Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nokså ekkelt, og noe jeg faktisk bare har hørt om og avfeid som umulig...

Advarer som sagt at dette er ekkelt.

Jeg hadde ikm 13 februar (skulle kommet 10 feb) og kjøpte inn en test som jeg skulle ta på morningen den 14.

Men på morningen så hadde jeg fått lysebrun utflod som luktet død. Ikke fiske lukta av vanlig illeluktende utflod, men en lukt som ikke kan beskrives engang.

Mens kom aldri og jeg tok en test som var negativ:(

Denne brune utfloden varte i hele fire uker! Og selvom mens aldri kom, og tester var negativ, og alle prøver tatt hos lege også var negativ ble jeg nokså frustrert.

Trengte aldri noe mer enn et tynt truseinnlegg, men hormonene mine var helt på bærtur!

Og grunnen til dette fæle greiene? En avknekt tampong! Fatter fortsatt ikke at det er mulig! Utrolig at ikke legen hadde tenkt eller sett det da han holdt på...

Kommer ikke til å tørre bruke tampong igjen! Det stoppet opp hele systemet mitt og hormonene mine klikka i vinkel.

Så pass på! Jeg hadde flaks og fikk ingen infeksjon og grønt lys til å fortsette å prøve, men det kunne ha gått fryktelig ille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det var bra at det gikk så bra med deg da, mth at det kunne gått mye verre!

Litt merkelig at legen ikke har sett?!

Men merket du ikke selv når du bytta tampong at det bare kom ut en halv?

Hvordan fikk du den ut da? om det ikke var legen som oppdaget den?

Nå kan du heldigvis slappe av og kose deg med prøvingen :)

Skrevet

Som vi alle vet så sveler jo en tampong, så jeg la rett og slett ikke merke til det.

Ettersom jeg ikke "blødde" nok til å bruke tampong igjen (gikk jo over til innlegg) så merka jeg det ikke.

Sambo fleipa md at "kansje du har glemt noe der oppe" osv. Og det førte til at jeg tok på ett par plast hansker og gravde litt rundt inni der.

Langt bak var det helt klart noe som jeg greide å kjenne som ikke var en del av "meg". Så greide til slutt å pirke den ut.

Jeg trodde seriøst ikke at det var mulig. Eller at det var uhygeniske folk som sånt skjedde med... Men neida, det kan vist skje alle. For uhygenisk er jeg ikke!

Så følg godt lmed på å få ut HELE tampongen;)

Skrevet

Som vi alle vet så sveler jo en tampong, så jeg la rett og slett ikke merke til det.

Ettersom jeg ikke "blødde" nok til å bruke tampong igjen (gikk jo over til innlegg) så merka jeg det ikke.

Sambo fleipa md at "kansje du har glemt noe der oppe" osv. Og det førte til at jeg tok på ett par plast hansker og gravde litt rundt inni der.

Langt bak var det helt klart noe som jeg greide å kjenne som ikke var en del av "meg". Så greide til slutt å pirke den ut.

Jeg trodde seriøst ikke at det var mulig. Eller at det var uhygeniske folk som sånt skjedde med... Men neida, det kan vist skje alle. For uhygenisk er jeg ikke!

Så følg godt lmed på å få ut HELE tampongen;)

wow... will do :) bra det ordnet seg ivertfall

Gjest Kariannne
Skrevet

Brukte alltid tampong tidligere, men byttet for 4 mnd siden til bind. Føler det er mye bedre for underlivet! Det kan lett gi infeksjoner med tampongbruk jeg opplevde ofte kløe nedentil og sopp og urinveisinfeksjon når jeg brukte tampong. Til tross for at jeg var nøye med bytting og hygiene

Skrevet

Usj...kan jo føre til sånn TSS (Toxic Shock Syndrome). Uff. Godt det gjekk bra.

Alternativ til tampong kan vere menskopp, om du ikkje liker bind. :)

Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke bind den perioden jeg har tr. Hun er bare på besøk i noen dager og som hundeinstruktør bruker jeg stort sett joggebukse;)

Jeg trodde ikke sånt faktisk skjedde med "normale" folk, men nå har jeg bevist at det helt klart går. Helt grusomt!!!!

Mulig jeg tester ut menskopp... Det vet jeg ikke noe om.

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg kan anbefale menskopp i hvert fall.

For en kjip opplevelse. :sjokkert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har som lege to gange måtte fjerne glemte tamponger det lukter af døde dyr og gammelt stillestående vann. jeg tror på deg og var bra det gik somdet gjorde.

Anonym poster: abcc6e8e1f56d9b2da828bf0756df8d2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg googla i ett for å finne ut hva det kunne være, og ettersom brun utflod også kan være graviditetstegn tenkte jeg det var greit for folk å vite hvorfor de kansje har samme symptomer men negativ test...

Svar til slettet innhold er fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Gjest Vevila
Skrevet

Huff ja, tamponger kan være ganske skummelt. Har selv glemt igjen en tampong "oppi der". Kom ut da jeg dro ut tampong nr.2, håper det var den forrige jeg hadde glemt :fnise:

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette.

Tekola, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og avsporinger.

Sulosi, mod.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...