Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Du tror alltid jeg er full :hjerte:

De ga meg piller mot magekatarr og sa "Her kan vi ikke gjøre sånn omfattende tester som du trenger, du må gå til fastlegen, vi er bare legevakten"

Ringe fastlegen i morra da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

eg trudde "gamle gunny" var bestemor....

Nei jeg er gamle gunny, bestemor gunny liker varmen hun, men meg og mamma gunny er litt vel norske og tåler ikke slike sydlige varmegrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringe fastlegen i morra da? :klem:

Ja, skal til legen om en to ukers tid. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ja, skal til legen om en to ukers tid. :):klem:

To uker er for lenge, jeg komme med beinsage mi i mårra, den funker sikkert på maven din også, jeg skal bare innom slakteren først og finne en saue mave vi kan transplantere til deg, dette ordner vi vet du,

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker er for lenge, jeg komme med beinsage mi i mårra, den funker sikkert på maven din også, jeg skal bare innom slakteren først og finne en saue mave vi kan transplantere til deg, dette ordner vi vet du,

:hug:

:sjokkert: Hva skjedde med å reparere det som alt er der? :fnise: Jeg vil ikke ha en sauemage :sjokkert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

:sjokkert: Hva skjedde med å reparere det som alt er der? :fnise: Jeg vil ikke ha en sauemage :sjokkert:

Det er grense for hvor mye man kan "reparere" med en beinsag, de er liksom bare brukbare til en ting.

Sauemaver er bedre enn menneskemaver, viss du har en sauemave kan du spare masse penger på mat, bare gå ned i hagen og gress der en stund, så lenge du vanner plenen din har du gratis mat hele sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg det?! :fnise:

Ja :( Jeg er ikke full, jeg har bare dager hvor jeg er helt blåst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt gammel vet du. Og når man blir gammel slutter man med drikkinga og fokuserer på gåstolen som snart har propell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg har blitt gammel vet du. Og når man blir gammel slutter man med drikkinga og fokuserer på gåstolen som snart har propell.

Det er omvendt, er man gammel trenger man ikke spise og drikke lengre, siden du ikke vokser mer, trenger du ikke disse mineralene og vitaminene eller fiber, og akohol har alt du da trenger, vin gir deg litt vitaminer, samt anti oxydanter, øl gir deg sugger og stivelse, whisky og rom gir deg sugger og nok alkohol til å holde deg gående i dages vis. Husk alkohol er ren energi mye mer energi i whisky enn i en biff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe interesse av alkohol, kroppen min må fungere normalt igjen før jeg drikker. jeg kjøpte 24 øl for et år siden, 15 av dem står fortsatt i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gunfreak

Har ikke noe interesse av alkohol, kroppen min må fungere normalt igjen før jeg drikker. jeg kjøpte 24 øl for et år siden, 15 av dem står fortsatt i kjøleskapet.

Kanskje den ikke funger fordi du ikke drikker nok, eh eh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den ikke funger fordi du ikke drikker nok, eh eh?

Alkohol forverrer tilstanden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...