Gå til innhold

Han svarer ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet en profil på sukker.no i starten av januar, og har siden da skrevet med en mann jeg liker. Vi bor langt fra hverande, men jeg har tenkt til å flytte nærmere der hvor han bor til våren/sommeren. I starten hadde vi veldig god tone, og han sa blant annet at han gjerne ville besøke byen jeg bor i, men etter hvert dabbet det litt av. I det sist har det likevel blitt spennende igjen. Problemet er at sist han leste og svarte på mailen min var på lørdag. Etter det har jeg skrevet to mailer til han som han ikke har svart på eller lest. Jeg vet at det ikke er så mange dager siden, men han har tidligere sagt ifra hvis han f.eks er bortreist og ikke kan svare på en stund. Nå er jeg redd for at han kanskje har møtt en annen jente, og at han derfor ikke svarer. Jeg holder på å bli gal av å vente på svar. Så nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente på svar før jeg glemmer han? Det skal sies at han er den eneste jeg har skrevet med på sukker, som jeg faktisk er interessert i å bli kjent med. Jeg er forresten 24, og han er 28 år.

Anonym poster: 6a686eafd7d523da65def56b68cdb0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å tenk på det NÅ. Han er en fyr på sukker. Kanskje har han skrevet av ren ineteresse. Kanskje av kjedsomhet (ser for meg at en del liker å bedrive tidsfordriv på sånne steder, uten at jeg kan uttale meg så sterkt da jeg selv ikke driver med nettdating). Du har aldri møtt han, du vet ikke hvordan kjemien ville vært i virkeligheten. Synd han ikke svarer, men noen gutter er sånn. Ikke send fler meldinger, det kan oppfattes som mas. La han komme tilbake om han skulle føle for det selv. Mulig det også ble for kjedelig i og med at det er så lenge til dere kan møtes.

Anonym poster: 17715bc63fc001156cfac8e4f29057b9

• Liker 2
Skrevet

Kanskje kan du vente en hel uke. Også om du ser at han er på sukker, så da er det dessverre noe galt. Hvis ikke, betyr det kanskje noe annet, noe uventet som har skjedd eller lignende.

i hvertfall ikke send ham flere mailer, det nytter ikke selv om det er fristende.

Svarer han ikke innen en uke, prøv å gi alt du har i deg for å gå videre og la være å håpe på et svar. Det er altfor vanskelig å være i uvitenhet...

Lykke til videre, håper snart han kontakter deg med en god forklaring og ting gårbedre mellom dere :)

Anonym poster: edb231f7500bc5766ff35d50b10cd328

Skrevet

Jeg opprettet en profil på sukker.no i starten av januar, og har siden da skrevet med en mann jeg liker. Vi bor langt fra hverande, men jeg har tenkt til å flytte nærmere der hvor han bor til våren/sommeren. I starten hadde vi veldig god tone, og han sa blant annet at han gjerne ville besøke byen jeg bor i, men etter hvert dabbet det litt av. I det sist har det likevel blitt spennende igjen. Problemet er at sist han leste og svarte på mailen min var på lørdag. Etter det har jeg skrevet to mailer til han som han ikke har svart på eller lest. Jeg vet at det ikke er så mange dager siden, men han har tidligere sagt ifra hvis han f.eks er bortreist og ikke kan svare på en stund. Nå er jeg redd for at han kanskje har møtt en annen jente, og at han derfor ikke svarer. Jeg holder på å bli gal av å vente på svar. Så nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente på svar før jeg glemmer han? Det skal sies at han er den eneste jeg har skrevet med på sukker, som jeg faktisk er interessert i å bli kjent med. Jeg er forresten 24, og han er 28 år.

Si hva han kaller seg på sukker, så kan jeg sende en random hei-melding. Hvis han svarer på den, så kan du glemme han;)

Anonym poster: 3daf7419f133c23fcbf548d6bb6d06a3

• Liker 3
Skrevet

Han er sikkert død...move on

Anonym poster: 86e004a6ed8876c0568e9c8066fe1195

Skrevet

TS her :) Takk for gode svar! Jeg fikk faktisk mail fra han i dag (endelig!), men er litt usikker på hvilken vending dette tar. Noen som har noen mening om hvor tidlig man bør møtes irl etter å har blitt kjent på nettet? Vurderer å hinte om at jeg snart tar en helgetur til i nærheten av der han bor, for å se om han vil møte meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...