Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva man kaller det så tidlig i svangerskapet (altså før IKM) Men blør man hvis man spontanaborterer? Jeg hadde merkelige blødninger, nesten som mens som varte i ettpar dager, dette var før vanlige mens kom. "spontanaborterte" jeg? Eller er det andre vanlige forklaringer på dette.

Anonym poster: 06e3093af70c3f8a1fbfa084838faee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville spekulert i dette med mindre du hadde fått positiv test..

Det kan være alt fra mellomblødninger, spotting før mens osv. :)

Skrevet

Det kan være en festeblødning, men de kommer som regel når man skulle hatt neste mens.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Ja, jeg burde vel egentlig ikke spekulere på det, men er så utrolig vanskelig å la være. Jeg ønsker vel egentlig å finne et tegn på at jeg kan bli gravid. Det er jo selvfølgelig ingen som har svar på hva det kan være, håper bare på å få litt informasjon fra andre som har mer peiling og erfaring enn meg :) Tror ikke det var festeblødning, da dette var ganske mye kraftigere enn hva jeg har lest at det skal være. Kan være kjemisk, etter hva jeg har forstått, fordi blødnngene kom (måtte forresten bruke bind) så sluttet de i noen dager, så kom mensen til vanlig tid. Får prøve å la være å overanalysere alt :) hehe

Anonym poster: dc33da2370102e80a07ea3a5e99f936b

Skrevet

Nei, det er ingen SA. Med mindre du har hatt eggløsning mye tidligere enn du trur. Kroppen vil ikke støte ut livmorslimhinnen før ventet mens, uansett hva den ellers finner på.

Omtrent halvparten av befruktede egg går til grunne. Noen få fester seg såvidt og begynner å produsere graviditetshormon. Dette kalles kjemisk graviditet, og er ikke en SA/MA. Mensen vil komme til normal tid, eller noen dager for sent, så med unntak av om du er manisk tester med sensitive tester vil du ikke oppdage dette en gang.

AnonymBruker
Skrevet

For å vite med sikkerhet at det var en SA så bør du ha hatt en positiv test. Mamma fortalte at hun hadde positiv test og fikk kraftigere mensen et par dager forsinket. Tror det er det som er kjemisk.

Anonym poster: 921a5c8cd412343511395e41bdcf3db3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ingen SA. Med mindre du har hatt eggløsning mye tidligere enn du trur. Kroppen vil ikke støte ut livmorslimhinnen før ventet mens, uansett hva den ellers finner på.

Omtrent halvparten av befruktede egg går til grunne. Noen få fester seg såvidt og begynner å produsere graviditetshormon. Dette kalles kjemisk graviditet, og er ikke en SA/MA. Mensen vil komme til normal tid, eller noen dager for sent, så med unntak av om du er manisk tester med sensitive tester vil du ikke oppdage dette en gang.

Takk for svar Athene, har håpet på at du ville svare :P Veldig fint at du er her på forumet og kan hjelpe oss som ikke kan så mye. Da får jeg vel bare godta at det var kroppen som fant på noe tull :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar anonymbruker! Ja, hos meg var ikke mens forsinket hadde ekstra blødninger, så er sikkert bare noe annet. Irriterende hvordan man skal analysere og gruble over alt når man er prøver.

Skrevet

Takk for svar Athene, har håpet på at du ville svare :P Veldig fint at du er her på forumet og kan hjelpe oss som ikke kan så mye. Da får jeg vel bare godta at det var kroppen som fant på noe tull :)

Må bare si meg enig i dette, Athene kan alt!! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Dere er så snille :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...