AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #21 Del Skrevet 1. mars 2013 Folk som kjører i 60 på motorveien pga at det sludder litt. Folk på vestlandet og snø er en ufattelig dårlig kombinasjon Vestlandet, motorvei? øh. Anonym poster: eda46f69543bf40621621d07cc4917f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mars 2013 #22 Del Skrevet 1. mars 2013 Alltid fascinert over hvor mange som ikke virker å kjenne til fenomenet glidelåskjøring når en nærmer seg Oslo området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 3. mars 2013 #23 Del Skrevet 3. mars 2013 Folk som står på rødt lys, og glir mer og mer over streken (lyset skifter ikke fortere selv om du glir fremover) kjørte i et aksrelasjonsfelt på motorveien og var ganske raskt opp i 90km/t (10 over fartsgrensa) alikevel i dette felte, så ble jeg forbi kjørt av en motorsykkelist. noen sekunder etterpå kom en passat i full fart. noen hundre meter lengre borte, hadde passaten stoppet motorsykkeliste, flott med sivil politi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. mars 2013 #24 Del Skrevet 3. mars 2013 Vestlandet, motorvei? øh. Anonym poster: eda46f69543bf40621621d07cc4917f1 Hva mener du med dette svaret? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 3. mars 2013 #25 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva mener du med dette svaret? Ja det lurer jeg på og, tror han ikke det er motorveier på vestlandet eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #26 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja det lurer jeg på og, tror han ikke det er motorveier på vestlandet eller? Jeg bor på Vestlandet og kjører blant annet en god strekke E39 daglig. Ikke alt av den er i stand til. Følge fartsgrense hele veien for å si det mildt. Anonym poster: 760c43defaf8d834774e49efebcffc6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 4. mars 2013 #27 Del Skrevet 4. mars 2013 Lå bak en bil her om dagen som blinket til venstre idèt den kjørte inn i en rundkjøring for og så ikke gi tegn i det hele tatt når den kjørte ut av rundkjøringen.. tenkte først at "jaja, alle gjør feil en gang i mellom" men jaggu gjorde personen akkurat det samme i neste rundkjøring.. syntes det var litt weird. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. mars 2013 #28 Del Skrevet 4. mars 2013 Å ikke bruke blinklys når det ikke er andre biler på veien. Fordi JEG som fotgjenger liker å vite hvilken vei du skal. Mange ganger jeg har måtte hoppe i grøfta fordi bilisten ikke har signalisert at han skal i min rettning. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #29 Del Skrevet 5. mars 2013 Folk som ikke kan kjøre med henger, trenger absolutt ikke øve på det på den mest svingete og smaleste veien i byen! Og for all del, kjære innkompetente tilhenger-kjører, hold deg i det minste på riktig side av veien neste gang du prøver deg. Selv om du har henger betyr det ikke at du kan kutte svingen på en allerede smal vei! Skulle så gjerne vist hvem jeg møtte i morges når jeg var ute i brøyeskavla fordi vedkommende så ut til å ha fanatisk grøfteskrekk! Anonym poster: da6ddcda528de423640badba29fa2f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #30 Del Skrevet 7. mars 2013 Fordi jeg er lei av å høre på radioen, og ikke har cd´er i bilen(da disse ikke "eksisterer" lenger), og heller ikke har sånn fancy mp3-tilkoblingssak... Gjør det dog veeeldig sjelden da, men jeg er avhengig av å ha på musikk når jeg kjører! Er det lov, å bruke headset i bilen? Hørtes ut som galskap for meg! Anonym poster: f5cd674fab578ce7c37dd9a3346f0051 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 7. mars 2013 #31 Del Skrevet 7. mars 2013 Alltid fascinert over hvor mange som ikke virker å kjenne til fenomenet glidelåskjøring når en nærmer seg Oslo området. Enig. Innbyggerne i Stor-Oslo kjører som noen griser. Ikke stopper de for busser som blinker ut, ikke stopper de for fotgjengere med mindre man er litt aggressiv, ei heller slipper de andre forbi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 7. mars 2013 #32 Del Skrevet 7. mars 2013 E39 Øysand - Thamshavn i