, og det hjelper liksom ikke når alle på nettet formidler at dette "er en fryktelig enkel prosess". JADDA!

men jeg er glad i nye gitaren lell.

935691_10151624330591605_488708980_n.jpg

FrkSvår

Mini vil ha deg med på kino for å se Pelle Politibil, er du med? :P

WildThing

som sagt, den helgen får du ta tidsmessig ansvar for ;)

hatt en gøyal kveld på Metro. gøy å være litt tilbake, selv om det er fuckings lenge siden jeg har hatt ansvar der. ikke så mye folk though. absolutt sistemann måtte selvfølgelig krangle, og selvfølgelig var det meg han måtte bryte med. det gjør han IKKE flere ganger.

og ankelen min synes jeg er en tiss. jeg gjengjelder dens følelser. grr.

FrkSvår

Var du ikke hos lege med den ankelen?

Regner med det blir tid til kino på lørdag eller søndag. :) Er i grunn bare 17. det er planlagt noe på enda så vidt jeg vet?

Apropos den helga bør du se på billetter ganske snart så jeg, det er ikke mye ledig nedover.

Annonse

WildThing

jeg kan'ke gjøre noe før jeg har lønning, vettu :/

går det ikke, så hiver jeg meg bare i bilen

Edited by JackPreacher

FrkSvår

Joda, bare og bare, det er noen kilometer det er snakk om.

Ikke sikkert ankelen liker det, tenk litt på det du :P

WildThing

automatgir. aha!

FrkSvår

Bra, noen må jo passe på deg.

WildThing

jeg trives veldig godt med at det er deg :)

FrkSvår

Jeg og :)

WildThing

Bah. Jeg skulle vært i seng for lengst, men noe feilet. Kun få timer til jeg skal befinne meg i Tinghuset for å vitne mot en idiot fra julebord-sesongen 2011. Riktignok en ankesak, men det hadde vært forbasket fint å slippe slikt tøv.

Om folk bare kunne oppføre seg...

Skjer forøvrig mye rart der ute i verden, og noe av det er slikt som jeg skal interessere meg for - men alt som står i hodet på meg nå er faktisk å komme meg nordover og gjøre ferdig Bronco + sørge for at jeg ikke trenger vært der oppe så pokkers mye fremover. For jeg skal nemlig til Littlestream.

Annonse

Guest Animula

Hadde du hatt noen jobb om folk kunne oppføre seg da? Flytter du til denne streamen nå?

Forsøk på forandringer kan tydeligvis gjøre idiotisk vondt, det hadde vært mye morsommere om det var gøy. :(

FrkSvår

Med tanke på den døgnrytmen din tror jeg noen har behov for litt hverdag snart.

WildThing

Enstemmig vedtatt, søtums

WildThing

Jeg lurer på om jeg kanskje begynner bli litt utslitt, gitt? Hvis jeg hører godt etter, så har jeg en viss forestilling om at kroppen min sier noe om at "du, ta deg en bolle - jeg orker ikke mer". Har ikke for vane å høre så veldig nøye etter kroppen min, men hey - jeg har noen øyeblikk.

Nettopp vært på badet og vurdert å kaste opp litt, men intet skjedde. Hodet verker som om Slayer har begravelsesfest der inne, og alle er invitert.

Jeg gleder meg til å få ro i ting og tang. Virkelig. Nå trenger jeg seriøst dette A4-livet. Om jeg før drømte om det, så lover jeg at jeg er veldig klar for det just nu.

Jaja. Nok syting. Jeg har strengt tatt ikke en fis i helvede å klage på, bortsett fra at fru jack er 307 kilometer (i luftlinje) unna.

The queen of hearts is always your best friend.

FrkSvår

Neimen, var det ikke noe noen sa for et par uker siden, noe om å passe på seg selv så man ikke går på en vegg? Jeg synes å erindre det nemlig...

Aner meg at dette med å måtte erfare ting selv for at de skal ha noen virkning er en egenskap vi deler.

Hva annet kan jeg si... A4 livet, eller iallefall hverdagen, tusler videre her på Romerike. Det er plass til deg, og vi venter på deg.

---

Tror du, vi skal følges ad

til livet det er slut

Åh, det håber jeg

ja, jeg gør - ja, jeg gør

Så kvinde kom og drøm med mig

i den lange nat

når stjernerne de funkler

og blinker som besat

Nej, bliv ikke bange

for deres sange

hold bare fast i mig

når de fortæller dig

at der er tusinde mil

imellem dig og mig

Edited by hjärterdam

FrkSvår
a9b924L_700b.jpg

WildThing

Pffffft, jeg greier jo flytte hele kvinnen til andre siden av sengen uten at hun mrrker det ;)