Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare snuse kaffegrusen da?

Har ikke tørketrommel, så det hadde blitt en sølete opplevelse. *snort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Har ikke tørketrommel, så det hadde blitt en sølete opplevelse. *snort*

Tygge kaffebønner eller te blader da!!

Eventuelt kom hit så skal jeg stikke deg med en nål i armen hver gang du holder på å sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygge kaffebønner eller te blader da!!

Eventuelt kom hit så skal jeg stikke deg med en nål i armen hver gang du holder på å sovne.

Vik fra meg evil vodooo man! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Flere timer ut på sjøen, begynte å regne gjorde det også, og ikke en eneste fisk som bet på........

Men mannen var flink og la tapet på et helt rom mens kona var ute for å sjekke fiskelykken:D

Jaså mannen er hjemme og fikser huset, mens du er ute etter å få deg et napp? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Pfft, jeg har sko med vernetupp. :nigo:

Pøh, det bare gjør meg mer tent, spesielt viss du har rutete skjorte og sånn gul arbeids hjelm også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If a tree falls down in a forest and no one is around to hear it but one man, but the tree falls on that man, does the man dieing make a sound? -Jon Lajoie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

If a tree falls down in a forest and no one is around to hear it but one man, but the tree falls on that man, does the man dieing make a sound? -Jon Lajoie

No but the raccoon under the man does

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør sånn i øynene! Og jeg har ikke legetime før om 15 dager, hvordan skal jeg holde ut den intense kløen? Har allerede ventet 1 uke. Tusen takk for at jeg fikk en sånn hastetime, jeg er dypt takknemlig :fnise:

Er det noen som vet om man får antibiotikakur til øynene på apoteket uten resept? Leste at kuren var veldig svak uansett.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klør sånn i øynene! Og jeg har ikke legetime før om 15 dager, hvordan skal jeg holde ut den intense kløen? Har allerede ventet 1 uke. Tusen takk for at jeg fikk en sånn hastetime, jeg er dypt takknemlig :fnise:

Er det noen som vet om man får antibiotikakur til øynene på apoteket uten resept? Leste at kuren var veldig svak uansett.

Legevakten? Privatklinikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legevakten? Privatklinikk?

Legevakten er for syke mennesker da, jeg har nok bare øyebetennelse av noe slag eller allergi. Hvis det ikke gir seg innen fredag går jeg på apoteket.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du forsøkt de allergi-øyedråpene du får reseptfritt på apoteket? Livostin eller noe sånt tror jeg de heter. Det kan hende de lindrer litt om det er allergi som har forårsaket en evt betennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Har nettopp gjort noko trist, men nyttig. Glad eg tok eit standpunkt og sa i frå. snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Har nettopp gjort noko trist, men nyttig. Glad eg tok eit standpunkt og sa i frå. snufs....

Hva da stjerner perner? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...