Sophie-Ann Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har fått tilsendt et bilde fra en mann på Sukker, og det tiltaler meg overhode ikke what so ever. Hva i allverden skriver jeg til ham da?? Jeg vil ikke være uhøflig....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Har du skrevet med ham og liker det andre? Kinkig situasjon! Jeg ville fortsatt samtalen noen meldinger til og så avsluttet med en annen unnskyldning. Det er vel noe positivt du kan gi et kompliment for på bildet? Anonym poster: deb9729f0008f847c5bed5da7f22545e
Tibbie Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Jeg ville bare ignorert det. Med mindre det er noen du kjenner og/eller vil holde kontakt med?
Sophie-Ann Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2013 Nei, jeg har ikke chattet med han, kun fått en melding hvor jeg svarte at jeg ønsket et bilde. Nå har jeg fått en ny meldingav han, den har jeg ikke lest..
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Nei, jeg har ikke chattet med han, kun fått en melding hvor jeg svarte at jeg ønsket et bilde. Nå har jeg fått en ny meldingav han, den har jeg ikke lest.. Jeg ville sendt noen meldinger frem og tilbake, bare for å være høflig, og så avsluttet. Kjipt for han hvis han skjønner at det var utseendet. Hvordan type gutt er han? Hva med utseendet likte du ikke? Anonym poster: 8556ae633a1488adc21465200c844839 1
Månestråle** Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Nei, jeg har ikke chattet med han, kun fått en melding hvor jeg svarte at jeg ønsket et bilde. Nå har jeg fått en ny meldingav han, den har jeg ikke lest.. Hvis du ikke føler noen tiltrekning, har du lov til å avvise. Du er langt i fra den eneste som gjør det. Bare skriv du ikke tror det blir dere to, og ønsk han lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå