Cordelia Skrevet 18. april 2013 #2141 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Mange her som har slettet seg og kommet tilbake. Var jo t.o.m en egen tråd om det. Synes uansett det er feil for de som skjønner hvem som er tilbake under nytt nick å oute den tidligere brukeren. Helt enig. Folk har sine grunner for å gjøre det, så ta det på privaten!! Endret 18. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. april 2013 #2142 Del Skrevet 18. april 2013 Helt enig. Folk har sine grunner for å gjøre det, så ta det på privaten!! Hehe greit. redigerer det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. april 2013 #2143 Del Skrevet 18. april 2013 Hehe greit. redigerer det vekk. Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 18. april 2013 #2144 Del Skrevet 18. april 2013 Skjønner ikke hva som er så farlig med det. Om man virkelig ikke vil bli kjent igjen dukker man vitterlig ikke opp i de samme gamle trådene med samme skrivemåte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. april 2013 #2145 Del Skrevet 18. april 2013 Skjønner ikke hva som er så farlig med det. Om man virkelig ikke vil bli kjent igjen dukker man vitterlig ikke opp i de samme gamle trådene med samme skrivemåte. Det er isåfall opp til den brukeren å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 18. april 2013 #2146 Del Skrevet 18. april 2013 Det er isåfall opp til den brukeren å gjøre. Tja, er vel opp til brukeren å klare å holde seg nogen lunde "ukjent". Når alle skjønner hvem brukeren er med en gang ser jeg ikke poenget med å holde det skjult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. april 2013 #2147 Del Skrevet 18. april 2013 Tja, er vel opp til brukeren å klare å holde seg nogen lunde "ukjent". Når alle skjønner hvem brukeren er med en gang ser jeg ikke poenget med å holde det skjult. Nei da, men det koster ingenting å kalle en bruker ved det navnet den har nå heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #2148 Del Skrevet 18. april 2013 Har hatt en rar mat dag i dag, null penger og limited med mat hjemme, så det ble en orginale pepperoni pizza til Lunch, (plukket av den ekle olivenen) så skulle jeg ha pasta til middag, men det var ikke noe igjen av den, så da måtte jeg macyvere opp litt mat, da ble det to hvitløks beguatter som jeg dyppet i spaggetti saus, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 18. april 2013 #2149 Del Skrevet 18. april 2013 Har hatt en rar mat dag i dag, null penger og limited med mat hjemme, så det ble en orginale pepperoni pizza til Lunch, (plukket av den ekle olivenen) så skulle jeg ha pasta til middag, men det var ikke noe igjen av den, så da måtte jeg macyvere opp litt mat, da ble det to hvitløks beguatter som jeg dyppet i spaggetti saus, MacGyver-mat er genialt. Jeg oppdaget gleden ved stekt fiskepudding og spaghetti på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. april 2013 #2150 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) MacGyver-mat er genialt. Jeg oppdaget gleden ved stekt fiskepudding og spaghetti på den måten. Eggerøre og ris her. Nå spiser jeg rett i koppen tomatsuppe. Blir virkelig mer og mer avansert i matveien jeg..........eller omvendt. Endret 18. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #2151 Del Skrevet 18. april 2013 MacGyver-mat er genialt. Jeg oppdaget gleden ved stekt fiskepudding og spaghetti på den måten. Jeg fant ut at kylling file og spagetti i oste saus var godt, hadde kylling file, men ikke ris, poteter eller pomfritt, så da stekte jeg kylling fieler, tok en poste ostesaus og spagetii, det ble godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #2152 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Gårsdagen var super! Dans dans dans hele dagen. Nå er jeg så giret at jeg ikke kommer til å få sove. Paradise hotel? Endret 18. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teemo Skrevet 18. april 2013 #2153 Del Skrevet 18. april 2013 Ikke nevn paradise hotel >< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. april 2013 #2154 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg spiste fjordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #2155 Del Skrevet 18. april 2013 Fjordland er enkelt og digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. april 2013 Forfatter #2156 Del Skrevet 19. april 2013 Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2157 Del Skrevet 19. april 2013 Hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. april 2013 Forfatter #2158 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hvor er den tråden om en eller annen bruker? Og hva er nicket til brukeren nå? Endret 19. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2159 Del Skrevet 19. april 2013 Veit ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. april 2013 #2160 Del Skrevet 19. april 2013 Hvor er den tråden om en eller annen bruker? Og hva er nicket til brukeren nå? Tror den tråden er slettet. Vet heller ikke hvilken tråd det er snakk om, men har jo vært noen tråder om forskjellige brukere den siste måneden. Mange som har slettet seg og kommet tilbake med nytt nick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå