AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg er en 15 år gutt som vil tøye ut hver morgen og kveld. Da trenger jeg tips til tøyeøvelser. Vil helst gjøre øvelsene i 10 minutter, eller hvor lang tid må jeg bruke? Håper ikke det er feil forum. Hehe :L Anonym poster: 48ee3d70f1fe602ed9978f3c40b8e365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. mars 2013 #2 Del Skrevet 12. mars 2013 Du kan jo alltids starte dagen med solhilsen (yoga). Sjekk f.eks Youtube for instruksjonsfilmer. Det er en super måte å starte dagen på. Og drive mer med uttøying på kvelden. Har ingen gode linker tilgjengelig her. Håper noen andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 14. mars 2013 #3 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvilke deler av kroppen vil du tøye da? Å tøye på morgenen er bra, for da er kroppen varm etter å ha ligget under dyna, men sørg for å være varm etter trening eller etter en lang dusj om du skal tøye skikkelig på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 17. mars 2013 #4 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvilke deler av kroppen vil du tøye da? Å tøye på morgenen er bra, for da er kroppen varm etter å ha ligget under dyna, men sørg for å være varm etter trening eller etter en lang dusj om du skal tøye skikkelig på kvelden. For damer ja. Menn er iskalde om mårran! Satan som jeg fryser når jeg våkner. Glodvarm når jeg legger meg dog. Samboer er omvendt. Iskald når hu legger seg, og kan putte henne midt i stua om mårran så er det 25 varmegrader der i løpet av no time. Til TS; tøying er vel og bra, men FOR mye tøying er ikke noe poeng. Hva med å gjøre core-øvelser f.eks på kvelden? Søk på diverse core-videoer på youtube. Championship core (eller noe i den duren) er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Del Skrevet 17. juni 2021 On 3/17/2013 at 2:03 AM, Guest Skogmann said: For damer ja. Menn er iskalde om mårran! Satan som jeg fryser når jeg våkner. Glodvarm når jeg legger meg dog. Samboer er omvendt. Iskald når hu legger seg, og kan putte henne midt i stua om mårran så er det 25 varmegrader der i løpet av no time. Til TS; tøying er vel og bra, men FOR mye tøying er ikke noe poeng. Hva med å gjøre core-øvelser f.eks på kvelden? Søk på diverse core-videoer på youtube. Championship core (eller noe i den duren) er veldig bra. Å tøye 5 - 10 minutter hver dag er på ingen måte FOR mye eller poengløst, det er forebyggende for en rekke plager, og en svært god vane å ha med seg inn i voksenlivet. Anonymkode: f50a7...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå