Gå til innhold

mens vi venter på våren


meja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag :Gjesp: Trøtt :Gjesp: Men hva gjør vel det når man har hatt ei fin helg med en PERFEKT avslutning? Både med toppen og ikke minst bunnen av tabellen :hoho: Jepp, "skadefryd osv" lever i aller høyeste grad ;)

Ellers lite å melde, tror det blir tidlig kveld i dag. Enda det er så mye å se på tv. Men bør være litt mere opplagt i morgen enn jeg var i dag, da blir alt så mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg kan melder fra om en ting til ja :rope: matbutikkene kan snarest slutte med all den deilige påskemarsipan/sjokolade til halvpris! Få det ut av butikkene hvor jeg handler, i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag :kaffekopp:

Helga startet med kamp. 1-1. Hva skal man si. Føltes ut som ett tap, men vi fortjente nok ikke bedre med den innsatsen. Får komme sterkere tilbake neste runde. Enn så lenge kan vi jo kose oss med resultatene fra kampene i går :nigo:

Formen er litt laber om dagen. Pollen har satt inn for fullt. Så det krever sin innsats for å holde energi/motet oppe. Ikke mure seg inne helt, samtidig som jeg også må lytte til kroppens signaler og prøve å ta det med ro. Er jo sånn hver vår. Men jeg glemmer fra år til år hvor ille det er. For jeg elsker jo våren :sukk:

8 grader ute! snøen smelter! i kveld kommer regnet som kan vaske og rengjøre luft og jord. Blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Solskjær insisterer på at "Dette er ingen krise" , samtidig som han sier at nå kan de glemme gullet. Vil tro de fleste andre vil hevde at de to utsagnene er ganske motstridende, særlig etter bare fire kamper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er stresset nå. Selvom han prøver å late som om han har kontroll og dette går seg til. I tillegg er han vel redd for at pengekranen stenges igjen. Å så synd det er på dem :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er praktisk talt sommer i Trøndelag :sol: 16-17 grader og sol fra skyfri himmel i dag. Det er jo bedre enn mange dager på sommeren faktisk. Bløtt, sølete og luft full av pollen. Men likevel, nå er det vår :briller2:

Ellers ikke mye å berette. Det er jo mandag og den trøtteste dagen. Så det kan gå bare en vei nå. Planer både tirsdag og onsdag etter jobb. Og plutselig er det fredag igjen! (og lønn ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg glemmer jo helt å skrive her!

Godt i gang med mai, en fin måned med mange fridager :) Ett stort minus er pollensesongen som skyter fart nå. Kjenner det godt etter å ha vært ute i går og i dag. Den stoppet jo nesten opp de to siste ukene da det var så kaldt. Men nå har den satt i gang igjen.

Ellers så har man fartet hit og dit å heiet på troillan. Og sånn går dagene :ler:

En arbeidsdag igjen så blir det langhelg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dagers helg denne helge, fire dagers helg neste helg - jeg kan leve med sånt... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig! Seier, langhelg og 17.mai i morgen! Trenger fri og mulighet til å sove litt. Voldsomt til pollen om dagen.

Det er visst blitt slutt på å dra på byen 16.mai. Nå er det bena oppi sofaen, med ett lite glass eller to med sprudlevann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg glemte jo nesten det beste av alt. Nytt tap for moille. Hva skal man si... :rulle: :rulle: :rulle:

Gleder meg til mandag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Molde hatt noen annen sjef enn Solskjær, hadde kravene om hans avgang kommet for lenge siden. Lurer på hvor lenge han kan være fredet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...