Gå til innhold

Brystreduksjon -konsultasjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestidagja

Dette var en lærerik tråd for meg! :bukke:

Jeg har selv tatt kontakt med fastlege for et par måneder siden, og førstkommende tirsdag skal jeg gjennomføre brystreduksjon!

Jeg gleder og gruer meg! Hovedårsaken til at jeg nå har bestemt meg er at jeg har hatt plager med nakken og skuldrene i flere år!

Jeg er så spent på om disse smertene forsvinner.

Men det blir veldig rart også, for jeg er jo så vant til at brystene mine er store! Og de har aldri plaget meg psykisk.

Jeg skal legges inn på sykehuset mandagskveld, og jeg har enda ikke snakket med operanten så jeg vet ikke om jeg ender med B eller C cup. Håper vel på C, ellers blir overgangen veldig stor, tror jeg! Bruker i dag 80 GG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke fått fingeren ut og kommet meg til fastlegen min ennå...men har fått infomateriell fra Stokkan klinikken i Tromsø.. er fortsatt giret, men vil ned de siste kg..75 kgnå.. 5 igjen.. Puppene har alltid vært lange og tunge..men to svangerskap og vektoppgang og nedgang har dratt de godt nedover ja.. og det blir vel ikke bedre med årene best å fikse opp i det nå. har nå kjøpt meg en minimizer bh...bare for å se hvordandet ser ut og venne meg til mindre pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ork til å lese gjennom alle sidene her (lenge leve latskapen). Bare lurte på hvilken størrelse de som har fått henvisning fra lege har/ hadde før operasjonen?

Synes selv jeg har store bryster og vil ha en reduksjon, men fastlegen mente de ikke var SÅ store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest utlogga isadora
Jeg har ikke ork til å lese gjennom alle sidene her (lenge leve latskapen). Bare lurte på hvilken størrelse de som har fått henvisning fra lege har/ hadde før operasjonen?

Synes selv jeg har store bryster og vil ha en reduksjon, men fastlegen mente de ikke var SÅ store.

Så lenge man har skulderplage /nakkeplager av brystene så får en det innvilget. Iallefall på colosseum der jeg var. Mine var DD/E str og jeg fikk ja med engang. Har ikke angret et sekund!

Det som er kjekt når man får innvilget dekket operasjon er at man jo også får brystløftet gratis. Mine pupper hadde jo ikke sett ut i halvmørket hadde jeg bare redusert de - de hadde jo hengt like mye. Men skal man betale for begge deler selv så kommer man jo opp i over 50 000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har skulderplage /nakkeplager av brystene så får en det innvilget. Iallefall på colosseum der jeg var. Mine var DD/E str og jeg fikk ja med engang. Har ikke angret et sekund!

Det som er kjekt når man får innvilget dekket operasjon er at man jo også får brystløftet gratis. Mine pupper hadde jo ikke sett ut i halvmørket hadde jeg bare redusert de - de hadde jo hengt like mye. Men skal man betale for begge deler selv så kommer man jo opp i over 50 000 kroner.

Jeg har vært plaget med rygg og nakke i et par år, nå (snakket med legen i fjor høst) og mener selv det vil bli værre når jeg blir eldre med mindre jeg får gjort noe med det innen ikke altfor mange år. Har óg DD/E

Burde jeg ta en ny prat med legen? Er jeg kanskje for ung enda til at de er villige til å gjøre noe så drastisk (19)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,jeg har vært hos legen min i dag,og har endelig fått hjelp ang min bryst reduksjon! :) jippi!!! Men når han spurte om jeg hadde noen ønsker om sykehus eller slikt så var jeg ikke sikker.. Men etter å ha lest her inne så har jeg bestemt at jeg tror at jeg vil prøve colosseum klinikken:) Synes det er veldig bra med sånne sider som dette,har fått mange tips her inne :) -Tusen takk!! :klappe: Skal også gjennom føre mageplastikk pga strekk merker etter fødsel,er så lykkelig og glad at jeg endelig får hjelp med dette!!! :) Ønsker alle andre som skal gjennom dette lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_snoopy_*
Heisann,jeg har vært hos legen min i dag,og har endelig fått hjelp ang min bryst reduksjon! :) jippi!!! Men når han spurte om jeg hadde noen ønsker om sykehus eller slikt så var jeg ikke sikker.. Men etter å ha lest her inne så har jeg bestemt at jeg tror at jeg vil prøve colosseum klinikken:) Synes det er veldig bra med sånne sider som dette,har fått mange tips her inne :) -Tusen takk!! :klappe: Skal også gjennom føre mageplastikk pga strekk merker etter fødsel,er så lykkelig og glad at jeg endelig får hjelp med dette!!! :) Ønsker alle andre som skal gjennom dette lykke til :)

Hei damer.godtå vite at jeg ikke er alene med problemet store bryster, og at det finnes en løsning på problemet.var hos legen min forrige uke og fikk henvisning.rigte drammen privatesykehus.har sendt henvisningen dit.pga ferie blir jeg ikke innkalt til konsultasjon før i september.vil jo at ting skal gå fort.men kanskje bra med litt tid,så jeg ka få slanket bort ca 5 kg. kommer til å følge med på disse sidene.spennende å høre hvordan det går med dere.klem.snoopy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladidagogså

hallo igjen...fortsatt ikke kommet videre..men vekten er sakte men sikkert på vei nedover...og det er puppene og.

Dere som er DD / E cup, hvor stor størrelse brukere dere rundt ryggen og hvor store er dere??

Jeg bruker jo 75-80F( hehe,,,ikke på Lindex...prøvde Fcup m stive cuper...og halve brystet ramlet utfor...we love all boobs my ass) eller innimellom 80E.. har ikke lyst på små pupper men kanskje en god C eller D.. men ryggvidden blir vel mer og...når cupen blir mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BigBoobs
hallo igjen...fortsatt ikke kommet videre..men vekten er sakte men sikkert på vei nedover...og det er puppene og.

Dere som er DD / E cup, hvor stor størrelse brukere dere rundt ryggen og hvor store er dere??

Jeg bruker jo 75-80F( hehe,,,ikke på Lindex...prøvde Fcup m stive cuper...og halve brystet ramlet utfor...we love all boobs my ass) eller innimellom 80E.. har ikke lyst på små pupper men kanskje en god C eller D.. men ryggvidden blir vel mer og...når cupen blir mindre..

Jeg er 75F/80E, nå som jeg har trappet ned på ammingen.

Er 165 cm og veier ca 71 kg. Skal ned til 68.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...