Gå til innhold

Sex og stress


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hmmm! Jeg har for tiden absolutt null sexlyst, og skulle nærmest ønske at samboern kunne holde seg unna! Jeg har over tid hatt et ganske stort personlig stressnivå særlig i jobbsammenheng. Jeg har brukt mye engergi på å finne ut hva jeg vil holde på med, og nå som jeg endelig begynner å få oppgaver jeg trives med, så skal jeg bevise og prestere mest mulig samtidig som jeg står i fare for å miste jobben. Det er selvsagt ikke døden å miste jobben, men akkurat nå kjenner jeg bare at jeg ikke orker noen ting og helst skulle tatt ferie. Det tar på å leve i usikkerhet.

Er det noen som har opplevd liknende, og/eller har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Joda, vært bort i det samme....I en periode etter endt utdanning, i usikker jobb og med ekstra mye overtid var det lite overskudd til annet.

For min del rettet det seg ved at jobben ble fast....og dermed sikker...

Har vel ingen spesielle råd, men om du kan ta ferie, gjør det og prøv å ikke tenke jobb...bare nyt din kjære...Vi hadde to uker sammen og jeg er et "nytt og bedre" menneske...iallefall både orker jeg og har lyst til litt kos!!

Kanskje ikke så godt råd, men det er iallefall ikke bare deg...eller meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Heisann, jeg kjenner meg veldig godt igjen. Har også hatt det sånn i perioder hvor jobben tar veldig mye (nesten alt) av overskudd som man eier og har... Men jeg har dessverre ingen gode råd! Men du skal bare vite at du er ikke alene med å ha det sånn.. Håper bare kjærestene våre har forståelse... icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...