Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da så, Mortem :)

Hva heter det der man jobber for en familie i utlandet? Man får et sted å bo og 4000kr eller noe. Jeg skal foreslå det for en fra tsjekkia som har veldig lyst til å jobbe i norge for en kort periode. Han går norskkurs men kan ikke så mye. Han sa han ikke brydde seg om penger, han ville bare til norge og kunne bo her i sommermånedene. Han ville tilbake etter det, jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå? Foreslo jordbærplukking :fnise: Problemet er vel heller at jeg ikke vet hvordan jeg skal skaffe han jobb som jordbærplukker og i tillegg en plass han kan sove :fnise: Eller finnes det språkreiser hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg er effektiv i dag!

Bygget en atombombe, holdt USA som gissel, fått en milliard dollar fra dem, og demontert atombomben?

Ja det vil jeg si er effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bygget en atombombe, holdt USA som gissel, fått en milliard dollar fra dem, og demontert atombomben?

Ja det vil jeg si er effektivt.

Nei, det gjør jeg på dager jeg ikke er effektiv. Hverdagskost:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Arg, jeg må hele tiden at av på tskjorta mi, har jeg den på blir jeg for varm etter en stund, har jeg den av blir jeg for kald etter en stund, hvorfor kommer ikke norske hus og leiligheter med aircondition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig her i kveld. Om det ikke bedrer seg må jeg begynne å skrive om mitt interessante privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det jo aktivitet her.

Artig diskusjon gående nå ser jeg. "Er det ok å daske kjæresten på rompa?". Trodde det var obligatorisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det liv! Jeg har vært ute på byen ikveld! Ble en hel Latté. Party on! :danse::ol::kaffekopp:

I lead a sad life....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite liv her i heimen.... Jeg har bakt brød som jeg kan spise (dvs brød uten hvetemel), fjortisen har tømt varmtvannstanken (så jeg måtte dusje i kaldt vann etter treningen), minstejenta har protestert på det meste, og mannen har gjort ferdig siste rest av prosjekt "pusse opp gjesterommet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Her var det liv! Jeg har vært ute på byen ikveld! Ble en hel Latté. Party on! :danse::ol::kaffekopp:

I lead a sad life....

Frieriet mitt står enda det, vi kan ha et trist liv sammen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frieriet mitt står enda det, vi kan ha et trist liv sammen,

Jeg er desverre ikke mye til konemateriale for tida. :fnise: Jeg er en sta bitch.

Du har nå i det minste vært ute. :)

Jada, jeg klarer meg fint i eget selskap. Var koselig atmosfære. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...