Gå til innhold

Dreamscape skal bli noe andre kan drømme om


Drømmespill

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kanskje endelig klart å snu. Jeg skal ned i vekt, og ned klesstørrelser. Jeg vil bli den som folk tittet på litt ekstra i smug, som jeg var for noen år siden.

Vekta mi overskygger at jeg egentlig ser ganske bra ut.

På fire uker har jeg ca gått ned 7-8 cm rundt midjen.

Vekta går veldig sakte, men fortsatt nedover!

Nå skal jeg få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg snart gått ned ti cm rundt midjen. Føler ikke det synes så godt enda, men godt å se det på målebåndet ihvertfall :)

Men nå som jeg har mens føler jeg meg bare pløsete og ekkel, så jeg prøver å ikke fokusere på hvordan ting ser ut denne uken. Veldig emosjonell og sutrete i disse dager gitt, haha!

Er også vanskelig å gå på et studie som tar så mye tid at jeg ikke har tid til å trene omtrent. Idag har jeg vært på skolen i tolv timer, og den dårlige samvittigheten tærer når jeg skulle så ønske jeg fikk dratt for å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er milepælen endelig nådd, jeg har gått ned ti cm rundt midjen, med bare litt trening og spise sunnere.

SÅ motiverende! Har blitt litt lite trening de siste ukene på grunn av store prosjekter, men nå ser jeg endelig litt plass i timeplanen igjen. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i går var bare smertefullt og vondt.

Er visst inne i en litt dårlig periode, hvor både målebåndet og vekta står på stedet hvil...

Men jeg får på meg en bukse som var litt for liten før,og nå sklir den av meg så noe skjer ihvertfall!

Merker det er vanskelig å presse meg så langt som jeg vil, da lungene mine ikke vil være med.

Jeg har nedsatt lungekapasitet noe som gjør at jeg ikke kan trene så hardt og eksplosivt som jeg ønsker. Det blir lange økter på sykkelen, men da blir jeg så utslitt i bena før jeg føler at jeg egentlig har trent nok. Så kjedelig. Men dette skal gå, jeg skal bli fit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig å lese at det går bra med treningen!

Her har jeg hatt en lang pause uten styrketrening, noe som tydelig har preget kroppen.

Her trengs det mer muskler uten å gå ned i vekt.

Gleder meg til å følge deg videre :)

Følger du noe spesiell plan iforhold til maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig å lese at det går bra med treningen!

Her har jeg hatt en lang pause uten styrketrening, noe som tydelig har preget kroppen.

Her trengs det mer muskler uten å gå ned i vekt.

Gleder meg til å følge deg videre :)

Følger du noe spesiell plan iforhold til maten?

Så koselig at du ville skrive her! :)

Nei, jeg har ingen plan for maten annet enn at jeg holder meg unna godteri og brus på hverdager, og har èn kosedag med litt godt i helgen.

Jeg har funnet ut med meg selv at det blir for mye for meg å holde meg til en streng diett, så jeg prøver heller bare å spise sunt, variert og litt mindre porsjoner :) Jeg drev mye med småspising og sjokolader her og der før, men det har jeg kuttet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå skal jeg på treningssenteret for andre gang denne uken. Selv om jeg egentlig ikke orker :fnise:

Frusterert fordi målebåndet har gått litt opp igjen, og har stått stille i et par uker.

Har hatt en tung uke på skolen, men nå venter to uker med forelesninger så da blir det litt lettere å ha strukturerte dager med trening og kanskje jeg orker å teste ut nye oppskrifter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta idag, og nå er jeg tilbake på startvekta.

Jeg vet at det er på grunn av at jeg har trent mye styrke i det siste, men det var likevel litt vondt. Jeg veier snart 100 kilo, og jeg dør litt inni meg bare av å skrive det. Jeg synes dette er fryktelig vanskelig emosjonelt sett. Jeg vet jo at jeg vil få det bedre hvis jeg blir tynnere, men dette jaget etter det spiser meg helt opp. Det er det eneste jeg tenker på, hvert minutt av dagen går omtrent til å bekymre meg og fantasere. Jeg vet jo at dette ikke er sunt, men jeg klarer ikke å la være.

Og så ser jeg på alle andre og blir misunnelig. Alle som er så tynne og vakre og som bare kan kose seg. Det er jo helt latterlig av meg, men i hodet mitt er alle lykkelige og tynne utenom meg.

Og jeg synes det er urettferdig at jeg må "lide" så mye for å bli som dem. Jeg vet jo at alle sliter, men det er ikke alltid like lett å huske på.

Dessuten blir jeg så frustrert når jeg er på treningssenteret. Jeg sykler i en halvtime, og da er beina mine helt gåen. Jeg har masse energi igjen, men beina vil ikke lystre lengre. Og løpe går enda dårligere.

Så jeg føler aldri at jeg får trent så mye som jeg vil, bare fordi musklene mine ikke vil lystre. Så etter at jeg har syklet så lenge jeg orker så trener jeg jo styrke, men da får jeg mer muskler og veier mer, noe som gjør meg mer deppa.

Dagens utblåsning, men akkurat i dag har jeg det visst ikke så bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. Jeg sjekka ppillebrettet mitt nettopp. Tok siste pilla i dag. Det forklarer innlegget ovenfor :laugh::rolleyes: PMS <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...