QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2061 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg må slutte å drikke pepsi max for å få slutt på den stadig tilbakevendene magekatarren. Jeg vil ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. april 2013 #2062 Del Skrevet 17. april 2013 Pepsi max er noe av det beste jeg vet å drikke!!!! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2063 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg tør ikke ringe legevakta, er redd for at en sur mann tar telefonen. Trykker på ring hele tiden, men slår av før tonen kommer. Jeg føler meg svimmel og har smerter under vestre bryst. Nei, skal ringe nå, jeg er ikke hjemme, så har ikke mulighet til å gå til fastlegen. Gi meg mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2064 Del Skrevet 17. april 2013 Pepsi max er noe av det beste jeg vet å drikke!!!! Nam! Heretic!!! The only true brus is Cola Zero/light, so says your god Ganasha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. april 2013 #2065 Del Skrevet 17. april 2013 Cola Zero smaker oppvaskvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2066 Del Skrevet 17. april 2013 Cola Zero smaker oppvaskvann Nei det smaker cola bare mindre søtt. Ikke tving meg til å gå på et jihad har nå, du vil ikke bli kiddnappet og halshugget foran kamra for å så får videoen din vist på aljazera, Alle mine venner i Al quida er store Zero fans og de skylder meg en tjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teemo Skrevet 17. april 2013 #2067 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg tør ikke ringe legevakta, er redd for at en sur mann tar telefonen. Trykker på ring hele tiden, men slår av før tonen kommer. Jeg føler meg svimmel og har smerter under vestre bryst. Nei, skal ringe nå, jeg er ikke hjemme, så har ikke mulighet til å gå til fastlegen. Gi meg mot Få litt alkohol i kroppen så får du mot! Skal man tro fylleinnleggene dine på KG så får du veldig mye mot av alkohol! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2068 Del Skrevet 17. april 2013 Få litt alkohol i kroppen så får du mot! Skal man tro fylleinnleggene dine på KG så får du veldig mye mot av alkohol! Jeg ringte, de sa jeg skulle komme så de fikk ta en titt på meg. Er så sløv og har vondt i alle muskler, så skulle tro jeg var full. Gratis fylla uten alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2069 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg tør ikke ringe legevakta, er redd for at en sur mann tar telefonen. Trykker på ring hele tiden, men slår av før tonen kommer. Jeg føler meg svimmel og har smerter under vestre bryst. Nei, skal ringe nå, jeg er ikke hjemme, så har ikke mulighet til å gå til fastlegen. Gi meg mot Bra du ringte, ellers hadde jeg kommer og lekt doktor med deg Og selv om jeg har noe kunnskaper om medisin, tror jeg fremdeles de på legevakten gjør en bedre jobb, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2070 Del Skrevet 17. april 2013 Bra du ringte, ellers hadde jeg kommer og lekt doktor med deg Og selv om jeg har noe kunnskaper om medisin, tror jeg fremdeles de på legevakten gjør en bedre jobb, Sangler ut døra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2071 Del Skrevet 17. april 2013 Sangler ut døra nå Bra var i ferd med å finne frem Beinsaga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teemo Skrevet 17. april 2013 #2072 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg ringte, de sa jeg skulle komme så de fikk ta en titt på meg. Er så sløv og har vondt i alle muskler, så skulle tro jeg var full. Gratis fylla uten alkohol Synes du sier det der hele tida! Er jo ikke rart jeg tror du er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. april 2013 #2073 Del Skrevet 17. april 2013 Aaawh. Han liker deg! Alle sære folk på bussen liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. april 2013 #2074 Del Skrevet 17. april 2013 Imponerende hvor mye kunnskap du har om jenters menstruasjonssyklus Gunfreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2075 Del Skrevet 17. april 2013 Imponerende hvor mye kunnskap du har om jenters menstruasjonssyklus Gunfreak! Jeg kan litt om nesten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. april 2013 #2076 Del Skrevet 17. april 2013 Damn! den "hva foregår i hue til enkelte brukere" tråden ble tatt ned kjappt, underholdende mens det sto på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. april 2013 #2077 Del Skrevet 17. april 2013 Hvordan gikk det, Poselos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2078 Del Skrevet 17. april 2013 Endelig kom jeg akkurat inn døra fra legevakte. Herregud! 4.5 TIME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2013 Forfatter #2079 Del Skrevet 17. april 2013 Synes du sier det der hele tida! Er jo ikke rart jeg tror du er full! Du tror alltid jeg er full Hvordan gikk det, Poselos? De ga meg piller mot magekatarr og sa "Her kan vi ikke gjøre sånn omfattende tester som du trenger, du må gå til fastlegen, vi er bare legevakten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. april 2013 #2080 Del Skrevet 17. april 2013 Du tror alltid jeg er full De ga meg piller mot magekatarr og sa "Her kan vi ikke gjøre sånn omfattende tester som du trenger, du må gå til fastlegen, vi er bare legevakten" Dakar poselose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå