Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God natt -L-

Ellers går livet sin vante gang her i Hormonville. :buss:

Er i dårlighumørdalen jeg også. En ting som irriterer meg, er folks logikk når det kommer til renslighet på toalettet. De skal vri den dasskosten over hele dassen. Er planen å flytte dritten til veggen, taket og alle klærna de har på seg? For det er det dem gjør. Nå må jeg vaske hele badet :sinna:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt -L-

Er i dårlighumørdalen jeg også. En ting som irriterer meg, er folks logikk når det kommer til renslighet på toalettet. De skal vri den dasskosten over hele dassen. Er planen å flytte dritten til veggen, taket og alle klærna de har på seg? For det er det dem gjør. Nå må jeg vaske hele badet :sinna:

Hørtes jo ut som koselige og renslige gjester. :sjokkert:

Kjipern at jeg aldri får ræva i gir, en totalt unyttig dag.

:fnise: Hormonville ja, var egentlig alias for KG, men det passer fint her hos meg og, for ikke og snakke om den "dårlighumørdalen". Har enda ikke blitt kvitt den der zombiebasillen heller. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Huff er i sommer mode før var jeg ditt trett ved 22 tiden må sitter jeg oppe hele natta, kan ikke du Cordelia komme til meg og holde meg

med selskap, lover å være gentleman :lur:

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er i sommer mode før var jeg ditt trett ved 22 tiden må sitter jeg oppe hele natta, kan ikke du Cordelia komme til meg og holde meg

med selskap, lover å være gentleman :lur:

Ok, men jeg er desverre redd jeg hadde gått meg bort på turen. Hjernen og koordinasjonen er ikke helt i samsvar ikveld.

Gentleman du, jeg har tazer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ok, men jeg er desverre redd jeg hadde gått meg bort på turen. Hjernen og koordinasjonen er ikke helt i samsvar ikveld.

Gentleman du, jeg har tazer.

Tazer er jo bare bra foreplay :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi qouter hverandre hele tiden, og har rar humor og er single, we are ment to be Babe<3

Yoy can't handle me, babes! :ler::trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for tidlig. Bleh.

Åpningsvakta på jobben er kjip, selv om man da er ferdig på jobb i tretida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt svimmeltrøtt. Har en nabo som ikke er helt psyk. frisk, og nå har han tydeligvis en dårlig periode. Han har vært mye ute i natt og ropet og styrt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt svimmeltrøtt. Har en nabo som ikke er helt psyk. frisk, og nå har han tydeligvis en dårlig periode. Han har vært mye ute i natt og ropet og styrt på..

Huff :( sånt er så slitsomt det! Håper han får den hjelpen han behøver da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( sånt er så slitsomt det! Håper han får den hjelpen han behøver da :)

Jeg kjenner han ikke, bare er på hils hvis vi møtes i gata, men han bor alene. Denne ropinga er bare noe han gjør i perioder, heldigvis. Av og til misunner jeg sovehjertene til mannen og jentene, de kan sove seg igjennom det meste tror jeg. De hørte ikke engang at bikkja bjeffet i natt pga hun hørte ropinga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner han ikke, bare er på hils hvis vi møtes i gata, men han bor alene. Denne ropinga er bare noe han gjør i perioder, heldigvis. Av og til misunner jeg sovehjertene til mannen og jentene, de kan sove seg igjennom det meste tror jeg. De hørte ikke engang at bikkja bjeffet i natt pga hun hørte ropinga;)

Det er noe med menn og barn altså.. Her og sover mannen gjennom alt og jeg våkner av alt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maaaaaur_zps6bade5c6.jpg

Altså, jeg er glad i dyr, men disse maurene har klart å trigge massemorderen i meg. Og dette er bare en brøkdel av maurene jeg har drept de siste par dagene. Døøøø!!

Har kjøpt inn sånne maurlokkebokser da, så håper at de gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så store ut da? Eusosiale innsekter er noe drit, reproduserer seg alt for fort. Kjøp kraftig gift i form av pulver eller gelekonsistens. De boksene er ikke like gode :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er blåst opp, de er bare vanlige småmaur i virkeligheten — heldigvis!

Jeg kjøpte lokkeboksene på Jernia. De hadde noe spray-greier òg, men selgeren sa at de egentlig ikke anbefales ettersom de kan etterlate seg rester i luften som man puster inn, og det er jo ikke direkte sunt. Men pulver og gelé fungerer kanskje annerledes? Det skal være gelé inni disse boksene tror jeg, men kanskje ikke like effektiv gelé som de man får kjøpt uten boks..?

Har aldri hatt maur i hus før, så jeg har ikke peil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt maur i hus før, så jeg har ikke peil.

Skal gå ann å få de i geleform, ser ut som en trannkrem tube. Så smører du det på tynne metalplater, plast osv. Jo kraftigere giften er jo flere dør.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...