Gå til innhold

Christian Burmeister - hva skrev han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke vanskeligere enn å google "Sannheten bak hvorfor det ble slutt mellom Aksel og Tone". Sjekk første treff.

Dette.

Anonym poster: 82a5f8482ffd98c0f4eff15a196b151f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Til TS: Hvis du vil vite det, så er det bare å Google et av navnene. Prøvde akkurat selv og kom inn på en "pastepin-side"... Reklamen øverst der inne var da: Fyll ut ett skjema, og motta tilbud fra flere advokater på din sak."... Humret litt for meg selv da... :) Er noen luringer de advokatene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fy faen, der var det mye puling rundt omkring, ja. Hvorfor holder pressen kjeft om dette? De kan da knuse folk sønder og sammen på andre arenaer, hvorfor skal det være så kunstig stillhet rundt utroskap, playing, pulings?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reddit

Haha, fy faen, der var det mye puling rundt omkring, ja. Hvorfor holder pressen kjeft om dette? De kan da knuse folk sønder og sammen på andre arenaer, hvorfor skal det være så kunstig stillhet rundt utroskap, playing, pulings?

Det er nok fordi de vil være på talefot med begge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er ikke ute etter å spekulere, men lurer rett og slett på hva han skrev som tar så veldig av. Jeg skjønner hovedgreia, men vil gjerne vite litt om detaljene. Noen som vil forklare meg?

Anonym poster: e4189aa1866ebf3abf0b6fea7c803af6

Er ikke noe å spekulere over. CB skrev sin teori om hvorfor det ble slutt. Min teori er at Aksel Hennie dessverre fikk med seg Tone-serien, og dermed fikk øynene opp (slik enkelte andre også fikk). Etter det prøvde han å forandre på henne, men som vi vet klarte han ikke det....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe å spekulere over. CB skrev sin teori om hvorfor det ble slutt. Min teori er at Aksel Hennie dessverre fikk med seg Tone-serien, og dermed fikk øynene opp (slik enkelte andre også fikk). Etter det prøvde han å forandre på henne, men som vi vet klarte han ikke det....

Min terori er slik: Aksel ble sjalu etter å ha sett kyssebildene med Tone og bestemte seg for at nå var det nok og avsluttet forholdet.

Og sånn kan vi holde på i evigheter, spekulere. Og det er akkurat hva denne bloggeren også gjør. Vi vet ingenting. Det er kun Tone og Aksel som kjenner årsaken til hvorfor det ble slutt, og akkurat det har vi ingenting med å gjøre. Det er enkelte områder selv pressen ikke engang trår innenfor, selv ikke Se & Hør, og det er skkurat sånt som denne bloggeren har gjort. Har dere sett at det kulørte pressen noen gang har spekulert i hvilke kjendiser som har ligget med hvem? Grunnen er ganske enkel: de ville tapt så det ljomet i en sak og det vil de ikke risikere.

Anonym poster: 0476544f4f1d68cb26a5afdd63cc4253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespredning for tredje gang og må stenges tråden.

Sophie-Ann, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...