Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hopper rett inn i serien som sendes på nytt og på nytt og har kommet til stedet hvor Meri vil kjøpe huset i Parowan / Tony og Mykelti skal forberede giftermål...rart å se alle fire konene og høre hva de sier om livet deres der og da. De har sterke uttalelser om hva de syns og hvordan de ser på fellesskapet og de sier for det meste det motsatte der enn de gjør i dag. Livet er en underlig reise. 

Kody kan ikke være satt sammen som andre mennesker.
Han lader seg nok opp i ryggen hver natt og går 1000% inn for alt hver dag. :sjokkbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nye unger kommer om noen mnd. Det gikk opp for meg igjen at de kommer til å sitte med ufattelig mye barnebarn etter hvert. Har vel ingen sjanse til å holde kontakten med alle sammen...og når den tid kommer skal barnebarn bli foreldre også...det blir en heidundrende julefest og alle skal ha hjemmesydde pyjamaser som vanlig er i den familien. :fnise: Glad det ikke er meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir mange ja, men det er jo sånn de vil ha det. :) Jeg tror det er sånt de ser veldig fram til akkurat som vi også ser fram til huset fullt av barn, svigerbarn og barnebarn når den tid kommer selv om "huset fullt" ikke har helt samme schwung når man har bare en sjettedel så mange barn. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 18.9.2022 den 15.55):

Tre nye unger kommer om noen mnd. Det gikk opp for meg igjen at de kommer til å sitte med ufattelig mye barnebarn etter hvert. Har vel ingen sjanse til å holde kontakten med alle sammen...og når den tid kommer skal barnebarn bli foreldre også...det blir en heidundrende julefest og alle skal ha hjemmesydde pyjamaser som vanlig er i den familien. :fnise: Glad det ikke er meg. 

Tror den familien har feiret jul sammen for siste gang, jeg… virker ikke som om det er god stemming mellom Kody og en del av de voksne barna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWoodville
KaBom skrev (På 20.9.2022 den 19.58):

Tror den familien har feiret jul sammen for siste gang, jeg… virker ikke som om det er god stemming mellom Kody og en del av de voksne barna.

Enig. Christine har visst ingen kontakt med noen av de andre konene bortsett fra Janelle nå. Flere av barna til Janelle vil ikke ha mer kontakt med Kody lenger. Så det blir nok ikke en stor feiring med hele gjengen lenger nei. Men de har store nok familier hver og en, så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering. :sukk: Dere har nok rett. Undres på hvor lenge serien fortsetter hvis alt faller fra hverandre...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (11 timer siden):

Enig. Christine har visst ingen kontakt med noen av de andre konene bortsett fra Janelle nå. Flere av barna til Janelle vil ikke ha mer kontakt med Kody lenger. Så det blir nok ikke en stor feiring med hele gjengen lenger nei. Men de har store nok familier hver og en, så det går nok bra.

Ja, tror også de aldri vil feire jul sammen igjen. Med så mange konflikter i familien er vel ikke det så rart. Også veldig forståelig at Christine kun har kontakt med Janelle, hun hadde vel ikke noe til felles med de to andre i det hele tatt. Annet enn mannen, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blir spørsmålet; Hvem av damene går først videre med ny mann? :) 
Det ser jeg frem til. Unner dem alt godt og god oppmerksomhet fra et menneske
som vil være der sammen med vedkommende og som har tid til det. Prioriterer dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hoppetaujenta skrev (På 22.9.2022 den 18.10):

Så blir spørsmålet; Hvem av damene går først videre med ny mann? :) 
Det ser jeg frem til. Unner dem alt godt og god oppmerksomhet fra et menneske
som vil være der sammen med vedkommende og som har tid til det. Prioriterer dem. 

Christine er vel den eneste av damene som et offisielt singel nå, så holder en knapp på henne. ;) 

Men jeg tror også at Meri kan være på vei ut. For en måned siden postet hun et veldig kryptisk bilde av seg selv på Instagram der hun står og holder det som ser ut som en gammeldags notatbok med teksten «there’s so more to the story #ready» med Utah som geotag (ikke direkte merkelig, siden hun driver et vertshus der, men fordi hun sjeldent poster sted for andre bilder så la jeg merke til det…) 

De som har fulgt Meri en stund vet jo at hun ikke er fremmed for å poste mye rart på Instagram, blant annet mange quotes som kan se dramatiske ut uten at det er så mye mening bak det, men akkurat denne posten virker annerledes, blant annet fordi det ser ut som om bildet er tatt profesjonelt. 

Vi får vel se om det er noe genuint nytt eller bare noe nytt ræl hun prøver å selge følgerne sine. Tanken har slått meg at det kanskje kan dreie seg om en slags tell-all i bokform som hun ikke kan publisere ennå på grunn av taushetsplikt i forbindelse med sesongen som går på TLC nå. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har sett et par episoder av siste sesong. Veldig interessant og se videre i prosessen. Synes egentlig synd på dem alle sammen, det må være vanskelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Podcast Surviving Sister Wives....det er og blir skikkelig slitsomt å høre på, syns jeg.  :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MissWoodville
Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Podcast Surviving Sister Wives....det er og blir skikkelig slitsomt å høre på, syns jeg.  :sukk: 

Jeg liker dem, men synes de er veldig forutinntatt. Robyn og Kody får gjennomgå, ingenting de gjør kan tolkes på noe som helst positiv måte. Jeg er muligens enige med dem, men synes det blir litt mye. Og at de «mobber» Robyn for hennes utseende, det kunne de spart seg for.

Hvis alle hadde fått mer rettferdig fordelt kritikk, så hadde det ikke gjort noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lett å mislike Robyn. Kody er fullstendig urimelig på mange områder og hun støtter ham i alt, i tillegg er det åpenbart at Kody tilbringer mer tid med Robyn på bekostning av de andre konene. Da blir det fort slik at hun er syndebukk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...