Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en skikkelig dårlig uke... har trent 2 ganger styrke/kondisjonstrening og 1 morgen med butt bible lower body level 2.. bare en gang.. ødelegger jeg alt siden jeg ikke trente 2 ganger?? Uansett ny uke i morgen og skjerpings!! Har spist aaaalt for masse dritt.. kaker, sjokolade, pizza, potetgull, you name it.... Håper bare jeg kan fortsette på nytt nå fra i morgen... PMS ødelegger virkelig alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en skikkelig dårlig uke... har trent 2 ganger styrke/kondisjonstrening og 1 morgen med butt bible lower body level 2.. bare en gang.. ødelegger jeg alt siden jeg ikke trente 2 ganger?? Uansett ny uke i morgen og skjerpings!! Har spist aaaalt for masse dritt.. kaker, sjokolade, pizza, potetgull, you name it.... Håper bare jeg kan fortsette på nytt nå fra i morgen... PMS ødelegger virkelig alt!

Jeg mistet 2 dager med trening (eller gjorde bare halvparten av øvelsene) da to første dagene av mensen for jeg hadde det så dårlig at jeg ikke orket hele level 3. Derfor kjørte jeg dobbelt de 2 dagene etter og nå er rumpa mi så støl. :laugh: Level 3 er vanskelig, men jeg står på. I morgen begynner siste uke av programmet, men kommer til å fortsette med level 3 i 4 uker til.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lower level 2 utført! Tar den ut denne uken også.

29/3: sats styrkeøvelser + butt bible lower 1

31/3: butt b 1

1/4: sats styrke hele kropp

4/4 buttbible 1

6/4 buttbible 1

11/4 sats styrke hele kropp+ butt bible 1

14/4 sats styrke hele kropp

15/4 butt bible 1

17/4 noen øvelser fra butt bible 1 - ca 15 min

21/4 sats kardio + styrke, butt bible lower level 2

24/4 Butt bible level 2 (ikke alle øvelsene)

27/4 Butt bible level 2 + 40 sit-ups

1/5 Sats styrke + 2 timer lang gåtur (ca. 1 mil)

2/5 Buttbible level 2

4/5 13 minutter av butt bible level 2 (hodepine)

6/5 Butt bible lower level 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig trent igjen etter en litt for lang pause! Har vært bortreist i helga, og i går orket jeg rett og slett ikke, var så psykisk sliten etter mange hektiske dager. Men det var deilig å få trent litt igjen i dag, selv om internett forsvant etter at jeg var litt over halvveis, så jeg måtte bare gjøre det jeg husket fra resten av videoen :vetikke: Husket ikke alt, men kompenserte med noen push-ups, så da har jeg ikke så dårlig samvittighet. :fnise:

Tror ikke jeg får trent 4 ganger i uka den måneden her, siden jeg må lese så mye til eksamen... Men skal få til minst to i uka i hvert fall!

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

27/4: Upper lvl 2

29/4: Lower lvl 2

01/5: Upper lvl 2

07/5: Lower lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om tiden etter butt bible? Jeg tror egentlig at vi burde fortsette med en gang i uken for å opprettholde. Kanskje variere mellom level 2 og 3 for variasjon også?? Evt bruke "favorittøvelsene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om tiden etter butt bible? Jeg tror egentlig at vi burde fortsette med en gang i uken for å opprettholde. Kanskje variere mellom level 2 og 3 for variasjon også?? Evt bruke "favorittøvelsene".

Jeg tenkte å sette sammen et eget program. Vil jo gjerne fortsette fremgangen, så jeg vil ikke bare stoppe på level 3 :)

Anonym poster: 8cf446938e3840086dec8361b440f2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å fortsette med level 3 og få noen øvelser fra level 2 i tillegg. På en måte mitt eget program. Jeg er superfornøyd med resultatene. Til og med en venninne som har ikke sett meg siden jeg begynte merket at det har skjedd noe med lårene og rumpa mi. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så inspirert av denne tråden og har lyst til å henge meg på!

