AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg holder på med en gutt. Han liker meg godt virker det som, og jeg liker han - med unntak av en ting: han spør meg sjeldent om spørsmål. Er han da ikke interessert likevel? Jeg føler at jeg vet alt om han, men han ingenting om meg. Han spør hvordan det går, og noen småspørsmål innimellom, men det er vel egentlig det. Et eksempel: Vi snakket på face chatten i går, og jeg sa jeg hadde vært på kurs, han spurte hvorfor, og så spurte han ikke mer. Jeg fortalte dette også til mamma og en venninne, og de spurte masse, som jeg er vant til. Hvordan folk det var der, hvordan kurset foregikk, osv osv. Dette gjelder ikke bare sånne ting altså. Men f.eks studiet mitt, hverdagen min, familie, ja alt. Han spør liksom ett hovedspørsmål og så ikke noe mer Er han da ikke noe å satse på når vi har så ulike formaninger om hva en samtale er? Altså at begge stiller spørsmål Anonym poster: 4ab55c903bdc273331b2fb814461be62
Nettinettet Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Noen har mer interesse for andre, mens andre har mer interesse for seg selv. Det at han ikke er like engasjert i deg som mamma'n din eller andre betyr ikke at han ikke er interessert i deg. Det intressante synes jeg er den usikkerheten du får fordi han ikke stiller mange spørsmål om deg. Kanskje du heller trenger en fyr som viser mer engasjement rundt deg og ditt enn det denne fyren gjør?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Det betyr jo ikke nødvendigvis at han ikke er interessert i deg, men det høres jo frustrerende og slitsomt ut hvis dere har såpass ulik måte å kommunisere på. Anonym poster: c5a9bd91f58617439fea52477280c2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå