Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Beano

Det med pause mellom økter gjelder når man trener samme del av kroppen ;) Her er det jo underkropp to ganger i uken, og overkropp to ganger i uken. Og da rekker de forskjellige musklene å få pause =)

Å ja! Det la jeg ikke merke til :) Vel, det er supert. Da skal jeg begynne i morgen ettersom jeg trente lår og rumpemusklene i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da har jeg trent level 1 Butt Bible. :danse: Synes Jillian Michaels sin var tyngre, men den trener litt flere deler av kroppen da.

Har målt rumpa også! :fnise: så dette kan bli gøy! Det går jo fort også! Burde ikke være vanskelig å få gjort dette en del ganger i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg trent level 1 Butt Bible. :danse: Synes Jillian Michaels sin var tyngre, men den trener litt flere deler av kroppen da.

Har målt rumpa også! :fnise: så dette kan bli gøy! Det går jo fort også! Burde ikke være vanskelig å få gjort dette en del ganger i uka!

Så bra :) flink!

Level 1 er ganske så lett, det er når man kommer til level 2 og 3 man får kjørt seg :)

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale dere noe helt annet!

Jeg fikk jessica alba lår og rumpe ( jeg var slank fra før men med lite i bagasjen for å si det sånn ) av denne Jillian Michaels videoen:

killer buns and thighs. Om dere ikke vil kjøpe, kan den lastes ned på feks.. piratbukta ;)

Jeg LOVER der at den der 3-4 ganger i uka, og dere kommer til å knuse kokosnøtter med ræva til sommeren.

Dere trenger en kjøkkenstol, en matte ( eller fleeceteppe i mitt tilfelle ) og noe vekter ( flasker med vann holder lenge)

Welcome junk in the trunk!

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

Hvor lenge drev du med det før du fikk resultater? Jeg er slang, men lårene og rumpa er veldig slapp. Vil gjerne se resultater innen sommeren :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ops, jeg synes jo level 1 også var ganske hard jeg da. Har vel ikke så mye utgangspunkt at det gjør noe. Trente første økta i går, og er veldig støl i låra og rumpa i dag!

Men hun instruktøren da, ¨i LOVE butts, i have a obsession with nice butts¨ Haha, ja det er visst en menneskerett å ha flott rumpe i følge henne.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Hehe, ops, jeg synes jo level 1 også var ganske hard jeg da. Har vel ikke så mye utgangspunkt at det gjør noe. Trente første økta i går, og er veldig støl i låra og rumpa i dag!

Men hun instruktøren da, ¨i LOVE butts, i have a obsession with nice butts¨ Haha, ja det er visst en menneskerett å ha flott rumpe i følge henne.. :P

Jeg vet. Hun er f meg ikke god den dama der.

Men trening det kan hun. :)

Jeg er med på butt bible iallefall.

Hvor mange ganger i uka skal dere trene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er det bare til rumpa eller også lårene?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man får mindre rumpe som er stram eller er rumpa det samme størrelse, bare strammere? For jeg vil også redusere størrelsen på rumpa.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man får mindre rumpe som er stram eller er rumpa det samme størrelse, bare strammere? For jeg vil også redusere størrelsen på rumpa.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Fettet blir omdannet til muskler, som betyr at den vil kanskje ikke bli mindre (kommer an på om du er overvektig eller ikke), men den vil bli stram og rund. :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man får mindre rumpe som er stram eller er rumpa det samme størrelse, bare strammere? For jeg vil også redusere størrelsen på rumpa.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Glemte også å nevne at hvis du vil få en mindre rumpe så må du nok endre kostholdet ditt. Et godt og variert kosthold sammen med kodistrening og styrketrening, vil gjøre at du går ned i vekt og dermed at rumpa blir mindre :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge drev du med det før du fikk resultater? Jeg er slang, men lårene og rumpa er veldig slapp. Vil gjerne se resultater innen sommeren :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

D har du vel samme utgangspunkt som meg :)

Videoen har 3 levels, der 3 er TEMMELIG tungt. Ikke gå rett på det, det gjorde jeg, og kasta opp halveis, det var så tungt.

Jeg gjorde den videoen 3-4 ganger i uka og etter 1 måned så jeg klare resultater, etter 3 måneder hadde jeg virkelig flott ræv, og etter 5 måneder er det smashing, om jeg får skryte av meg selv!

Søker du på Jillian Michaels på piratebay så finner du en side med hennes videoer, killer buns and thighs ligger der også, anbefales virkelig. :) :)

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Da har jeg tatt første økt! Det går dom en lek og er ganske morsomt. Blir vel værre etterhvert tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Jeg er med! Rumpa mi er deprimerende flat og ikke-eksisterende.

Skal prøve å få gjort det hver kveld. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Hun er f meg ikke god den dama der.

Men trening det kan hun. :)

Jeg er med på butt bible iallefall.

Hvor mange ganger i uka skal dere trene? :)

Hehe, god til å pushe da ihvertfall.. :P Tenkte 4 ganger, prøve å følge den planen som de har laget, annen hver lower body og upper body, pluss 3 dager cardio/pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags vekter bruker hun? Hvor kjøper man slike fra og er de dyre?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer jeg også på. Så langt har jeg selv brukt vannflasker. I dag hadde jeg fridag, men i morgen blir det på`n igjen med level 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasker fylt med vann eller sand går fint an å bruke, men de blir jo ikke så veldig tunge (jeg har ikke begynt enda, så vet ikke hvor tunge man bør ha). Ellers får man kjøpt vekter i sportsbutikken. Man kan kjøpe "ferdige" vekter, men da må man kjøpe nye vekter for hver gang man skal øke i styrke. Jeg har et sett med to pinner og ulike vekter som jeg kan sette på endene, fra 0,5 kg til 5 kg (en slags mini-versjon av sånne som man tar benkpress med). Bare husk å ha bil eller bærehjelp i nærheten når du skal kjøpe dem, ellers så får du en god treningsøkt på veien hjem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de 1 eller 2 kg hver?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...