Gå til innhold

"Ekte gentlemenn slikker selv om dama ikke vil suge"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det blir helt feil å gjøre hva som helst bare fordi man forventer å få noe i retur. Jeg suger ofte, men får sjelden eller aldri noe i retur, men det betyr jo ikke at jeg slutter å suge ham av den grunn. Gjør det jo fordi jeg liker å gjøre det, og fordi jeg liker at han liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama mi liker ikke å bli slikka. Hun får ikke noe ut av klitorisstimuli, noe som er svært sjelden så vidt jeg vet. Tror det har noe med unormalt lite nervetråder i klitten eller no sånt.

Men hun suger meg ofte uansett, og er veldig dyktig på det også. Jeg kunne tenke meg å slikke henne, men når hun ikke vil så har jeg lagt det fra meg.

Uansett så kommer hun så veggene rister av penetrering, så hun har det bra uansett ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Nå vet vi ikke om det snakk om enkelttilfeller hvor man slikker men ikke for noe BJ tilbake, eller om at hun forventer å bli slikket i forholdet, men aldri gi noe tilbake...

Når jeg leser trådtittelen tenker for en ufyselig holdning. Jeg kan fint slikke dama da jeg liker det, og jeg liker å se henne nyte det, men jeg kunne aldri vært i et forhold hvor jeg aldri hadde fått BJ. Det er ikke det at jeg krever å få BJ eller få igjen for slikkingen, men jeg holder bare ikke ut med en kjerring som ikke kan glede meg eller få glede av å glede meg. Man er ingen gentleman fordi man vil la seg bli kuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ! Jeg slikker for at det er så godt,ikke for å få noe tilbake ;)

Synes du virkelig at det smaker digg?

Anonym poster: b4b0c875abf2aca0602e9cdb2e3ed835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo at man begge gjør ting for hverandre. Ikke fordi det forventes av en, men fordi man vil.

Så at det gjør en mann til en gentleman, er jeg ikke enig i. Men dessverre så vet jeg om mange menn som mener akkurat det motsatte. At dama bør suge uansett om han ikke vil bruke hverken hender eller munn tilbake på henne. Det blir feil uansett for meg. Man bør klare å både gi og ta. Å kunne tilfredstille hverandre i et forhold er undervurdert. Det er en magisk følelse som for meg/oss gir en ekstra god gnist i forholdet! :)

Endret av seaworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Ja, hun kan jo gjerne tro det, men en hvilken som helst mann med bein i nesen hadde sagt i fra at det er urettferdig. Jeg har gått fra ikke villig til villig når det kommer til oral. Jeg vil jo se damen nyte det jeg gjør, er ganske digg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du virkelig at det smaker digg?

Anonym poster: b4b0c875abf2aca0602e9cdb2e3ed835

Jaa,elsker semaken av fitte ;)

Anonym poster: ac9a88dee578aab17372126e1ed07368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Ei venninne mener dette. Jeg synes vel egentlig ikke man kan forvente at han slikker hvis man ikke vil suge, men hva mener dere?

Anonym poster: 3341a951857035bacfed1181d3860bb7

Tja, nå når likestillingen (og kjønnsforskningen) er kommet så langt, og det later til å være bred enighet om at det ikke finnes forskjeller mellom kjønnene utover det fysiske, synes jeg man burde kutte ut bruken av "gentleman" follstendig. Og med vil jo diskusjonen være avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Ekte menn slikker selv om damen ikke suger.

Ekte folk kommer ikke med så hårreisende teite utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slikker for at der er godt og at jeg nyter å gjøre det,ikke for å få noe igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne mener dette. Jeg synes vel egentlig ikke man kan forvente at han slikker hvis man ikke vil suge, men hva mener dere?

Anonym poster: 3341a951857035bacfed1181d3860bb7

Da er venninna di teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

Synes du virkelig at det smaker digg?

Anonym poster: b4b0c875abf2aca0602e9cdb2e3ed835

Mange føler seg nok presset til å påstå det. Er ikke mange damer som godtar sex uten oral. Og enda færre som tar imot hvis de føler de tvinger han til noe han ikke vil. Men det er langt fra digg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange føler seg nok presset til å påstå det. Er ikke mange damer som godtar sex uten oral. Og enda færre som tar imot hvis de føler de tvinger han til noe han ikke vil. Men det er langt fra digg.

For min del er det veldig digg,nydelig å få kjenne smaken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

For min del er det veldig digg,nydelig å få kjenne smaken :)

Det er helt feil å si. I bestefall smaker det sursalt, I værstefall kan det smake råtten kål og sursild. Alternativt smaker det lite med rester av såpe. Men digg? Det er umulig at smaken kan bli digg, det går ikke. Det du sier er helt feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt feil å si. I bestefall smaker det sursalt, I værstefall kan det smake råtten kål og sursild. Alternativt smaker det lite med rester av såpe. Men digg? Det er umulig at smaken kan bli digg, det går ikke. Det du sier er helt feil

Jeg forstår at du synes det,men jeg må vel få like smaken hvis jeg gjør det likevel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei venninne mener dette. Jeg synes vel egentlig ikke man kan forvente at han slikker hvis man ikke vil suge, men hva mener dere?

Anonym poster: 3341a951857035bacfed1181d3860bb7

Jeg føler at forventninger blir litt feil, prinsipielt. Jeg kan kysse min kjære hvor som helst, og ønsker at hun er like god med meg. Men det passer når det passer, og jeg blir like glad hver gang. Jeg kan ønske meg, håpe og få, men helst uten å forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Da er det på høy tid!

Begynne å bruke kvinne med stor K og kvinnekvinner.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...