dag, hvor fartsgrensa er 80: En idiot som kjørte i 65 gjennom alle tunnelene (de er ikke få og korte!), men som gasset på til 100 med en gang det kom forbikjøringsfelt. Blir dessuten stadig like fasinert over at særlig grisekjørere bremser ned til 10-15 km/t under fartsgrensa straks de nærmer seg en fotoboks. Innimellom kjører jeg forbi de just for fun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 8. mars 2013 #33 Del Skrevet 8. mars 2013 Voksne menn med store biler som absolutt skal legge seg i venstrefila på firefelten når man venter på grønt lys.... Står der og brummer og ruser, og når det blir grønt så ruser de avgårde som om det er en konkurranse. Jeg pleier å gi gass selv noen ganger bare fordi jeg har lyst. Spesielt hvis det er en sånn gubbe som tror han er noe. Smågater med biler parkert på begge sider, og kvinner i store SUV'er som kjører midt i gaten. Klarer ikke (evner ikke?) disse kvinnene til å kjøre mer mot høyre? Virker som om de tror de er så mye bedre fordi de kjører en SUV... Når jeg kommer da i min relativt store stasjonsvogn så pleier jeg å få et stygt blikk fordi jeg tydeligvis ikke kommer langt nok ut til min høyreside. Men jeg kjører jo nesten oppi de parkerte bilene. Det hadde gått helt fint, hvis de kvinnene hadde kjørt til høyre de og. Menn klarer sånt helt fint. Ellers er jeg oppgitt over den stadige økende mangel på bruk av blinklys overalt. Jeg vet jo ikke om personen skal til høyre eller venstre eller rett frem? I rundkjøringer er dette ekstremt irriterende. Lurer av og til på om folk vet hva blinklyset er til. >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mars 2013 #34 Del Skrevet 9. mars 2013 Enig. Innbyggerne i Stor-Oslo kjører som noen griser. Ikke stopper de for busser som blinker ut, ikke stopper de for fotgjengere med mindre man er litt aggressiv, ei heller slipper de andre forbi. Haha, her i Bærum er problemet at 90% er livredde for å i det hele tatt nærme seg fartsgrensa. Folk er så forsiktige at jeg får helt mark! Folkens, den er lov å kjøre over 55 i 70-sone! Ingen som knuser bilen din med slegge om du kjører i 75 engang Og når det er grønt lys er det lov til å kjøre, dere må ikke vente til alle de andre bilene er borte fra krysset. Og for Guds skyld, følg på i køen. Det er på grunn av sånne som dere, som har 50 meter til bilen foran, at køen er så lang. Puh, godt å få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. mars 2013 #35 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg snakker til bilen min. Klapper den på dashbordet og sier; "nå var du flink!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mars 2013 #36 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg snakker til bilen min. Klapper den på dashbordet og sier; "nå var du flink!" Hva heter den da? Min heter Stella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. mars 2013 #37 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva heter den da? Min heter Stella Forrige het Gamle Svarten og nå har jeg Det røde lyn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 9. mars 2013 #38 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg snakker til bilen min. Klapper den på dashbordet og sier; "nå var du flink!" Haha, gjør jeg også! Og tror seriøst det er derfor den er så flink og trofast mot meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. mars 2013 #39 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg snakker til bilen min. Klapper den på dashbordet og sier; "nå var du flink!" Hehe, jeg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 19. mars 2013 #40 Del Skrevet 19. mars 2013 Stort sett alt andre trafikanter gjør irriterer meg. Legger seg ytterst i rundkjøringen, og blinker seg hele veien i rundt, eller omvendt. Legger seg innerst og skal ut ved første avkjørsel. Manglene bruk av blinklys. For ikke å snakke om parkering! Parkerer skeivt, kjører ikke langt nok inn, på tvers av linjene, så store glipe at det akkurat ikke går inn en bil, med mindre de blir sluppet med flydropp. Kort sagt; alt andre bilister gjør, irriterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå