Gå til innhold

Toalettpapir etter dobesøk...æsj!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vasker seg der med hendene og vann, uten å bruke papir først? Da må man jo få det på hånden?!!! :hakeslepp:

Anonym poster: a8776b6a4c2811b8e54643a811893edd

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vasker seg der med hendene og vann, uten å bruke papir først? Da må man jo få det på hånden?!!! :hakeslepp:

Jeg får mensblod på fingrene under menstruasjon også, tenke seg til. Usjameg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

ja jeg vet du vasker henda og alt det, men når jeg tørker meg og ved et uhell skulle få noe på hånda istedet for på papiret så får jeg helt noja
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du får det vekk på samme måte som du vasker vekk møkk på henda. Er ikke akkurat vitenskap ;)

Og nei, ingen do-papir. Trenger ikke se lengere enn til Spania, som noen nevnte, hvor de har bidè i hvert eneste hus. Fantastisk, spør du meg.

men de har jo dopapir i tillegg i spania da..

Du får jo ikke vekk alt bare med henda, man må jo av og til skrape det ut og da er det ekkelt å bruke henda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber noen av dere i helsevesnet? Var slik som dere før jeg begynte å jobbe der. Nå er det ikke mye som er ekkelt nei.

Anonym poster: 2d018687e1d5027c080200e0d2322e6d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke akkurat noe å trakte etter det heller. Det burde heller ikke være nødvendig å få det på hendene heller. Vet ikke hvorfor du ikke klarer å unngå det.

Men uansett, så er det en vesenforskjell mellom avføring og blod! Ikke bare lukter det vondt, men det er også en stor mengde bakterier som du knapt finner andre steder på kroppen eller i andre kroppsvæsker.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jobber noen av dere i helsevesnet? Var slik som dere før jeg begynte å jobbe der. Nå er det ikke mye som er ekkelt nei.

Anonym poster: 2d018687e1d5027c080200e0d2322e6d

er ekkelt å vaske folk nedentil og bak uten hansker. Man bruker jo alltid hansker på jobb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de har jo dopapir i tillegg i spania da..

Du får jo ikke vekk alt bare med henda, man må jo av og til skrape det ut og da er det ekkelt å bruke henda

Jeg har aldri måttet skrape ut avføring, hverken med papir eller hender..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg hadde fåt panikk om jeg hadde fått bæsj under neglene f.eks! :spy:

Æsj, ikke lett å få vekk det da, ikke minst lukta! ?

:icon_lol:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe å trakte etter det heller. Det burde heller ikke være nødvendig å få det på hendene heller. Vet ikke hvorfor du ikke klarer å unngå det.

Men uansett, så er det en vesenforskjell mellom avføring og blod! Ikke bare lukter det vondt, men det er også en stor mengde bakterier som du knapt finner andre steder på kroppen eller i andre kroppsvæsker.

Bruker menskopp, så noe blod får jeg alltids på hendene. Og om man f.eks bruker bind og vasker seg i dusjen, får man gjerne også blod på hendene. Vasker man seg i røven i dusjen, får man nok også litt bakterier på hendene.

Det er en grunn til at man skal vaske hender grundig etter dobesøk, sånn generelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en pakke våtservietter på hvert toalett, for det gangene det er behov for litt ekstra. Og må føye meg til de som har vært i Spania; bide er genialt!Det tok litt tid, mange hotell og leiligheter før jeg skjønte at det er faktisk bide overalt.Skulle ønske jeg hadde plass til en her hjemme også!

Men seriøst; uansett om man tørker eller vasker der bak; man vasker da hendene etterpå uansett?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

...fordi vått papir klumper seg gjerne, og legger rester.

Jeg har vært og gravd i jord og møkk med hendene mine på bondegård, og greide fint å spise med de hendene etter en god vask.

Og dette er forøvrig grunnen til at de fleste muslimer aldri spiser med venstre hånd ;)

Nei fy f.... :kvalm: , nå kommer jeg ikke til å orke å spise sammen med de på jobben heller..... :kvalm:

Anonym poster: 5fb1d8ac858cbbac280fb08940cb082f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fy f.... :kvalm: , nå kommer jeg ikke til å orke å spise sammen med de på jobben heller..... :kvalm:

Anonym poster: 5fb1d8ac858cbbac280fb08940cb082f

..fordi atte hvaforno?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen land i verden som har så mye bæsj oppetter veggen og ryggen på toalettet som muslimland og asiatiske land er nå min erfaring. Er mye ute og reiser og har bevitnet dette. Mulig det er mer hygienisk og vaske seg litt der bak, men andre kulturer har en lei tendens til og skitne til området rundt toalettet med bæsj.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Husker et eksperiment hvor de plantet e.coli under neglene til folk, en vanlig håndvask var langt fra nok.. Blerk. Fatter ikke at det å skulle skylle seg i ræva ved hjelp av hånden skal være noe mer hygienisk enn papir. Det kommer tarmbakterier ut når man fiser uansett.

Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

du skal aldri bruke såpe der.

Jeg har aldri hatt problemer med å såpe rævhullet, noe jeg også må gjøre da kjæresten liker seg der nede i senga. Så det skal nok gå fint..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Æsj! Tørke seg i ræva med hånda???

Samme tenkte jeg å. faen å nasty!!

Skjønner ikke at dere orker å dusje etter dere har bæsja hver gang.

Jeg tørker meg med papir og våtserviett

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har aldri hatt problemer med å såpe rævhullet, noe jeg også må gjøre da kjæresten liker seg der nede i senga. Så det skal nok gå fint..

Det holder å bruke vann. Husk at såpe tørker ut og kan irritere slimhinnene. Ikke bra. Du får det reint om du vasker grundig med bare vann altså
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...