Gå til innhold

"Ekte gentlemenn slikker selv om dama ikke vil suge"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt feil å si. I bestefall smaker det sursalt, I værstefall kan det smake råtten kål og sursild. Alternativt smaker det lite med rester av såpe. Men digg? Det er umulig at smaken kan bli digg, det går ikke. Det du sier er helt feil

Konstaterer at jeg har vært veldig heldig, selv om jeg ikke har spist råtten kål eller sursild, ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går aldri ned på en jente som jeg ikke er i et forhold med og selv da skjer det sjeldent. men ja, jeg forventer at jentene suger med også ved ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte gentlemenn gir faen i hva dama mener! Dama suger og ingenting annet.

Jeg har ikke forstått gentlemanbegrepet slik. Jeg tror høflighet, stil og oppmerksomhet er på et slikt nivå at han aldri kunne gi faen i sin dames meninger. Han vil ikke alltid etterkomme disse, men gi faen klarer ikke jeg å definere inn i gentlemanbegrepet.

Jeg synes forøvrig ikke at man skal sleike uten lyst, fordi jeg synes at sex bør være en lystopplevelse.

Jeg anbefaler lystsleiking, helt uavhengig av sugefrekvens. Hver sin lyst. Begge bør bruke sine munner lystig. Det er forresten lov å ha lyst, selv om lysten ikke er større enn bare å gi sin kjære en god opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt feil å si. I bestefall smaker det sursalt, I værstefall kan det smake råtten kål og sursild. Alternativt smaker det lite med rester av såpe. Men digg? Det er umulig at smaken kan bli digg, det går ikke. Det du sier er helt feil

Du har jo snakket om å dumpe dama di lenge nå. Kanskje du finner ei som er mer kulinarisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frugull

Jeg elsker og suge en mann. Finnes ikke noe bedre og høre mannen nyte det. Men jeg krever ikke att han slikker meg selv om jeg elsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi liker ikke å bli slikka. Hun får ikke noe ut av klitorisstimuli, noe som er svært sjelden så vidt jeg vet. Tror det har noe med unormalt lite nervetråder i klitten eller no sånt.

Men hun suger meg ofte uansett, og er veldig dyktig på det også. Jeg kunne tenke meg å slikke henne, men når hun ikke vil så har jeg lagt det fra meg.

Uansett så kommer hun så veggene rister av penetrering, så hun har det bra uansett ^^

Da må jeg skuffe deg og si at det garantert er skuespill fra ende til annen.

Anonym poster: 92250744e75d59cef3bf7f1abecb0a0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg skuffe deg og si at det garantert er skuespill fra ende til annen.

Anonym poster: 92250744e75d59cef3bf7f1abecb0a0b

Fordi vaginalorgasmer ikke finnes? :klo:

Anonym poster: 20ab607821fb88f80e54654bdef36181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ei venninne mener dette. Jeg synes vel egentlig ikke man kan forvente at han slikker hvis man ikke vil suge, men hva mener dere?

Anonym poster: 3341a951857035bacfed1181d3860bb7

i så tilfelle bør det jo og være slik at vi jenter kan suge uten å forvente slikking tilbake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Har begrenset trua på hestehandel og forhandlinger når det kommer til sex. Tror det er viktig å følge egne lyster og være åpen og raus på både egne og den andres ønsker og behov.

Det er utopisk å tro at man havner i forhold med en som har nøyaktig samme preferanser som en selv. Det viktigste er å finne ei som, etter hvert og på sikt, blir med på en erotisk oppdagelsesferd. Kvinner er som kjent vesentlig mer tynget enn menn når det gjelder (moral) prinsipper, barrierer og alskens hindre for lek, lyst og moro. Utfordringa er å finne "den rette" som evner å slippe opp, samtidig som hun, fra naturens side, er utstyrt med libido hakket over "frøken Prippen", det er ikke alle forunt å være det.

Som Lars Monsen sier; "nattur'n er nådeløs", her er det kynisk seleksjon og egne behov som må gjelde :lol:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjensidighet er et grunnleggende menneskelig prinsipp og konsept, nedarvet gjennom tusener av generasjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vaginalorgasmer ikke finnes? :klo:

Anonym poster: 20ab607821fb88f80e54654bdef36181

De finnes visstnok, men tviler veldig på at man får orgasme som får veggene til å revne, men mangler følelse i klitoris.

Anonym poster: 92250744e75d59cef3bf7f1abecb0a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har begrenset trua på hestehandel og forhandlinger når det kommer til sex. Tror det er viktig å følge egne lyster og være åpen og raus på både egne og den andres ønsker og behov.

Det er utopisk å tro at man havner i forhold med en som har nøyaktig samme preferanser som en selv. Det viktigste er å finne ei som, etter hvert og på sikt, blir med på en erotisk oppdagelsesferd. Kvinner er som kjent vesentlig mer tynget enn menn når det gjelder (moral) prinsipper, barrierer og alskens hindre for lek, lyst og moro. Utfordringa er å finne "den rette" som evner å slippe opp, samtidig som hun, fra naturens side, er utstyrt med libido hakket over "frøken Prippen", det er ikke alle forunt å være det.

Som Lars Monsen sier; "nattur'n er nådeløs", her er det kynisk seleksjon og egne behov som må gjelde :lol:

man må da kunne kompromisse. Man er jo to i et forhold. Og grenser kan tøyes. For min del kommer det an på hvor trygg jeg er på fyren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da må jeg skuffe deg og si at det garantert er skuespill fra ende til annen.

Anonym poster: 92250744e75d59cef3bf7f1abecb0a0b

Fordi du aldri har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig mer sannsynlig at man kommer av penetrering om nervene ved en feil aldri kom så langt som til klitten, men ble sittende fast på veien. :P

Ellers synes jeg slikking er noe man gjør fordi det er gøy og deilig, ikke for å få noe igjen. Kontrollen, ertingen, kåtskapen og ikke minst orgasmen. Det blir jeg kåt av ihvertfall. Når hun kommer, er jeg klar som et egg, så da "må" det nesten gies noe til gjengjeld. Oralsex kombinert med litt lett bondage er jo like mye for min egen del som for hennes, og så kan jeg forsyne meg med munn eller mus etterpå... Spør du meg så går menn som ikke slikker glipp av noe.

Men selv om jeg får mye ut av å gi oralsex, tror jeg jeg hadde hatt problemer med et forhold der jeg ikke fikk oralsex selv. For meg hører det med. Tror hun måtte vært klar for en kjappis ofte om det skulle gå rundt uten BJ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...