Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1921 Del Skrevet 14. april 2013 Kan du ikke bare snuse kaffegrusen da? Har ikke tørketrommel, så det hadde blitt en sølete opplevelse. *snort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1922 Del Skrevet 14. april 2013 Har ikke tørketrommel, så det hadde blitt en sølete opplevelse. *snort* Tygge kaffebønner eller te blader da!! Eventuelt kom hit så skal jeg stikke deg med en nål i armen hver gang du holder på å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1923 Del Skrevet 14. april 2013 Tygge kaffebønner eller te blader da!! Eventuelt kom hit så skal jeg stikke deg med en nål i armen hver gang du holder på å sovne. Vik fra meg evil vodooo man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1924 Del Skrevet 14. april 2013 Vik fra meg evil vodooo man! Vær glad jeg sa stikke deg med nål og ikke noe annet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1925 Del Skrevet 14. april 2013 Flere timer ut på sjøen, begynte å regne gjorde det også, og ikke en eneste fisk som bet på........ Men mannen var flink og la tapet på et helt rom mens kona var ute for å sjekke fiskelykken:D Jaså mannen er hjemme og fikser huset, mens du er ute etter å få deg et napp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1926 Del Skrevet 14. april 2013 Vær glad jeg sa stikke deg med nål og ikke noe annet du Pfft, jeg har sko med vernetupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1927 Del Skrevet 14. april 2013 Pfft, jeg har sko med vernetupp. Pøh, det bare gjør meg mer tent, spesielt viss du har rutete skjorte og sånn gul arbeids hjelm også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. april 2013 #1928 Del Skrevet 14. april 2013 Rawr purr purr mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1929 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Rawr purr purr mjau woff woff! Grrr! Endret 14. april 2013 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2013 Forfatter #1930 Del Skrevet 14. april 2013 If a tree falls down in a forest and no one is around to hear it but one man, but the tree falls on that man, does the man dieing make a sound? -Jon Lajoie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1931 Del Skrevet 14. april 2013 If a tree falls down in a forest and no one is around to hear it but one man, but the tree falls on that man, does the man dieing make a sound? -Jon Lajoie No but the raccoon under the man does Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. april 2013 Forfatter #1932 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Klør sånn i øynene! Og jeg har ikke legetime før om 15 dager, hvordan skal jeg holde ut den intense kløen? Har allerede ventet 1 uke. Tusen takk for at jeg fikk en sånn hastetime, jeg er dypt takknemlig Er det noen som vet om man får antibiotikakur til øynene på apoteket uten resept? Leste at kuren var veldig svak uansett. Endret 15. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. april 2013 Forfatter #1933 Del Skrevet 15. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 15. april 2013 #1934 Del Skrevet 15. april 2013 Klør sånn i øynene! Og jeg har ikke legetime før om 15 dager, hvordan skal jeg holde ut den intense kløen? Har allerede ventet 1 uke. Tusen takk for at jeg fikk en sånn hastetime, jeg er dypt takknemlig Er det noen som vet om man får antibiotikakur til øynene på apoteket uten resept? Leste at kuren var veldig svak uansett. Legevakten? Privatklinikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. april 2013 Forfatter #1935 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Legevakten? Privatklinikk? Legevakten er for syke mennesker da, jeg har nok bare øyebetennelse av noe slag eller allergi. Hvis det ikke gir seg innen fredag går jeg på apoteket. Endret 15. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 15. april 2013 #1936 Del Skrevet 15. april 2013 Ooooog fra 1666 poster til 1667... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. april 2013 #1937 Del Skrevet 15. april 2013 Klør sånn i øynene! Og jeg har ikke legetime før om 15 dager, hvordan skal jeg holde ut den intense kløen? Har allerede ventet 1 uke. Tusen takk for at jeg fikk en sånn hastetime, jeg er dypt takknemlig Er det noen som vet om man får antibiotikakur til øynene på apoteket uten resept? Leste at kuren var veldig svak uansett. Har du forsøkt de allergi-øyedråpene du får reseptfritt på apoteket? Livostin eller noe sånt tror jeg de heter. Det kan hende de lindrer litt om det er allergi som har forårsaket en evt betennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. april 2013 #1938 Del Skrevet 15. april 2013 Har nettopp gjort noko trist, men nyttig. Glad eg tok eit standpunkt og sa i frå. snufs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. april 2013 #1939 Del Skrevet 15. april 2013 Har nettopp gjort noko trist, men nyttig. Glad eg tok eit standpunkt og sa i frå. snufs.... Hva da stjerner perner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 15. april 2013 #1940 Del Skrevet 15. april 2013 Har nettopp gjort noko trist, men nyttig. Glad eg tok eit standpunkt og sa i frå. snufs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå