Gå til innhold

OK, han er en player. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=721010

Hvordan får jeg han til å erkjenne/ vise det?

Jeg kan sikkert tenke meg å ha det litt gøy (det var var jo min tanke) men jeg vill ikke føle at det er han som har "makten". Jeg vill at han skall skjønne at jeg vet at han leker, så hvordan gjør jeg det uten å lage "kvalme"?

Han er jo kjempe snill, og ser helt perfekt ut så vill ikke miste "sjansen" på at være litt spesiell et tag. Ihvertfall så at folk ser at jeg kan ha det gøy (så jeg kan treffe andre å ha det like gøy med).

Når det er sagt så er jeg ikke 100% sikker på at han er det men hallå, han kallte meg "kjære" etter et par timer (!). Muligens så er han en player som kommer godt overrens med meg å da kan det jo gå begge veier. Hvordan tar jeg tilbake kontrollen?

Anyone..?

Anonym poster: 4550db135c8bc6d7b5b925006e72610c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en som liker deg i steden for å rote deg borti en kar med null ryggrad og manglende æresfølelse.

Anonym poster: fd50a9b50e864860b588f5b5776bc988

• Liker 2
Skrevet

Finn deg en som liker deg i steden for å rote deg borti en kar med null ryggrad og manglende æresfølelse.

Ha-ha, hvordan vet du det?

Skrevet

Fordi ekte menn ikke trenger et hav av fitter for å føle seg som det.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan fant du ut at an var en player?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fant du ut at an var en player?

Fordi jeg ikke fikk svar med en gang på en melding til han. Han har svart nå da, så var jo bare natten som gikk.

Jeg blir jo helt ødelagt av dette her, nervevrak. Jeg har blitt behandlet så dårlig tidligere men en som slo meg og som fikk meg til å lure på om hva det var som var så galt med meg. Nå plutselig har jeg møtt en som er snill, romantisk og prater om verdier som jeg selv verdisetter. Hvordan i det hele, skall jeg klare av at tro dette er virkelighet?

Idag har det gått eksakt en uke siden jeg så han sist, vi bor ikke i samme by og jeg er jo like opptatt som han. Han bor nære da..

Jeg føler ikke at jeg fortjener noen som er så god som han, og som ser så bra ut. Jeg er så usikker på menn etter at ha blitt behandlet som drit. Jeg har jo ikke fått være 100% singel ennå, jeg vill jo leke litt først, før jeg finner en som er bedre en resten. Nå er det jo forseint, nå blir det noe eller ikke noe. Eller..?

Skrevet

Fordi jeg ikke fikk svar med en gang på en melding til han. Han har svart nå da, så var jo bare natten som gikk.

Jeg blir jo helt ødelagt av dette her, nervevrak. Jeg har blitt behandlet så dårlig tidligere men en som slo meg og som fikk meg til å lure på om hva det var som var så galt med meg. Nå plutselig har jeg møtt en som er snill, romantisk og prater om verdier som jeg selv verdisetter. Hvordan i det hele, skall jeg klare av at tro dette er virkelighet?

Idag har det gått eksakt en uke siden jeg så han sist, vi bor ikke i samme by og jeg er jo like opptatt som han. Han bor nære da..

Jeg føler ikke at jeg fortjener noen som er så god som han, og som ser så bra ut. Jeg er så usikker på menn etter at ha blitt behandlet som drit. Jeg har jo ikke fått være 100% singel ennå, jeg vill jo leke litt først, før jeg finner en som er bedre en resten. Nå er det jo forseint, nå blir det noe eller ikke noe. Eller..?

Nå tror jeg du skal puste litt! Puster du?

Det at han ikke svarer med en gang er ingen indikasjon på at han er en player. Det at du har blitt behandlet dårlig tidligere skal heller ikke være en grunn til at du skal tvile på noens intensjoner.

Du må slutte å analysere og bekymre deg og heller bruke tiden du ikke hører noe fra han, på deg selv. Du sier selv du burde hatt litt mer tid som singel og det tror jeg og, men du kan fortsatt jobbe med deg selv og tankene dine selv om du har truffet en ny.

Les noen bøker, finn på ting med venner og nyt de gangene du hører fra han og er sammen med han, kontra å bekymre deg for de gangene du ikke hører fra han eller er sammen med han.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...