Gå til innhold

Tonus sin vei mot frisk(ere)het


Tonus

Anbefalte innlegg

Så du noe?

Jeg så ingenting fra mitt sted, men det var skyet også. :snurt:

Skal visst bli bedre imorgen kveld, og da er den visst sterkest/klarest. Men må kanskje finne et sted med bedre horisont (det er ett lite fjell mot vest her jeg bor). Kometen skal visst stå veldig lavt nær horisonten. Imorgen står den dessuten nær nymånen, så man kan bruke den som "ledestjerne".

(Oh, yes, jeg klarte å dra tråden offtopic nok en gang!) :sur:

Nei, det har lavet ned med snø i hele kveld, selvfølgelig :( Satser på morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men gud, denne dagen har vært betydelig mer vanskelig enn de foregående dagene. Har vært helt tung og sliten i kroppen og passe deprimert. Klarte til slutt å presse meg til å gå en liten tur og gå innom butikken, men på vei hjem føltes det bare som om jeg skulle begynne å gråte. Aner ikke hva som har utløst det, men det er som regel sånn det er for meg. Depresjonen bare hopper opp og treffer meg når jeg minst ventet det.

Så da ble det litt selvpleie med pedikyr og manikyr, samt litt god og enkel mat i kveld for å prøve å få opp humøret litt. Aner ikke om samboeren kommer hjem i løpet av natta, sånn som han skulle, hellerm for han tar ikke telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I morgen har jeg min første time med psykolog på flere år. Har tatt meg så langt tid å komme til dette punktet, selv om jeg har trengt det så lenge, så jeg gruer meg nok rimelig mye. Men det er bare å bruke alle krefter på å klare det, for min egen skyld, samboeren min sin skyld og ikke minst fordi jeg sliter om NAV tar fra meg stønaden fordi jeg ikke klarer å møte.

For å toppe det hele har de satt opp et møte med meg, psykologen og NAV på Fredag... For psykologen vet jo sikkert nok om meg til å representere min side av saken etter å ha møtt meg en gang... Hvor sikkert halve timen går ut på at jeg skal fylle ut teite skjema :rolleyes:

Oh well, wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i natt ble det hele 2 timer og 30 minutter med søvn, så dette kan jo bli spennende... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...