Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Det kalles å bli beglodd. Ikke det beste hvis en skal konsentrere seg. :fnise:

Hm hver gang damer ser på meg regner jeg med at jeg har noe rart i ansiktet, eller en stor flekk på tskjorta .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Ha! :P Lykke til, det er evigheter siden.

UIÆAHH :grine:

Gått gjennom alle 133 sider med plussa innlegg, uten å finne det, på tide med et gjensyn kanskje? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Du er søt, men ikke så smart etter midnatt. Hva med å... gå inn i den tråden det gjelder, og bruke søkefeltet og begrense det til tråden? :P Minus 10 poeng i forumstalking!

Jeg husker ikke når jeg la det inn engang, og jeg gidder ikke lete nå. Men jeg tror det er ett år siden. Ellers skulle jeg gitt deg svaret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Du er søt, men ikke så smart etter midnatt. Hva med å... gå inn i den tråden det gjelder, og bruke søkefeltet og begrense det til tråden? :P Minus 10 poeng i forumstalking!

Jeg husker ikke når jeg la det inn engang, og jeg gidder ikke lete nå. Men jeg tror det er ett år siden. Ellers skulle jeg gitt deg svaret.

Bildene er borte fra image shack :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Sikker? Eller er der reklame? Jeg knyttet de ikke til brukeren min. Se etter "skip ad" eller "continue to media" lenke. De endret Imageshack, så jeg har sluttet å bruke det nå. Håpeløs reklamejungel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gunfreak

Sikker? Eller er der reklame? Jeg knyttet de ikke til brukeren min. Se etter "skip ad" eller "continue to media" lenke. De endret Imageshack, så jeg har sluttet å bruke det nå. Håpeløs reklamejungel.

Ah, se der ja :lur: Men dette lover jo dårlig for mannen din da, det var liksom det siste jeg måtte vite før jeg skulle bestemme meg om jeg skulle ta mannen din av dage og Usurpe plassen hans i god gammal Shakepear stil. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...