Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo takk :takke: Får prøve og se hvordan det går. Tittet litt på Lewel 3 nå, ble litt redd jeg...

Samme her. Men men ... Vi vil ha resultater! :)

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte kosteskaft ideen :fnise: Hva slags øvelser er det? Mange øvelser kan gjøres med to enkeltvekter isteden.

Jeg begynte på uppler level 2 igår, men fikk uventet besøk midt i alle push-uppene, så fikk ikke gjort meg ferdig. Gjør et nytt forsøk i dag. Selv om det fortsatt var utrolig tungt, så kjente jeg at det gikk mye lettere enn sist. Bruker fortsatt små pyse-vekter, og tar push-uppene sakte og med mye stønning, men jeg kollapset ikke på gulvet sånn som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve meg på lower body level 2 i kveld. Gleder meg faktisk litt, det er upper body som jeg gruer meg mest til på level 2. Så jeg er spent på hvordan øvelsene er.

Er det mange nye øvelser eller er det mest likt som level 1, bare hardere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve meg på lower body level 2 i kveld. Gleder meg faktisk litt, det er upper body som jeg gruer meg mest til på level 2. Så jeg er spent på hvordan øvelsene er.

Er det mange nye øvelser eller er det mest likt som level 1, bare hardere?

Jeg vil ikke ødelegge det for deg, men ... upper 2 er mye hardere enn upper 1 med mange pushups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med Lower Level 2. Gikk bedre enn forventet :) Målte rumpe, mage og lår og har ikke gått ned eller opp noe som helst.. Nå trenger jeg ikke gå ned, men stramme opp. Bør kanskje ta bilder i stedet for å måle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lower Level 2 er ganske kjedelig. Det er så sinnsykt mange repetisjoner av de samme øvelsene... Men virker det så virker det

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lower Level 3 overstått :trene: Det funka greit med kosteskaft og vannflasker! Trodde aldri Pauline skulle bli ferdig, 41 min er lenge for lille utrente meg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lower Level 1 er ganske kjedelig. Det er så sinnsykt mange repetisjoner av de samme øvelsene... Men virker det så virker det

Kjedelig eller ei, er det helt nødvendig for oss, utrente. Man kan ikke begynne med en gang med vanskelige øvelser, for da mister folk denne deilige følelse om mestring. Poenget med DVD-ene er ikke at folk skal gi opp helt fra begynnelsen. Slik jeg forstår formålet med programmet da.

Lower Level 3 overstått :trene: Det funka greit med kosteskaft og vannflasker! Trodde aldri Pauline skulle bli ferdig, 41 min er lenge for lille utrente meg :)

Så bra, da skal jeg prøve det neste uke! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ødelegge det for deg, men ... upper 2 er mye hardere enn upper 1 med mange pushups.

Ja, det er det jeg har skjønt fra denne tråden, og derfor gruer jeg meg :P Lower level 2 er sikkert hardere det også, men når jeg gjør lower level 1 merker jeg at jeg mestrer det ganske godt i forhold til upper level, så der er jeg mer selvsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig eller ei, er det helt nødvendig for oss, utrente. Man kan ikke begynne med en gang med vanskelige øvelser, for da mister folk denne deilige følelse om mestring. Poenget med DVD-ene er ikke at folk skal gi opp helt fra begynnelsen. Slik jeg forstår formålet med programmet da.

Så bra, da skal jeg prøve det neste uke! :)

Mente Level 2.. Skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg prøvd med på uppler level 2 for første gang. Det gikk greit, jeg klarte å henge med, men ikke fader om jeg fikk til alle push upsene! Gleder meg til jeg føler mestring der! Samme med den første sit upsen. Dette lover bra! :danse:

29/4 - upper level 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer deg gjennom level 3 tørr jeg påstå at du ikke er utrent lenger. Jeg ser ikke lenger på meg selv som helt utrent, men sliter fortsatt med level 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gjort lower level 2 for første gang, og det merkes! Jeg kjenner det skikkelig i rumpa nå. Jeg kjenner det litt i magen og faktisk.

Men jeg klarte ikke å gjennomføre perfekt da, på squatsene gikk jeg ikke særlig dypt på den siste repitisjonen og mot slutten av videoen gjorde jeg noen av øvelsene uten vekter på siste rep, fordi det ble for tungt. Var helt på gråten på et tidspunkt :P Neste gang skal jeg prøve å gjennomføre ordentlig, uansett hvor vondt det gjør.

Kudos til dere som har kommet dere til level 3, for jeg holder meg nok på level 2 en stund til!

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag merket jeg at jeg klarte lvl 2 mye bedre! Fortsatt kjempeslitsomt, men jeg klarte å gjennomføre alt sånn som det skulle være - det har jeg ikke klart de andre gangene :) Tenker jeg beveger meg over på lower lvl 3 når jeg er ferdig med lvl 2, men fortsetter med upper lvl 2 litt lenger, sliter mye mer med den.

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

27/4: Upper lvl 2

29/4: Lower lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg :goodbye:

Gjorde lower lv 1 i dag, og synes den gikk ganske greit egentlig. Kjenner det brenner litt! :laugh: Skal prøve å følge programmet til punkt og prikke, og legge det til det vanlige treningsprogrammet mitt :)

Inspirerende å se så mange som har holdt ut så lenge ihvertfall :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Hoppet over økten i dag, så da blir det dobbel økt i morgen tidlig som "straff" :P

Jeg må virkelig lære meg å trene andre tider på døgnet en klokken 6 om morgenen. Skjer det ikke da så skjer det ikke resten av dagen heller, og det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at en god del av flesket på rompa er borte og har blitt erstattet med muskler :nigo: Kjenner at den er strammere. Og når jeg strammer musklene er det ikke så mye polstring utenpå som det var før.

Fremgang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at en god del av flesket på rompa er borte og har blitt erstattet med muskler :nigo: Kjenner at den er strammere. Og når jeg strammer musklene er det ikke så mye polstring utenpå som det var før.

Fremgang!

Så bra! Jeg er også ganske fornøyd med rumpa nå, men det er fortsatt plass til forbedring. Kanskje ender jeg opp med en hel måned level 3. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo ikke slutte å trene rompa etter vi er ferdig med butt bible. Da forfaller den jo igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...