Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2013


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt dårligere, ikke hatt noe effekt av jerninfusjonene jeg har fått intravenøst, så for noen dager siden fikk jeg en liter blod og ble strippet både i går og i dag med løfter om mulig igangsetting i morgen eller mandag hvis sykehuset har kapasitet. Skulle egentlig settes igang i dag, men det var fullt på alle fødestuene, og de hadde allerede "liste" med fler og mer alvorlige saker enn meg, så da var det bare å be om ny runde stripping og smøre seg med tålmodighet.

Er hjemme nå, skal inn på sykehuset igjen i morgen formiddag, og håperhåperhåper at det enten har skjedd noe mer til da eller at de kan ette igang, for jeg er helt utkjørt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt dårligere, ikke hatt noe effekt av jerninfusjonene jeg har fått intravenøst, så for noen dager siden fikk jeg en liter blod og ble strippet både i går og i dag med løfter om mulig igangsetting i morgen eller mandag hvis sykehuset har kapasitet. Skulle egentlig settes igang i dag, men det var fullt på alle fødestuene, og de hadde allerede "liste" med fler og mer alvorlige saker enn meg, så da var det bare å be om ny runde stripping og smøre seg med tålmodighet.

Er hjemme nå, skal inn på sykehuset igjen i morgen formiddag, og håperhåperhåper at det enten har skjedd noe mer til da eller at de kan ette igang, for jeg er helt utkjørt. :(

Huff da... Lykke til kjære deg! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født! Vannet gikk igår kl 06.00. irene startet ca kl 11. Like før 11.30 hadde jeg 3 cm åpning og etter det ble riene veldig intense! Skrek etter epidural! Annestesilege kom kl 12.45, rakk akkurat å vaske ryggen min før pressriene kom! Med andre ord ingen smertelindring..Kl 13.14 var han ute :) 3800 gr og 49 cm lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TERMINLISTE NOVEMBER-DESEMBER 2013

Cindi, 15.november,jente :babyjente:

Hjerte, 26 novembert, gutt :babygutt:

Ara, 8.desember, ukjent :babysmokk:

Muskat, 9.desember, gutt :babygutt:

Aramee, 10.desember, jente :babyjente:

Merete87, 26.desember, gutt :babygutt:

Åffårno, 28.desember, gutt :babygutt:

Zia,?, gutt :babygutt:

Da er Cindi og Muskat støket ut av lista. Nestemann ut skal være Hjerte, men her sniker folk i køen tydeligvis, så dette blir spennende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Da er Cindi og Muskat støket ut av lista. Nestemann ut skal være Hjerte, men her sniker folk i køen tydeligvis, så dette blir spennende! :fnise:

Å heianne! :blomst:

Jeg er visst sistemann i køen - blir nok en ensom terminklubb de siste par ukene her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å holde skravla gående selv om det kommer unger som perler på snor her framover :fnise: Jeg er delvis KG-avhengig så er innom ganske så ofte ;)

Åssen er formen til alle sammen her da? Både de som har og ikke har født enda?

Her er det ganske bra nå. Jeg er sliten og gleder meg til å bli ferdig, men det blir litt vemodig når magen forsvinner også. En graviditet er noe magisk synes jeg, og antageligvis er dette mitt siste svangerskap så jeg vil liksom nyte det til siste slutt...samtidig som jeg gjerne skulle ha født i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. november på oss! :)

Hei! Det er en glede å kunne bli med å skravle her. fant ut på lørdag at jeg var gravid, min første :) Håper alt går bra. Har funnet ut at termin er ca. 14 november. Er 28 år, fra Hedmark. Krisp, fortell litt om deg selv? :)

11.november enn så lenge på oss :-) Bor i Oslo, er 25 år. Samboer er 33. Første barn, det er planlagt og vi gleder oss masse!! Klarer nesten ikke å vente til det er gått over 12 uker :-)

Hei hei, november-baby på vei her! Termin 24. november. Allerede hatt en UL som viste en liten sak med hjertebank :hjerte:

Vi brukte 2 år på førstemann, og fikk til slutt klaff med litt bistand, mens denne satt i PP3, helt uten hjelp :overrasket:

Så da var det bare å håpe at det går veien...

Grattis til alle andre her inne :nigo:

Hvordan går det med dere da, damer? Ser at ikke alle er ført opp på terminlisten, men det er kanskje ikke nødvendig? Blitt noen babyer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens :)

Tenkte jeg skulle hive meg inn her.. Har riktig nok født, men bedre sent enn aldri ;) Den lille jenta kom til verden 6.nov så da ble det novemberbarn på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hvor mange er det som ikke har født nå da? Nå begynner jeg å vente, tenker bare hver kveld at jeg må sovne før det starter, bare LITT søvn først :fnise:

Spent på hvordan det begynner. Hva gjorde dere andre her inne når det startet? Er det "kos" å legge seg i senga å se en film, eller hva gjør man? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mange er det som ikke har født nå da? Nå begynner jeg å vente, tenker bare hver kveld at jeg må sovne før det starter, bare LITT søvn først :fnise:

Spent på hvordan det begynner. Hva gjorde dere andre her inne når det startet? Er det "kos" å legge seg i senga å se en film, eller hva gjør man? :vetikke:

Er så lite aktivitet i denne tråden så aner ikke hvem som ikke har født jeg... ;)

Denne gangen startet riene mens jeg gjorde storebror klar for barnehagen. De var såpass milde i starten så greide å få han i barnehagen uten å lage drama der :fnise:

Film med rier kan funke, men alt kommer så an på. Kanskje vannet ditt går, da vil de jo ha deg inn på sykehuset med en gang. Eller kanskje ting skjer fort slik at du ikke rekker å slappe av ;) Blir spennende å se! Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å heianne! :blomst:

Jeg er visst sistemann i køen - blir nok en ensom terminklubb de siste par ukene her :P

Ikke noe action hos deg enda, Åffårno? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Ikke noe action hos deg enda, Åffårno? ;)

Grynt. Eller som jeg egentlig vil si; Nei, for faaaaen. Det er alt jeg har å si :fnise:

:bond:

Jeg vil ikke føde, men jeg vil ha bebisen ut - om man kan si det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grynt. Eller som jeg egentlig vil si; Nei, for faaaaen. Det er alt jeg har å si :fnise:

:bond:

Jeg vil ikke føde, men jeg vil ha bebisen ut - om man kan si det på den måten.

:ler: Forstår deg veldig godt!! Snart er du i gang skal du se! Hvordan er formen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...