Jeg er ganske utrent, men slank så vet ikke helt hvordan dette vil fungere for meg. Har lyst til å få mer definert mage og få bort fettet, strammere lår og rumpe - så tror dere dette vil funke?? Jeg veier ikke så mye i utgangspunktet og er egentlig ganske slank så vet ikke helt om dette kommer til å funke... :sjenert:

Samtidig er jeg så dårlig til å fullføre ting som dette, blir fort lei... :sjenert:

Hvordan gjør dere det med maten? Spiser det det vanlige eller noe spesielt/mindre? Tror ikke jeg kan gjøre så store endringer der, men så spiser jeg ikke så usunt egentlig, bare for mye av og til :P

Anonym poster: 667cd023e202d88d1217cbf3c57ccd22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slank og veier lite, men jeg har merket stor forskjell. Har blitt strammere og fått litt annen fasong på rompa.

Jeg spiser likt som før. Eneste endring er at jeg har i meg litt mer proteiner enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med programmet om 3 dager. Men kommer til å fortsette med level 3 iallefall fram til vi drar på ferie. :D Ellers spiser jeg mindre porsjoner, mindre fett, litt mindre karbohydrater og mer proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt kaos i heimen i det siste, og trening har blitt kraftig nedprioritert. Men nå er jeg tilbake og håper å holde det gående en stund til. Dagens økt var tøff, og jeg hadde lyst til å gi meg flere ganger, men jeg kom meg da igjennom, og neste gang blir det sikkert lettere.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

16/4: upper level 1

20/4: lower level 2

23/4 upper level 2

26/4: lower level 2

29/4: upper level 2

30/4: lower level 2

2/5: upper level 2

9/5: lower level 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ umotivert om dagen :( Åhh...

Men det virker som det er flere her som er umotiverte og har falt av litt. Er lite action i tråden forhold til før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke level 1 var tung i det hele tatt. Var dere i veldig dårlig form før dere begynte eller var øvelsene uvante?

Tror jeg hopper rett på level 2.

Anonym poster: a8ea65df9878db6602a54ab4fc44ce49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke level 1 var tung i det hele tatt. Var dere i veldig dårlig form før dere begynte eller var øvelsene uvante?

Tror jeg hopper rett på level 2.

Er absolutt ikke meningen å høres nedlatende ut, men lurer på om jeg gjorde øvelsene feil eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aoki

Jeg må utsette treningen en stund for jeg er så opptatt og stressa med eksamenslesing og jeg orker ikke engang å tenke på å trene. Det er dumt, men det er bare sånn jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt ikke meningen å høres nedlatende ut, men lurer på om jeg gjorde øvelsene feil eller noe.

Husket du på å stramme rumpemusklene i alle øvelsene? Altså på knebøy, husket du å presse sammen rumpa på toppen, på den bekkenhevingen, strammet du på toppen osv?? Hvis man ikke gjør det, er det jo ikke tungt.

Jeg synes ikke noen av øvelsene (untatt den sparke opp i lufta) var tunge i seg selv. Men med alle repetisjonene ble det tungt. Vil ikke si jeg var helt utrent.

Er du helt utrent? God form??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husket du på å stramme rumpemusklene i alle øvelsene? Altså på knebøy, husket du å presse sammen rumpa på toppen, på den bekkenhevingen, strammet du på toppen osv?? Hvis man ikke gjør det, er det jo ikke tungt.

Jeg synes ikke noen av øvelsene (untatt den sparke opp i lufta) var tunge i seg selv. Men med alle repetisjonene ble det tungt. Vil ikke si jeg var helt utrent.

Er du helt utrent? God form??

I god form. Trener flere ganger i uka, men har blitt litt lite styrketrening i det siste.

Likevel, tusen takk for tipsene :) Skal prøve å gjøre som du skrev neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får prøve og se om det virker bedre da. Man må stramme på alle øvelsene. Men hvis du er i god form kan det nok hende det er for lett for deg på level 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1 er for lett for de som allerede trener aktivt og er i god form. Jeg mener at level 1 er ment for slike som meg, som begynte som helt utrente. For meg var første uka vanskelig, mens andre uka med samme level gikk mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært opptatt med eksamen så har ikke trent på en uke. Men i dag SKAL jeg trene, det har jeg bestemt meg for. På tide å komme inn i noen gode rutiner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...