Gå til innhold

Hvordan føles det å bli penetrert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nytter ikke å komme i ettertid og si "det der skulle du informert om altså!" - da er skaden allerede skjedd :P for å sitere Dagfinn Lyngbø: http://youtu.be/CccNHA2MHwE?t=54s

Nei, men er personen klar over at han/hun har HIV, er han/hun altså lovpålagt å opplyse om det. Ellers risikerer man faktisk både fengsel og heftig erstatningskrav.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og negre kan bare drømme om å få være med på bussen... :filer:

Negre er født negre... De har ikke operert seg mørke. Noen sa tidligere at man kunne kalle seg afrikaner om man solte seg til man ble svart. Er du enig i dette også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende faktisk... Jeg tror jeg er en del av det store flertall her.

Vel, mange bryr seg om hvilket kjønn man ligger med. Og det må være opp til hver enkelt å definere om de synes at det er heterofilt å ligge med en transe, eller?

Akkurat hvor mange det gjelder kan man saktens lure på men jeg tror ikke det er så mange som du skal ha det til. I de liberale kretsene jeg beveger meg tror jeg ikke det er så mange som har voldsome aversjoner mot dette.

Og forresten, jeg er ikke en transe. En transe er er en mann som av og til liker å ble seg i dameklær.

Nei, men er personen klar over at han/hun har HIV, er han/hun altså lovpålagt å opplyse om det. Ellers risikerer man faktisk både fengsel og heftig erstatningskrav.

Hvor vidt folk med HIV er pliktig til å informere eller ikke er helt uinteressant i denne sammenheng. I lovens og den norske stats øyne er jeg kvinne på lik linje med andre kvinner her i landet og har akkurat samme rettigheter. Jeg er i min fulle rett til å ikke informere.

Negre er født negre... De har ikke operert seg mørke. Noen sa tidligere at man kunne kalle seg afrikaner om man solte seg til man ble svart. Er du enig i dette også?

Slutt å tull nå. Hudfarge er uansett ikke avgjørende for om man er afrikaner eller ikke.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hvor mange det gjelder kan man saktens lure på men jeg tror ikke det er så mange som du skal ha det til. I de liberale kretsene jeg beveger meg tror jeg ikke det er så mange som har voldsome aversjoner mot dette.

Og forresten, jeg er ikke en transe. En transe er er en mann som av og til liker å ble seg i dameklær.

Hvor vidt folk med HIV er pliktig til å informere eller ikke er helt uinteressant i denne sammenheng. I lovens og den norske stats øyne er jeg kvinne på lik linje med andre kvinner her i landet og har akkurat samme rettigheter. Jeg er i min fulle rett til å ikke informere.

Slutt å tull nå. Hudfarge er uansett ikke avgjørende for om man er afrikaner eller ikke.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Jeg ville følt at jeg hadde hatt sex med en mann med fitte. Er ikke det god nok grunn til å ville vite på forhånd, så vet ikke jeg.

Forresten: Det er nå du skal si: "Synd for deg og alle de som tenker sånn da."

Endret av Tidus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hvor mange det gjelder kan man saktens lure på men jeg tror ikke det er så mange som du skal ha det til. I de liberale kretsene jeg beveger meg tror jeg ikke det er så mange som har voldsome aversjoner mot dette.

Og forresten, jeg er ikke en transe. En transe er er en mann som av og til liker å ble seg i dameklær.

Hvor vidt folk med HIV er pliktig til å informere eller ikke er helt uinteressant i denne sammenheng. I lovens og den norske stats øyne er jeg kvinne på lik linje med andre kvinner her i landet og har akkurat samme rettigheter. Jeg er i min fulle rett til å ikke informere.

Slutt å tull nå. Hudfarge er uansett ikke avgjørende for om man er afrikaner eller ikke.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Hei AB! Jeg synes historien din er veldig interessant og du virker som en sterk person :) Men jeg lurer på en ting: du måtte vel skifte personnummer og diverse annet når du skiftet kjønn, eller står det at du er en mann i fødselsattest og personnummer? (er jo forskjell på et kvinnelig og mannlig personnummer mtp tall).

Og så lurer jeg på en ting til! Vil din vagina tilpasse seg penis på samme måte som meg som er født kvinne? Og har du de musklene til å gjøre knipeøvelser som jeg har?

Stå på videre! :)

Anonym poster: c66f41db13bf3cac7405e38dd62ce071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet TS spurte om.

Jeg synes det er deilig når jeg ikke er så veldig våt, for da er det veldig trangt, og så ligger han oppå meg og ser meg i øynene. Det er hardt og mykt på samme tid, og det kjennes ut som at man blir fylt opp. Ikke noe sexleketøy som er i nærheten en ekte penis en gang.

