Gå til innhold

Alle virker så glade for tiden..bortsett fra meg.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig

Men det er ikke jeg, jeg er dypt ulykkelig grunnet kjærlighetssorg.

Jeg misunner de som er glade og har det bra. Ønske jeg også hadde det sånn :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulykkelig også....

Da er vi to :-(

Vondt å lese om de som har ei hånd å holde i............. de som har en armkrok å sitte i - noen å ligge på armen til

Det er sååå vondt å være alene - og å savne nærhet og varme.

Eg gret kver einaste gong eg les om gode parforhold eg.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Man trenger ikke være ulykkelig fordi om man er alene. Tror det er viktig og ha litt tid for seg selv etter ett brudd for å finne seg selv. Om du ikke har det bra alene tror jeg det kan være vanskelig å få ett forhold til å holde også, men blir for avhengig.

Det tar tid men det er så godt å være alene når man endelig har lært seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulykkelig
Da er vi to  :-(  

Vondt å lese om de som har ei hånd å  holde i............. de som har en armkrok å sitte i - noen å ligge på armen til

Det er sååå vondt å være alene - og å savne nærhet og varme.

Eg gret kver einaste gong eg les om gode parforhold eg....   :cry:

Huff, vondt å høre :( Synes det er trist jeg også, men noen dager er bedre enn andre, og i dag har jeg en ganske bra dag faktisk. Men i morgen blir det sikkert trist igjen :(

Hvorfor ble det slutt med deg og kjæresten, hvis det er derfor du er lei deg da, eller savner du bare å ha ei hånd å holde i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulykkelig også...igjen

Hvem har sagt jeg har hatt en kjæreste?

Har aldri hatt en kjæreste jeg............. og det savner jeg.

Er "godt voksen" - er ingen "fjortiss....."

Hver dag får man "gnidd inn" at man er alene.............. man ser/leser/hører om "alle" som har noen...............

"Jævlige" kommentar som: "Når skal du få barn da?"

"Når skal du finne deg noen da" "Du må'kke være sååå kresen da vet'du"

Vet at alle kommentarer ikke er vondt ment - men DET GJØR SÅ HELVETES VONDT å stadig få bekreftet sin singel-tilværelse!

Man får stadig høre "jeg hadde ikke klart meg uten kona/mannen mi"............. Selvfølgelig hadde man det - må man, så må man!

Det blir bare så mye verre å klare seg uten "noen"............. men man klarer det - man bare MÅ!!!!!

Beklager at jeg virker negative - men savnet er så sårt og vondt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente
Hvem har sagt jeg har hatt en kjæreste?

Har aldri hatt en kjæreste jeg............. og det savner jeg.

Er "godt voksen" - er ingen "fjortiss....."

Hver dag får man "gnidd inn" at man er alene.............. man ser/leser/hører om "alle" som har noen...............

"Jævlige" kommentar som: "Når skal du få barn da?"

"Når skal du finne deg noen da" "Du må'kke være sååå kresen da vet'du"

Vet at alle kommentarer ikke er vondt ment - men DET GJØR SÅ HELVETES VONDT å stadig få bekreftet sin singel-tilværelse!

Man får stadig høre "jeg hadde ikke klart meg uten kona/mannen mi"............. Selvfølgelig hadde man det - må man, så må man!

Det blir bare så mye verre å klare seg uten "noen"............. men man klarer det - man bare MÅ!!!!!

Beklager at jeg virker negative - men savnet er så sårt og vondt :cry:

Men er det slik at du er altfor kresen da? For hvis man er altfor kresen, synes jeg ikke at man har rett til å klage. Ikke vondt ment, men det er jo ikke så rart at du ikke har hatt noen kjæreste, hvis det stemmer at du er veldig kresen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...