Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren

Jeg har (nesten) fått meg leilighet :danse::bolledeig::skya: Vant budrunden, nå krysser jeg bare fingre og tær for at ingen føler for å benytte seg av forkjøpsretten i borettslaget :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har (nesten) fått meg leilighet :danse::bolledeig::skya: Vant budrunden, nå krysser jeg bare fingre og tær for at ingen føler for å benytte seg av forkjøpsretten i borettslaget :bond:

Jeg lurer fælt på hvem du er. Faen at du knipset vekk det bilde, ellers så hadde jeg visst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg sikkert bli professor i bioteknologi, i tillegg til å ha kunnskapen som trengs i molekylærbiologi. Det er ikke så lett nei, + det jeg kan er mye mer interessant, hehe :P

Hvor har du lagret idèen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du lagret idèen ?

I hodet mitt og til en kompis som jeg stoler på. Vi må gjøre det sammen, for vi må jo lure alle sant. Kan ikke bli tatt i dette. Da kommer jo cia og alt etter oss. Alt for mye makt i å kunne leve evig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hodet mitt og til en kompis som jeg stoler på. Vi må gjøre det sammen, for vi må jo lure alle sant. Kan ikke bli tatt i dette. Da kommer jo cia og alt etter oss. Alt for mye makt i å kunne leve evig..

Mellomting mellom menneske og roboter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er 100% biologisk. Hva gjør du på?

Jeg spiller candy crush på facebook. Forbanna firkanter som ikke vil sammen ! Er på brett 245 :ler: Du da?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller candy crush på facebook. Forbanna firkanter som ikke vil sammen ! Er på brett 245 :ler: Du da?

Vel, nå skrev jeg meld til dama om at jeg savnet henne :P Ellers hører jeg på oldschool rap og prøver å finne noen gøye tråder.

Kjeder meg egentlig, noen som vil leke?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Vel, nå skrev jeg meld til dama om at jeg savnet henne :P Ellers hører jeg på oldschool rap og prøver å finne noen gøye tråder.

det skjøner eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skjøner eg...

No må ikke du være frekk bare fordi du får litt nynorsk diss, altså jeg kan jo ikke for at jeg vil skrive normalt :P

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

No må ikke du være frekk bare fordi du får litt nynorsk diss, altså jeg kan jo ikke for at jeg vil skrive normalt :P

eg skriv normalt eg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...