Synes også det er deilig når jeg rir han, og kjenner at det harde penishodet hans glir over g-punktet, og han ber meg bøye meg frem til han slik at hodet mitt ligger ved siden av hans slik at han kan ta meg hardt.

Anonym poster: c66f41db13bf3cac7405e38dd62ce071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er heterofil. Og anser ikke transeksuelle som kvinner. Er det greit eller?

Men hva gjør det deg til da, om du hadde hatt sex med en transeksuell og likte det? Gjør det deg mindre hetero, eller er du redd for at det gjør deg mindre hetero?

Nå tenker jeg slik at hvis du har sex med en transseksuell, så må du ha en viss misstanke om at noe, er hva skal jeg si, anderledes. En som før har vært mann, vil ofte ha en del trekk av dette som kan være lett å kjenne igjen. Ansiktsform, hofter, ben, skuldre, (høyden), hender og føtter. Dette er jo ting som ikke lar seg forandre i veldig stor grad. Hvis man da blir "lurt" av en transseksuell så tror jeg at man vil "lures". Og at med en gang dette blir sagt høyt er det uaktuelt pga faren for fordømmelse.

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør det deg til da, om du hadde hatt sex med en transeksuell og likte det? Gjør det deg mindre hetero, eller er du redd for at det gjør deg mindre hetero?

Nå tenker jeg slik at hvis du har sex med en transseksuell, så må du ha en viss misstanke om at noe, er hva skal jeg si, anderledes. En som før har vært mann, vil ofte ha en del trekk av dette som kan være lett å kjenne igjen. Ansiktsform, hofter, ben, skuldre, (høyden), hender og føtter. Dette er jo ting som ikke lar seg forandre i veldig stor grad. Hvis man da blir "lurt" av en transseksuell så tror jeg at man vil "lures". Og at med en gang dette blir sagt høyt er det uaktuelt pga faren for fordømmelse.

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Jeg finner bare tanken like ille som tanken på å ha sex med en mann. Jeg får ikke til å forklare det bedre enn det.

Og du har rett i at de aller fleste har mange trekk man kan kjenne igjen, men noen kan man ikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner bare tanken like ille som tanken på å ha sex med en mann. Jeg får ikke til å forklare det bedre enn det.

Og du har rett i at de aller fleste har mange trekk man kan kjenne igjen, men noen kan man ikke:

Hun har da et veldig mandig ansikt?

Jeg synes anonym bruker i post 9 forklarer det veldig godt. For meg er det en blanding av følelsen av en fingertupp over huden (kilende følelse) og massasje (en mer trykkende følelse men som likevel er deilig) - bare mye mer intenst. Med min nåværende kjæreste føles det som om jeg får miniorgasmer med de første tre-fire støtene.

Og for å ta del i kjønnsskifte-snakket. De føler seg gjerne som en mann/kvinne allerede fra de oppdager de ulike kjønnene. Skulle jeg tatt en slik operasjon ville jeg vært en kvinne i en mannskropp fordi jeg er en kvinne - jeg føler meg som en kvinne, jeg oppfører meg som en kvinne, jeg tenker som en kvinne. Akkurat som jeg er sikker på at du Tidus føler deg som en mann. Men - det samme ville gjeldt hvis jeg var født med en annen kropp. En kjønnsoperasjon handler ikke om "å jeg skulle ønske jeg var et annet kjønn". Det handler om "jeg er en kvinne! Hvorfor ser ikke kroppen min ut som kroppen til andre kvinner? Dette er helt galt - jeg skal ikke ha disse delene - jeg skal ha pupper og vagina, hvor er det? Hvor er kroppen min?".

Endret av melly666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da et veldig mandig ansikt?

Jeg synes anonym bruker i post 9 forklarer det veldig godt. For meg er det en blanding av følelsen av en fingertupp over huden (kilende følelse) og massasje (en mer trykkende følelse men som likevel er deilig) - bare mye mer intenst. Med min nåværende kjæreste føles det som om jeg får miniorgasmer med de første tre-fire støtene.

Og for å ta del i kjønnsskifte-snakket. De føler seg gjerne som en mann/kvinne allerede fra de oppdager de ulike kjønnene. Skulle jeg tatt en slik operasjon ville jeg vært en kvinne i en mannskropp fordi jeg er en kvinne - jeg føler meg som en kvinne, jeg oppfører meg som en kvinne, jeg tenker som en kvinne. Akkurat som jeg er sikker på at du Tidus føler deg som en mann. Men - det samme ville gjeldt hvis jeg var født med en annen kropp. En kjønnsoperasjon handler ikke om "å jeg skulle ønske jeg var et annet kjønn". Det handler om "jeg er en kvinne! Hvorfor ser ikke kroppen min ut som kroppen til andre kvinner? Dette er helt galt - jeg skal ikke ha disse delene - jeg skal ha pupper og vagina, hvor er det? Hvor er kroppen min?".

