Gå til innhold

Mayas natt og dagbok.


skruf

Anbefalte innlegg

Så; da har jeg opprettet min aller første dagbok her på forumet:)

Hva jeg vil skrive om aner jeg ikke, sikkert alt som faller meg inn.. Mye vil nok være om bøker jeg leser, trening, mine to skjønne jenter, verdens herligste bernerbikkje, rare mannen min, reiser i inn og utland...... Rett og slett alle disse dagene som er livet:)

Nå er det snart natta.. Har sagt godnatt til tenåringen, minsten har sovet søtt i mange timer, mannen snorker på sofaen, så må vekke han snart, berneren har fått en tissetur ut, og jeg sitter med Macen i fanget mens jeg hører på Joni Mitchell..

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: Tekola:)

Fant ut at jeg måtte få meg ei dagbok, der jeg kan skrive (nesten) hva jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig søndag! Finvær og da vi sto opp hadde minstenmorgenfugl allerede vært oppe endel timer, så hun hadde dekket et kjempefint frokostbord til oss, pyntet med skjell og kuttet opp masse frukt:) Snille jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det smalt ikke akkurat fra rett kjeft i den tråden, jeg setter masse pris på oppdateringen dine, jeg! De får meg til å glede meg enda mer til skikkelig familieliv!

Aaww, så koselig med dekket frokostbord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var en smule frekk......... det er jo to stk der som spammer side opp og side ned med bare tull. Så hvorfor jeg skulle få pes for å skrive dagligdagse ting som mange andre må fuglene vite! Men men.......

Mannen er ferdig å legge tapet på skapdørene på soverommet nå, ble kjempefint!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første vårtegn; mini var ute i joggesko på beina og har dekorert hellene utenfor med fine kritt-tegninger:) Og berneren ser ut som en bernersmurf da hun måtte rulle seg over den blå himmeltegningen til mine........akkurat som hun gjorde ifjor, og året før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ja, det var det jeg også tenkte. Jaja, trives nå best i dagbøkene jeg uansett :fnise:

Så gøy! Skulle ønske vi kunne tapetsere litt her! Vurderer å kompensere med wallstickers i stedet :ler:

:ler: Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til en kjempesøt uglewallsticker, kjempesøt på veggen over ei barneseng!! Ugler er søte:)

Soverommet ble kjempefint, nå står en vegg i ene stua for tur, er en murvegg som er malt gul......så har kjøpt ei farge som heter kaffe latte. Også har vi et gjesterom som vi egentlig skulle ha pusset opp for ca 6 år siden......men nå har vi endelig fått sullet oss til å kjøpe tapet iallefall, så får vi se hvor lenge den blir liggende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø!! Jeg hadde ikke bestilt snø nå!! Det var så godt nå med bare veier og sol.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg hadde verken bestillt snø eller bronkitt, begge delene kom. Å de kan bare dra igjen, heldigvis er det lyst nå på morgenen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Velkommen inn i dagboka mi Ery:)

Kjedelig at du ble syk nå! Husk å ringe legen hvis bronkitten setter seg skikkelig, kan fort gå videre til lungebetennelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Sist jeg hadde det var det fare for at bakteriene spredte seg, da fikk jeg noe Doksycilin eller noe sånt. Hoster bare som en kols pasient, men nå må jeg fortsette å ordne meg til jobb. Jeg leste det der i tråden forresten. Vel han er vel hellig, siden han slettet seg og kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve å få kjøpt deg slimløsende på apoteket Ery; bronkyl er fin. Den var tidligere reseptbelagt, men ikke nå lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg ble sendt hjem fra jobb, sjekka tempen å fant ut at jeg er subfebril med en temp på 37,9. Bruker å ligge på 37,2 til vanlig om kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble sendt hjem fra jobb, sjekka tempen å fant ut at jeg er subfebril med en temp på 37,9. Bruker å ligge på 37,2 til vanlig om kvelden

Da er det gode muligheter for at tempen stiger utover dagen.... Er iallefall den erfaringen jeg har gjort med jentene mine:)

God bedring da Ery!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt flybilletter til Kreta :danse:

Gleder meg så innmari til ferien iår! Vi har blitt godt kjent med noen som bor i Agii Apostolli, så iår skal vi bo med dem! Blir skikkelig gøy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...