Gå til innhold

Jenter! HVa beatyr det når dere bevisst unnlater og svare på spøsmål i meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan svare meg på det? Er snakk om helt hverdagslige ting slik som hvem hun var med og sånt? Blir virkelig ikke klok på hu her!

Anonym poster: 3989ec41c2c5865df8da999a6a481da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan både bety at hun glemte det spørsmålet da hun svarte på meldingen og det kan bety at hun ikke ønsket å utdype det. Det er vanskelig for oss å svare på for oss sånn tatt helt ut av sammenheng. Du kan jo spørre igjen og se om hun svarer?

• Liker 1
Skrevet

Det kan både bety at hun glemte det spørsmålet da hun svarte på meldingen og det kan bety at hun ikke ønsket å utdype det. Det er vanskelig for oss å svare på for oss sånn tatt helt ut av sammenheng. Du kan jo spørre igjen og se om hun svarer?

Aha, ett annet spørsmål, bruker du smilefjes når du skriver til folk? Hvis ikke hvorfor?

Skrevet

Hvorfor lurer du på hvem hun er med? Det er jo ikke vits i å si noe om det med mindre du vet hvem de er :)

Skrevet

Aha, ett annet spørsmål, bruker du smilefjes når du skriver til folk? Hvis ikke hvorfor?

På sms tenker du? Da bruker jeg ganske mye smiley ja, men det er jo forskjellig fra person til person så det trenger ikke å være negativt om hun ikke bruker det :)

Skrevet

Jeg gidder aldri å svare en som jeg ikke er interessert i. Waste of time.

Anonym poster: 9fd50aba72ad730a59e229b6015e7d2c

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg glemmer å gjøre det, tenker ikke så mye over det ikke var et viktig spørsmål.

Anonym poster: 098ef5d80ade811277cb6ab622991017

• Liker 1
Skrevet

Kan være mange grunner, men mest sannsynlig, glemmer spørsmålet mens jeg svarer på andre ting i meldingen. Brukes oftest mye smileys ja!

Men hvorfor spurte du om hvem hun var med? Med mindre det var sannsynlig at hun var med noen du også kjenner, er det deg vel likegyldig?

• Liker 2
Skrevet

Vær glad for at hun svaret deg, å analysere hvorfor hun ikke svarte på et spørsmål er litt tullete.

Anonym poster: 098ef5d80ade811277cb6ab622991017

• Liker 1
Skrevet

Kan være mange grunner, men mest sannsynlig, glemmer spørsmålet mens jeg svarer på andre ting i meldingen. Brukes oftest mye smileys ja!

Men hvorfor spurte du om hvem hun var med? Med mindre det var sannsynlig at hun var med noen du også kjenner, er det deg vel likegyldig?

Hvorfor jeg spurte om hvem hun var med aner jeg virkelig ikke, men men aha så det at du ikke svarer på spørsmålet trenger ikke bety noe negativt ?

Skrevet

Jeg gidder aldri å svare en som jeg ikke er interessert i. Waste of time.

Anonym poster: 9fd50aba72ad730a59e229b6015e7d2c

Nå har ikke jeg det problemet at hun ikke svarer meg, men det kan fort bli det.

Skrevet

Hvorfor jeg spurte om hvem hun var med aner jeg virkelig ikke, men men aha så det at du ikke svarer på spørsmålet trenger ikke bety noe negativt ?

Nei, hva skulle det være? Hadde jeg blitt spurt om hvem jeg var med av en kar jeg drev og datet, ville jeg nok fått litt noia og trodd han var en skikkelig sjalu type. Så akkurat det spørsmålet ville jeg nok bare unngått, fordi jeg ikke ville gi næring til sjaluhet. Sånn ellers, ikke-besvarte spørsmål = glemte at spørsmålet sto der.. :)

Skrevet

Som de fleste skrev. Om jeg gjør som henne, er det enten fordi jeg glemmer å svare eller fordi jeg synes det er overdrevet av deg å spørre om sånt. Spør du en gang til, da svarer jeg rett og slett at jeg synes ikke noe om at du svarer, blir irritert, men du får ikke vite hvem jeg har vært med...

Ifølge hvor mye dere kjenner hverandre og hvor mye dere er avslappet når dere snakker sammen, kan du også gjerne sende henne en sms og si at du bare spurte uten baktanker, og synes nå kanskje det var dumt av deg og håer ikke hun skal misforstå og tro at du er en sjalu type.

Er du en sjalu type, sakl hun oppdage det, og det skal sannsynligv is ikke fungere

Lykke til :)

Anonym poster: b8f25a1dab3161362f482e53ad92c9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...