Jeg synes ikke ansiktet hennes er særlig mandig.

Hvis kjønnsskiftedelen var rettet mot meg, så tror jeg du må lese mine innlegg om igjen. Jeg synes det er å lure folk å ikke fortelle dem at du tidligere var mann før du har sex med dem.

Hva de føler har ingenting med saken å gjøre for min del. Og ja, jeg tror på at de føler at de er kvinner. Men det forandrer ikke noe som helst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner bare tanken like ille som tanken på å ha sex med en mann. Jeg får ikke til å forklare det bedre enn det.

Og du har rett i at de aller fleste har mange trekk man kan kjenne igjen, men noen kan man ikke:

Hun er utrolig heldig som har så forståelsesfulle foreldre som lot henne gå gjennom disse endringene før puberteten kom å gjorde henne til en mann.

Har sett noen meget vellykkede transseksuelle, så jeg vet jo at de finnes. Noen av dem er jo veldig troverdige og i tillegg kjempe heite.

Hun, og andre transseksuelle er født i feil kropp. De som personer er motsatt kjønn enn det kroppen er. Om f.eks Petra ikke hadde fått gå gjennom en slik transformasjon, hadde hun som person likefult vært en jente, bare da med en maskulin kropp.

Vi har jo vidt forskjellig syn på dette, du og jeg, for jeg ser på oppererte transseksuelle som det kjønnet de "har blitt". Så for meg er Petra en jente, det er jo slik hun ønsker at vi skal se henne, så hvem er vi til å dømme? :)

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ansiktet hennes er særlig mandig.

Hvis kjønnsskiftedelen var rettet mot meg, så tror jeg du må lese mine innlegg om igjen. Jeg synes det er å lure folk å ikke fortelle dem at du tidligere var mann før du har sex med dem.

Hva de føler har ingenting med saken å gjøre for min del. Og ja, jeg tror på at de føler at de er kvinner. Men det forandrer ikke noe som helst..

Poenget mitt er at de aldri har vært mann, selv om de hadde en mannlig kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig heldig som har så forståelsesfulle foreldre som lot henne gå gjennom disse endringene før puberteten kom å gjorde henne til en mann.

Har sett noen meget vellykkede transseksuelle, så jeg vet jo at de finnes. Noen av dem er jo veldig troverdige og i tillegg kjempe heite.

Hun, og andre transseksuelle er født i feil kropp. De som personer er motsatt kjønn enn det kroppen er. Om f.eks Petra ikke hadde fått gå gjennom en slik transformasjon, hadde hun som person likefult vært en jente, bare da med en maskulin kropp.

Vi har jo vidt forskjellig syn på dette, du og jeg, for jeg ser på oppererte transseksuelle som det kjønnet de "har blitt". Så for meg er Petra en jente, det er jo slik hun ønsker at vi skal se henne, så hvem er vi til å dømme? :)

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Det finnes helt klart verre ting her i livet å være uenige om, men det går ikke an å overbevise meg heller.

Det er ikke det samme. Jeg føler meg ikke dømmende, jeg føler bare at det krysser grensen til min seksualitet. Derfor ønsker jeg å vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt er at de aldri har vært mann, selv om de hadde en mannlig kropp :)

Det har lite å gjøre med hva jeg snakker om. Jeg føler jeg gjentar meg selv her nå, men:

Jeg respekterer transseksuelle, og deres valg om å skifte kjønn, men jeg, og mange andre vil ikke ligge med dem for det, fordi det føles feil på et seksuelt nivå. Jeg føler det krysser en grense, som i alle tilfeller burde vært et valg.

Er det ingen som husker "There's something about Miriam"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AB! Jeg synes historien din er veldig interessant og du virker som en sterk person :) Men jeg lurer på en ting: du måtte vel skifte personnummer og diverse annet når du skiftet kjønn, eller står det at du er en mann i fødselsattest og personnummer? (er jo forskjell på et kvinnelig og mannlig personnummer mtp tall).

Og så lurer jeg på en ting til! Vil din vagina tilpasse seg penis på samme måte som meg som er født kvinne? Og har du de musklene til å gjøre knipeøvelser som jeg har?

Stå på videre! :)

Anonym poster: c66f41db13bf3cac7405e38dd62ce071

Hei, og takk for det :)

Jeg vet ikke helt om jeg er så fryktelig sterk egentlig. Tidligere trodde jeg at jeg ikke var sterk nok for det her, men når livet til slutt mister all mening er det utrolig hva man tåler for å få det livet man trenger for å være lykkelig. Man blir selvfølgelig med tiden sterk, eller man herder. Som en venninne av meg en gang sa: Sparker du en snømann (eller snøkvinne) lager man et stort merke, mens en bronsestatue derimot ikke tar mye skade av et spark. Med tiden blir man til bronse.

