Minya Skrevet 18. april 2013 #2121 Del Skrevet 18. april 2013 Når det høres ut som om det kommer en schaefer luskende på stuegulvet, vet man at det er på tide å klippe klørne på kattekreket. Vanligvis pleier det å gå relativt smertefritt, om ikke knirkefritt, for seg. (katta knirker, hun kan ikke mjaue) Men i dag var hun ikke samarbeidsvillig i det hele tatt, og brekte og bar seg. Forlabbene fikk jeg tatt uten noe større problem, men da baklabbene skulle taes, som strengt talt er de som trengs å klippes mest fordi hun ikke sliter dem ned og de blir forferdelig tykke og vanskelige å trekke inn, sprellet hun så mye at matmor måtte anse slaget som tapt og hente et håndkle. Tullet kreket inn i det og klippet ferdig mens hun stirret indignert på meg og peste som en mops. Nå lusker hun rundt på stuegulvet og leker Meget Snurt Og Fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2013 #2122 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er litt småsnurt på mannen... Oppdaget at kattefrøkena er blitt vel rund over magen og pattene er store, og han kunne fortelle at han glemte av timen til dyrlegen for å få ny dose med p-sprøyte til henne for 3mnd siden. Så her blir det nok snart fødsel og flere medlemmer av familien. Eller som minstejenta sa; Livets mirakel (hun er superhappy og håper vi skal beholde alle, noe vi IKKE skal). Satser på at det ikke blir så mange. (og mannen skal få hovedansvaret....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 18. april 2013 #2123 Del Skrevet 18. april 2013 Kastrer henne heller så snart kattungene har kommet, p-piller/sprøyter øker sjansen for at hun får pattekreft og livmorbetennelse og slike kjipe ting. Og send bilder når de kommer, vi er så kattungesjuke her borte og baronessen går så utrolig dårlig sammen med voksne katter, mens leveringsklare kattunger skal hun hele tiden prøve å passe på når hun hører eller kommer i nærheten av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #2124 Del Skrevet 18. april 2013 nei, skal eg rette nokre prøvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2013 #2125 Del Skrevet 18. april 2013 Kastrer henne heller så snart kattungene har kommet, p-piller/sprøyter øker sjansen for at hun får pattekreft og livmorbetennelse og slike kjipe ting. Og send bilder når de kommer, vi er så kattungesjuke her borte og baronessen går så utrolig dårlig sammen med voksne katter, mens leveringsklare kattunger skal hun hele tiden prøve å passe på når hun hører eller kommer i nærheten av dem. Planen var å kastrere henne etter den p-sprøyta hun egentlig skulle ha hatt sist:) Men pga reising så ville jeg være hjemme selv med henne når hun var nyoperert og ikke ha "barnevakt" til henne... Tror det blir noen vakre kattunger, vår sin er ei helt grå, lita skogkatte med masse god pels, og jeg har en mistanke om hvem som er synderen og forføreren.... Han er en barsk og kjekk skogkattherre, sort i pelsen med litt hvitt under haka. Fin pels på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 18. april 2013 #2126 Del Skrevet 18. april 2013 nei, skal eg rette nokre prøvar? Du kan rette min, etter jeg har tatt den imorra! (håper du er mottagelig for bestikkelser og smisk) *hint,hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. april 2013 #2127 Del Skrevet 18. april 2013 Kan du rette min eksamen i mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #2128 Del Skrevet 18. april 2013 Du kan rette min, etter jeg har tatt den imorra! (håper du er mottagelig for bestikkelser og smisk) *hint,hint* Kan du rette min eksamen i mai? det spørs kva de betalar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 18. april 2013 #2129 Del Skrevet 18. april 2013 det spørs kva de betalar!! In natura! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. april 2013 #2130 Del Skrevet 18. april 2013 det spørs kva de betalar!! For ein A? Ka du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #2131 Del Skrevet 18. april 2013 In natura! eg trur ikkje du er tøff nok til det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #2132 Del Skrevet 18. april 2013 For ein A? Ka du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. april 2013 #2133 Del Skrevet 18. april 2013 Så, kor stor e sjansen for at du klare å bli oppnevnt som sensor på introduksjonsfag i amerikansk historie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #2134 Del Skrevet 18. april 2013 Så, kor stor e sjansen for at du klare å bli oppnevnt som sensor på introduksjonsfag i amerikansk historie? låg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. april 2013 #2135 Del Skrevet 18. april 2013 :< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. april 2013 #2136 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg skal kose med 14 kattunger i morgen. Å så skal jeg kanskje se en fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. april 2013 #2137 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) *boom* Endret 18. april 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2013 #2138 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg skal kose med 14 kattunger i morgen. Å så skal jeg kanskje se en fødsel Så heldig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2013 #2139 Del Skrevet 18. april 2013 Mange her som har slettet seg og kommet tilbake. Var jo t.o.m en egen tråd om det. Synes uansett det er feil for de som skjønner hvem som er tilbake under nytt nick å oute den tidligere brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. april 2013 #2140 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Kua sier mø Endret 18. april 2013 av Ismara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå