Gå til innhold

Nylig singel, aldri "plukket" opp damer før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Blir snart en 23 år gammel kar, og har akkurat kommet ut av et 6års langt forhold. Hun var egentlig den første jenta jeg har vært sammen med, og det var vel egentlig hun som styrte det meste i starten av forholdet.

Nå har det seg slik at jeg har ikke snøring på hvordan jeg skal komme i slik kontakt med en annen jente, uten og virke helt på trynet.

Jeg snakker lett med jenter jeg kjenner, men de jeg kjenner er bare venner i mine øyne.

Så det jeg lurer på, har dere noen innspill på hvordan jeg kan gå fram, om jeg er på byen eller bare på skolen, hvordan skal jeg starte?

Det er sikkert mange tråder, og beklager det, men takk skal no dere ha som svarer!

Er ikke ute etter et ligg, men noen og være sammen med!

Anonym poster: c4b198c8fd837aa54566ced7f3aa3674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ute etter å få deg en ny kjæreste, så skal du iallefall ikke lære deg teknikker for å plukke opp damer. Du skal være deg selv, småsnakke om vær og vind og bli kjent med mennesker rundt deg. På den måten vil du treffe på noen som du føler deg komfertabel og glad sammen med og som du får lyst til å tilbringe mer tid sammen med.

Jeg vet det ikke er lett å småsnakke når man er sjenert eller ikke har gjort det så mye før, men tenk at du er en mann med masse selvtilitt som egentlig ikke bryr deg om hva andre mener. Spør om ting som har sammenheng i situasjonen du er i. Eksempler:

-Vet du hvor jeg skal gå av når jeg skal til...... (på trikken, toget etc)

-Vet du hvor...... ligger (spør veien til et eller annet sted)

-Vet du hvor klasserom .... ligger?

-Jeg skal ha noen kamerater på middag og trenger squash men jeg har ikke peiling på hvordan den grønnsaken ser ut, vet du? ( i butikken)

Bruk fantasien og prøv deg frem :)

Skrevet

Det må være ekte! Det er ikke lett å få til i en dagligdags situasjon. Du skulle vært skikkelig spesiell for å få mitt telefonnummer på butikken f.eks. Det er enklere på jobb, skole eller via felles kjente. Start samtalen om noe så naturlig som mulig om ved f.eks. å kommentere på noe rundt dere.

Det ordner seg! :-)

Anonym poster: 870260d84a795760a991540eebc25541

Skrevet

Det må være ekte! Det er ikke lett å få til i en dagligdags situasjon. Du skulle vært skikkelig spesiell for å få mitt telefonnummer på butikken f.eks. Det er enklere på jobb, skole eller via felles kjente. Start samtalen om noe så naturlig som mulig om ved f.eks. å kommentere på noe rundt dere.

Det ordner seg! :-)

Anonym poster: 870260d84a795760a991540eebc25541

Målet skal ikke være å få et telefonummer men å starte en samtale eller småsnakke med mennesker man ikke kjenner, for da faller det mer naturlig når man er med en person man kanskje liker.

Skrevet

For all del, les i hvert fall ikke sjekkeboka ;) Vær deg selv. Etter seks år i et forhold har du vel ikke hast med å binde deg igjen heller? Ta det med ro og bli vant med singel-deg og tilværelsen uten eksen. Er du en hyggelig fyr drar du tidsnok den rette dama :)

Skrevet

Ts her, Takk for alle rådene! Er ikke ut etter og binde meg, men såklart møter jeg ei jeg virkelig liker så skjer det jo!

Problemet er vel egentlig at jeg ikke har snøring på om en jente flørter med meg, om hun ikke åpenbart kommer og koser med håret mitt o.l. Noen ting jeg kan være litt obs på der? Er helt håpløs for og være helt ærlig! :P

Anonym poster: bf4ed9ab5f3e4d937a080b51e43a266d

Skrevet

Problemet er vel egentlig at jeg ikke har snøring på om en jente flørter med meg, om hun ikke åpenbart kommer og koser med håret mitt o.l. Noen ting jeg kan være litt obs på der? Er helt håpløs for og være helt ærlig! :P

Alle oppfører seg forskjellig og det som man kan tro er flørting er for andre bare en vanlig oppførsel. Ikke se etter tegn eller analyser, da blir du gal i hue og må starte hauevis av "hva mener hun" tråder her inne.. :P

Finn deg selv, små snakk med folk og bygg deg et større nettverk så du blir kjent med nye og spennende mennesker som utvider horisonten din. En dag så står drømmedama der og da trenger du ikke fundere på så mye egentlig :)

Skrevet (endret)

Bare å stille seg i en bar, ha et smil på lur og prate normalt med de du syns ser hyggelige ut.

Er så lett og komme i kontakt med damer så, bare lat som du har litt selvtilit :)

Endret av Perrin
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk alle sammen! Kommer definitivt tilbake hit om det skulle være noe, makan til god hjelp skal man lete lenge etter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...