Jeg er ikke helt sikker på om vagina tilpasser seg penis eller slik du mener men jeg har inntrykket av at det er tilfellet. Jeg har de samme musklene til å gjøre knipeøvelser :)

Både fødselsattest og personnummer er endret.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart verre ting her i livet å være uenige om, men det går ikke an å overbevise meg heller.

Det er ikke det samme. Jeg føler meg ikke dømmende, jeg føler bare at det krysser grensen til min seksualitet. Derfor ønsker jeg å vite.

Ja - jeg skjønner hva du føler i hvert fall. Tror jeg hadde følt det litt rart om jeg hadde hatt sex med en mann, og så fikk jeg vite etterpå at vedkommende egentlig var en dame som har operert seg. Jeg vet ikke. Jeg hadde også krysset en grense der tror jeg....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har lite å gjøre med hva jeg snakker om. Jeg føler jeg gjentar meg selv her nå, men:

Jeg respekterer transseksuelle, og deres valg om å skifte kjønn, men jeg, og mange andre vil ikke ligge med dem for det, fordi det føles feil på et seksuelt nivå. Jeg føler det krysser en grense, som i alle tilfeller burde vært et valg.

Er det ingen som husker "There's something about Miriam"?

Hehehe jo, det var blant andre henne jeg tenkte på når jeg skrev at noen av dem er rimelig heite. For hun var/er jo virkelig en babe!

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg slik at hvis du har sex med en transseksuell, så må du ha en viss misstanke om at noe, er hva skal jeg si, anderledes. En som før har vært mann, vil ofte ha en del trekk av dette som kan være lett å kjenne igjen. Ansiktsform, hofter, ben, skuldre, (høyden), hender og føtter. Dette er jo ting som ikke lar seg forandre i veldig stor grad. Hvis man da blir "lurt" av en transseksuell så tror jeg at man vil "lures". Og at med en gang dette blir sagt høyt er det uaktuelt pga faren for fordømmelse.

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Det varierer. Noen er lett å se, andre er helt umulig å se. Jeg har truffet noen som jeg virkelig ikke trodde det var mulig at var transseksuelle. Vanligvis klarer jeg å se hvem som er og ikke er, men i disse tilfellene ville jeg aldri ha gjettet det. Selv er jeg ikke så usynlig og kan "se" de som er på samme nivå som meg, men vanlige folk kan ikke se det. Hvis de visste det ville de kanskje kjenne igjen noen trekk ved meg, men det er ikke trekk som ikke finnes hos andre kvinner. Jeg har imidlertid flere ganger vært undersølt av helsepersonell og mange ganger blitt spurt om jeg vet om jeg er gravid eller ikke så det er lite trolig at menn klarer å se det på meg.

Og fler ting enn du tror kan fikses. Fks. fikk jeg hele ansiktet mitt rekonstruert og inngrepene var av en så aggressive art at pannebenet som dekker bihulene ble fjernet før det ble rekonstruert og skrudd sammen med titanskruer og satt på plass igjen. Øyehulene mine ble slipt ut for å gi et mer åpent ansikt. Haken min ble gjort smalere og spissere og det ble fjernet omtrent 1 cm med bein fra undersiden av kjevebenet. Ansiktsoprasjonen kombinert med hormonbehandling har gjort meg omtrent 10 år yngere.

Eller har jeg altid hatt timeglassfigur (brede hofter, smal midje, rund bak), som etter ti år med hormoner har blitt enda mer prominent. Jeg er litt høyere enn normalt og ser ut som jeg driver med fitness selv om jeg ikke gjøre det. Jeg har litt bredere skuldre enn normal men det ser i grunnen ganske bra ut (tenk Kaley Cuoco i The Big Bang Theory). Jeg har lang hals uten adamseple og øyne som fascinerer de fleste. D-cup forresten :)

Alt i alt har jeg tilbrakt 22 timer på oprasjonbordet og brukt omtrent en halv million på forvandlingen.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg blir veldig fascinert av dette. Skulle virkelig likt å sett bilde. Jeg har syntes tema har vert veldig interessant helt siden filmen boys dont cry. Og jeg må si at du har fullstendig rett ingen har noen som helst plikt til å få vite hvem du var. Og blir noen forelsket i deg så bli r de forelsket i deg som person. Og da spiller det for meg ingen rolle om det er mann eller kvinne. Og jeg er 100% hetero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg blir veldig fascinert av dette. Skulle virkelig likt å sett bilde. Jeg har syntes tema har vert veldig interessant helt siden filmen boys dont cry. Og jeg må si at du har fullstendig rett ingen har noen som helst plikt til å få vite hvem du var. Og blir noen forelsket i deg så bli r de forelsket i deg som person. Og da spiller det for meg ingen rolle om det er mann eller kvinne. Og jeg er 100% hetero.

Merk ordene "for meg".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...