Gå til innhold

Tankebrønnen til Morten.


Gjest Morteno

Anbefalte innlegg

Gjest Morteno

chocwel.gif

La oss begynne med en kort introduksjon. Jeg heter Morten, er i tidlig tjue-årene og jobber for tiden i et firma som ikke skal nevnes. Har en kjæreste som også er samboer som jeg også er forloved med, som jeg elsker over alt på jord.

Har også en hund som er relativt irriterende, men kan også være søt når han er i kose/leke humør. Hans "jeg vil spise alt" og "jeg vil bite deg når jeg leker" humør er jeg ikke så stor fan av, men ellers er han ganske grei. Litt rar, men grei.

På fritiden er jeg sikkert en av de kjedeligste folka der ute, da jeg tilbringer det meste av fritiden med å kose med kjæresten og til en viss grad, hunden. Det er også litt forskjellig PC-greier på fritiden og noen serier og så videre.

Må holde meg noe 'rolig' her da kjæresten ofte sjekker hva jeg skriver på dette forumet. Må ikke skrive noe som hun ikke liker, heh.. Control freak. Neida. Jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morteno

Klarte å dra ut strøm kabelen på laptoppen rett før jeg skulle poste dette innlegget. Siden batteriet er ødelagt så var ikke det så positivt. Takk, laptop.

I dag som egentlig var i går, altså 15.02.2013 var en relativt rolig dag med litt lite drama. Jobben var udramatisk og normal, noe som da altså var litt kjedelig, men det var ganske greit egentlig. Hyggelige kolleger gjør arbeidsdagen bedre.

Morsom episode på tbanen der en kar bestemte seg for å stirre på meg hele tbane turen på rundt 13 minutter. Jeg klarte å stirre tilbake i rundt to minutter før jeg syntes det ble for rart. Han var egentlig ganske skremmende. Takk og lov så gikk han av før meg.

Gikk hjem, ut med hunden, lagde mat og så på en serie som heter "Arrow". Spennende så langt? Nei. Nei, det var det ikke. Har skrevet en del med kjæresten som var veldig hyggelig selvfølgelig. Savner henne litt veldig ekstremt mye.

Har jo bare vært borte fra henne i rundt 30 timer. Fremdeles ganske forferdelig.

Morgendagen burde by på nye muligheter. Skal jobbe i noen timer og deretter få besøk av en kompis. Hva vi finner på blir nok ikke så spennende. Mulig alkohol kommer inn i bildet, men vi får se.

Blir spennende å se om noen gidder å lese denne tråden. Det er nok ikke så spennende når jeg ikke er gravid eller har masse rare problemer.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Noen har lest 'bloggen' min! Vet ikke om det er utrolig kult eller utrolig kleint. Mange syntes forresten at "kleint" er et kleint ord. Så kleint at de lagde en tråd om hvor kleint det er.

Uansett..

I dag våknet jeg etter å ha vært med en venn i natt. Vi har egentlig bare drukket Jæger mens vi har prata og hørt på musikk, ganske hyggelig. Gikk på tur med bikkja midt på natta og lot han gå løst, noe som ikke er så lurt. Han løper frem og tilbake men hører ikke alltid på meg når jeg roper, så det er skummelt hvis han plutselig bestemmer seg for å stikke av.

Kompisen min og jeg ble separert på en eller annen smart måte og han endte opp med å dra hjem til meg. Da jeg omsider kom hjem hadde visst han tatt taxi hjem. Ikke bare det, men han hadde skrudd på ovnen for å lage en grandis. Han hadde selvfølgelig ikke skrudd den av når han gikk, og den stod på fra klokken 05:00 til 13:30 siden jeg ikke så at den var på. Våknet og både luktet og hørte ovnen. Den "knirket". Kanskje jeg burde investere i en brannvarsler? Tenk om kjæresten kom hjem til et nedbrent hus og nyheten om at jeg var mer eller mindre aske.. Ikke bra.

Ellers har jeg slappet av sammen med bikkja og sett på TV / Surfet på nettet. Lastet ned Twilight Breaking Dawn part 2 som jeg skal se med kjæresten når hun kommer hjem i morgen. Ja, de filmene er faktisk ikke så altfor ille, men jeg er ikke noe stor fan uansett.

Gleder meg til i morgen da hun kommer hjem. Blir en lang dag på jobben vel og merke.. Har forresten søkt på en jobb i dag som jeg håper jeg får. Litt lei av den jobben jeg har nå uansett. Får se hvordan det går..

Hater søndager.. Fordi i morgen er det mandag. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...