Gå til innhold

Nicholay fra dagmamma......


Katrinemor

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :hoppe:

Ja da har jeg fått en KJEMPENYHET. Nicholay e tilbyudd fulltidsplass i familiebarnehage fra 01.august. Jeg har han til dagmamma idag som ikke duger. Og jeg kan ikke få sagt kor glad jeg er til at han kommer seg i barnehage sammen med masse andre unger og lærer ting som han ikke gjør til dagmamma. Rimeligere er det også. Det negativet med det er at jeg mister kontantstøtta og må punge ut med 2800 kr ekstra i mnd. Men det gjør jeg med STOR :-D

Har jeg noen andre mulighet for å få dekt barnehage siden jeg går på yrkesrettet attføring?

Samboern min spurt mæ kos vi skull få råa til å ha han i familiebarnehage no som vi mister kontanstøtten og da sa jeg at vi må spare og skrenke inn på andre plasser for at det skal kunne gå rundt.

Og da lurer jeg på om det er noen av dere andre som har måttet skrenke inn på diverse ting og prioritert annet? Eventuelt hva har dere skrenket og prioritert framfor andre ting?

Vel, det var siste nytt fra Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at Nicholay har kommet inn :P

Snakk med trygdekontoret, de har oversikten over støtteordninger når man går på attføring.

Ordensmannen har akkurat kommet i attføring, og mener det har vært snakk om en støtteordning på dette, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...