Gå til innhold

Hva har DU lært av KvinneGuiden?

tulipaner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliky

- Jeg har lært at mennesker kan snu på flisa og bli direkte slemme i "virkeligheten", selv om de virker hyggelige og greie her inne.

- Jeg har lært at noen faktisk tror de eier dette forumet, og at alt på dette forumet handler om dem. De har ikke forstått at KG faktisk har 48931 brukere!!!

- Jeg har lært at menn faktisk kan være større drama queens enn kvinner og at de gjør alt for å skape enda mer drama, selv om de må tråkke på andre for å få den oppmerksomheten de vil ha.

- Jeg har lært (etter mange og tredve år) at det finnes mennesker som er så egosentriske at de gjør hva som helst for å sverte andre for å stille seg selv i et flatterende lys.

- Jeg har lært at noen mennesker faktisk ikke klarer å be om unnskyldning enda de MÅ se at de tar feil.

- Jeg har lært å ALDRI legge til noen som venn på FB etter å ha blitt sjarmert og flørtet med. Noen mennesker gjør dette KUN for å få smiger og for å mate sitt eget ego.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg lært at de fleste kvinner er mannehatere, og uansett hvilket problem du har i forholdet eller i ekteskapet ditt så bør du bare DUMPE HAN, han er en loser, ett asshole, en utro jævel eller er rett og slett for dum til å være sammen med en fantastisk kvinne

Jeg har og lært at uansett om man fortviler over dyret sitt, barnet, mannen, så er man enten en barnemisshandler, manne misshandler eller dyremisshandler.

Uansett hvor snillt innlegget er skrevet så får man noen sleng bemerkninger som lukter ganske muggent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Nyeste lærdom;

En småbarnsfar må få lov til å sove til kl.12 hver helg.

Småbarnsmoren skal være glad for å få denne alenetiden (med to småbarn), som hun kan bruke på egenpleie (?) eller husarbeid (!).

Når det er tid for småbarnsfaren å stå opp kan småbarnsmoren vekke ham med BJ og frokost på sengen - naken.

Om far ikke får denne hviletiden i eget hjem er det bare rimelig at han får ta seg en elskerinne så han kan hvile ut et annet sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke kan komme deg unna bitre kvinnfolk uansett hvor du befinner deg.

Jeg flykter herved til diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man må ta svar med en stor klype salt da man får vidt forskjellige svar her inne enn man får i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært og innsett at kvinners syn på likestilling er at ting KUN skal gjelde når det har fordeler for DEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner er så forskjellige at jeg ikke trenger å sette meg inn i både det ene og det andre. Like greit å bare spørre hva hun liker når det kommer til for eksempel sex eller hva det måtte være.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dump han !

All kosmetikk er GIFT !

Du blir aldri tynn nok på KG

Alle vanlige damer er stygge

Analsex er livsfarlig

Alle skal ta hensyn til gravide og småbarnsforeldre

Folk har ikke hørt om Google

Mange som er ensomme og kjeder seg

Kvinnfolk håper så innmari at dette er den store kjærligheten at de finner seg i hva som helst.

At man ar spist feil eller for mye uansett

Stakkars brud

Du er fæl om du er ærlig, du bør helt si det folk ønsker å høre

Kommer sikkert på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

uansett hvordan du vrir og vender på et svar så er det alltid noen som får det til å virke som at du mener det stikk motsatte av hva du faktisk HAR skrivd å diskuterer ut fra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hvis du ikke ligger med alle menn du møter så lider du av prinsessesyndrom og er gnien på musa.

-hvis du ligger med menn er du løs,billig,stygg,ekkel,ikke kjæresteemne osv

-et bryllup skal helst koste så mye som mulig

-alle har perfekte barn som lærer uuuuuutrolig fort

-alle feite har lav forbrenning,tung benbygning eller annen innbilt sykdom eller genfeil

-du kan aldri være tynn nok eller rik nok

-alle kvinner tror de er i øverste liga og må senke de skyhøye kravene og ha forhold med alkoholiserte navere

-alle menn som er 40+ har "krav"på en snerten snelle på 25

-de samme mennene ser ut som greske guder...

-går man tom for argumenter så skal og må man slenge inn ord som: feminazist,mannsjåvinist,kulturmarxist,rasist,kvinnehater,prinsessesyndrom,feit og stygg og the all time classic: kvinnelogikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...