Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjedde med 1999? Krøll i systemet?

Du forstyrret :jolie: , det var innlegg i tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk meg til å telle feil, hvor er trøstepremien? :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar turen innom! Hoho

Kom du. Da kommer jeg til å prøve å selge deg en bok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd2

På lørdag spilte utestedet DMX - Party Up etterfulgt av Terror Squad - Lean Back mens jeg var på dansegulvet. Du skulle vært der Poselos, det var fantastisk.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha?

Ånden i flasken, er det deg? Jeg vil ha et liv uten bekymringer, sykdom og være evig ung.

På lørdag spilte utestedet DMX - Party Up etterfulgt av Terror Squad - Lean Back mens jeg var på dansegulvet. Du skulle vært der Poselos, det var fantastisk.

Jeg kunne snurret deg rundt så fort at beina dine traff alle rundt i ansiktet, weee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånden i flasken, er det deg? Jeg vil ha et liv uten bekymringer, sykdom og være evig ung.

Jeg vet i teorien hvordan man skal holde seg evig ung, det andre kan jeg ikke hjelpe deg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i teorien hvordan man skal holde seg evig ung, det andre kan jeg ikke hjelpe deg med :P

Ja, jeg også. Til evig tid kan man ikke, men ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er brun jordmaur, men er ikke 100% sikker. Tror de kan drepes med den type middel jeg har kjøpt i hvert fall.

Maaaaur2_zpsf1db4a57.jpg

Om det bildet der stemmer overens med det første du la ut, så er det etter all sannsynlighet ihvertfall ikke stokkmaur. De har relativt oversized hode i forhold til resten av kroppen, selv om soldatmaurene er lettest å se det på.

Det ser ut som vanlig jordmaur, den som er hakket større enn sukkermauren.

Kanel funker skikkelig bra for å ta knekken på hele tua. De digger nemlig stoffet, men den funker som en langtidsvirkende gift på dem, slik at de rekker å ta med snaskens hjem til spiskammerset og dele det ut til resten av family'n før de kreperer og ingen av dem skjønner noe som helst.

Samme med både geléversjonene og granulatversjonene av maurkverk. (Biltema har en fin seksjon med maurkverk) Strø der det finnes sprekker og åpninger, og der du har sett mauren gå. I løpet av en ukes tid bør du merke forskjell på hvor mange du ser, fortsett å legge ut åte til du ikke har sett dem på et par ukers tid, da er i teorien hele tua dau.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også. Til evig tid kan man ikke, men ganske lenge.

Joda, jeg kan til evig tid. Så lenge ikke noen kjører deg ned eller at universet går under da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Om det bildet der stemmer overens med det første du la ut, så er det etter all sannsynlighet ihvertfall ikke stokkmaur. De har relativt oversized hode i forhold til resten av kroppen, selv om soldatmaurene er lettest å se det på.

Det ser ut som vanlig jordmaur, den som er hakket større enn sukkermauren.

Kanel funker skikkelig bra for å ta knekken på hele tua. De digger nemlig stoffet, men den funker som en langtidsvirkende gift på dem, slik at de rekker å ta med snaskens hjem til spiskammerset og dele det ut til resten av family'n før de kreperer og ingen av dem skjønner noe som helst.

Samme med både geléversjonene og granulatversjonene av maurkverk. (Biltema har en fin seksjon med maurkverk) Strø der det finnes sprekker og åpninger, og der du har sett mauren gå. I løpet av en ukes tid bør du merke forskjell på hvor mange du ser, fortsett å legge ut åte til du ikke har sett dem på et par ukers tid, da er i teorien hele tua dau.

kaffegrut funkar og. mamma og dei har det same problemet. dei strør kaffigrut rundt sprekker og opningar. funkar det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg kan til evig tid. Så lenge ikke noen kjører deg ned eller at universet går under da.

Spent på hvordan du skal klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan du skal klare det?

Jeg kan det i teorien, men teknologien har ikke kommet så langt at jeg faktisk kan få det til enda. Dog, dette røper jeg ikke for jeg kan jo bli milliadær på dette.

+ Når teknologien har kommet langt nok så har jo jeg tenkt å benytte meg av dette selv, og jeg vil ikke at staten skal finne ut at jeg lever evig, da de sikkert ikke setter pris på dette..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan det i teorien, men teknologien har ikke kommet så langt at jeg faktisk kan få det til enda. Dog, dette røper jeg ikke for jeg kan jo bli milliadær på dette.

+ Når teknologien har kommet langt nok så har jo jeg tenkt å benytte meg av dette selv, og jeg vil ikke at staten skal finne ut at jeg lever evig, da de sikkert ikke setter pris på dette..

Kan ikke du finne opp den teknologien som må til da?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du finne opp den teknologien som må til da?

Da må jeg sikkert bli professor i bioteknologi, i tillegg til å ha kunnskapen som trengs i molekylærbiologi. Det er ikke så lett nei, + det jeg kan er mye mer interessant, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...