Gå til innhold

min far er død + sykemelding


maja8522

Anbefalte innlegg

For en månede siden mistet jeg min far brått. Han døde av hjertestopp, 53 år gammel. Han har vert frisk og dødsfallet kom som ett sjokk.

Jeg og min far var veldig nære og sorgen er tung å bære. Det gjør ufattelig vondt.

Har nå vært sykemeldt en månede, men skal tilbake på jobb i morgen Føler meg ikke klar. Lurer derfor på om noen har erfaringer med sykemelding etter dødsfall i nær familie, hvor lenge er det vanlig å være borte?

Jente 27 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har det gått?

Det er helt induviduelt hvor lenge man er sykmeldt etter enn sånn tragedie.

Og det er du som må kjenne på det. Og fortelle legen din.

Hva med gradert sykmelding?

En måneds sykmelding i ditt tilfelle er ikke lenge, syns jeg.

Anonym poster: 9f07122402d3f9af441cd3d29ba3f875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister min far for 1.5 år siden, uventet g brått. Jeg og tok det tungt, og gjør det enda. Men jeg var på jobb igjen etter 2 uker.

Tror det er lurt å komme seg i arbeid igjen, og ikke bare gå hjemme. Viktig å holde tankene i gang, og gå videre selv om det er vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må man bare ta den tid en trenger :)

Anonym poster: 78d0e901184ab093bdcf23e30307e67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer!

Hva som er vanlig kommer nok helt an på hva slags sted du jobber og hvordan du trives der. De gangene jeg har mistet mine nærmeste har jeg synes det er godt å komme tilbake på jobb/studier fordi det får tankene over på noe annet og jeg har hatt god støtte av de rundt meg.

Det kan uansett være lurt å prøve og komme tilbake, ev. gradert hvis legen er enig i det, for å prøve og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...