Gå til innhold

Menn! hva betyr de når menn kaller jenten de vært på dejt med før vennen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kaller dere en jente som dere vært på dejt med før vennen etterpå, i meldinger? Hva betyr det? :(

Anonym poster: b0e2f41a4fcc2065aa9e84322b96c7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han liker deg :)

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor kaller dere en jente som dere vært på dejt med før vennen etterpå, i meldinger? Hva betyr det? :(

søtt kallenavn. Det er bare positivt
  • Liker 1
Skrevet

Hva? Nå ble jeg glad :-) Får se ifall det svarer noen mennn her også da, kanskje de har en annen mening.

Jeg er "ny" med dette her....

Skrevet

Hva med "engel" og/eller "prinsesse" da?

Anonym poster: 645cf414ab299c34828e48a07956f8d6

Skrevet

Jeg hadde tolket det positivt, blir litt som et kjælenavn på deg. Hadde reagert mer på at han kalte det så tidlig, etter bare en date(?) enn selve ordet i seg selv. Kjæresten kaller meg av og til vennen og det er utelukkende ment positivt, og i den forbindelse romantisk fremfor vennskapelig.

Skrevet

Hva med "engel" og/eller "prinsesse" da?

Anonym poster: 645cf414ab299c34828e48a07956f8d6

Dette er nok også ment positivt, men ikke alle jenter setter like stor pris på slike kallenavn.

Skrevet

Jeg hadde tolket det positivt, blir litt som et kjælenavn på deg. Hadde reagert mer på at han kalte det så tidlig, etter bare en date(?) enn selve ordet i seg selv. Kjæresten kaller meg av og til vennen og det er utelukkende ment positivt, og i den forbindelse romantisk fremfor vennskapelig.

Jeg ble kallt "kjære" under første date men tenkte det var pga alkoholen.. Jeg som gav veldig mye av meg selv, han var heeeeeet! Tenkte at det kanskje bare ble med den daten, men han er jo kjempe snill. Skjønner ikke hvorfor han er det mot meg egentligen. Jeg har aldrig møtt noen så intens og sjarmerende førr, håper jeg får fortsette å drømme leeeenge. Det er første dejten etter at det tok slutt med en dårlig fyr også som jeg var sammen med i 4 år..

Må jeg tenke på når jeg sender meldinger nå? Ikke før ofte? Vill fortsette å være intressant og spennende til trots før at han var snill og låt meg smake på han... Han er perfekt!

Skrevet

Enig med de andre søtt kallenavn.

Mann

Anonym poster: d9fafdbc3570b3cbff39a73e3cefe249

• Liker 1
Skrevet

Personlig ville jeg gått for "lille deilige bitchen min" :D

Anonym poster: 525f81a1aaedab6546911b153c180758

Gjest BettyBoop
Skrevet

ikke like søtt..
Skrevet

Etter første date?
  • Liker 1
Skrevet

Må jeg tenke på når jeg sender meldinger nå? Ikke før ofte? Vill fortsette å være intressant og spennende til trots før at han var snill og låt meg smake på han... Han er perfekt!

Jeg synes du skal nyte det som skjer nå, men samtidig kanskje prøve å holde litt igjen slik at dere blir kjent og finner ut av følelsene steg for steg. Enkelte forelskelser seg i forelskelsen og det er nok muligens litt slik han er siden han gir kallenavn og tar litt av uten at han egentlig kjenner deg. Jeg høres kanskje negativ ut, men jeg vil bare ikke at du skal bli såret hvis han plutselig går fra super kjær, til at du ikke hører noe.

Det kan jo hende dette var kjærlighet ved første blikk for han, det har skjedd mange ganger det og da er det bare opp til deg om du vil ha han eller ikke.. uansett er det alltid bra å være bevisst på følelser og "ta" han litt på det at han umulig kan føle så mye med en gang.

Vennen er søtt, men uvant for mange, meg selv inkludert som så på det som vennskaplig før. Nå vet jeg at det har en helt annen betydning også ;)

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg synes du skal nyte det som skjer nå, men samtidig kanskje prøve å holde litt igjen slik at dere blir kjent og finner ut av følelsene steg for steg. Enkelte forelskelser seg i forelskelsen og det er nok muligens litt slik han er siden han gir kallenavn og tar litt av uten at han egentlig kjenner deg. Jeg høres kanskje negativ ut, men jeg vil bare ikke at du skal bli såret hvis han plutselig går fra super kjær, til at du ikke hører noe.

Det kan jo hende dette var kjærlighet ved første blikk for han, det har skjedd mange ganger det og da er det bare opp til deg om du vil ha han eller ikke.. uansett er det alltid bra å være bevisst på følelser og "ta" han litt på det at han umulig kan føle så mye med en gang.

Vennen er søtt, men uvant for mange, meg selv inkludert som så på det som vennskaplig før. Nå vet jeg at det har en helt annen betydning også ;)

evt kaller han henne vennen bare for å innynde seg.. Jeg har vært borti en player en gang for lenge siden som drev å kalte meg snuppa og vennen og sånn.. Endret av BettyBoop
Skrevet

evt kaller han henne vennen bare for å innynde seg.. Jeg har vært borti en player en gang for lenge siden som drev å kalte meg snuppa og vennen og sånn..

Ja playere og benytter seg av slike ting for å få tillitt og "vinne" den de er ute etter.

Skrevet

Jeg kalte eksen min for pusen og vennen nesten fra dag en , vi var sammen i 7 år.

Han er ikke nødvendigvis en player bare fordi han velger og kalle henne vennen ?

Rart at dere jenter skal analysere absolutt alt vi gutter foretar oss ;)

Anonym poster: e2398502a1073437b6e0fe1cb31b6ab8

Skrevet

Jeg kalte eksen min for pusen og vennen nesten fra dag en , vi var sammen i 7 år.

Han er ikke nødvendigvis en player bare fordi han velger og kalle henne vennen ?

Rart at dere jenter skal analysere absolutt alt vi gutter foretar oss ;)

Anonym poster: e2398502a1073437b6e0fe1cb31b6ab8

Synes ikke akkurat det er å analysere når man lurer på hva en mann mener med et utrykk han bruker som kan være både vennskaplig og annet. Og selvfølgelig betyr det ikke at han er en player fordi han bruker slike utrykk, men han KAN være det, og det er det greit å være bevisst på, selv om man ikke skal kategorisere han som det.

Skrevet

Tolk det som noe positivt uten å henge deg for mye opp i det. :)

Skrevet

Tolk det som noe positivt uten å henge deg for mye opp i det. :)

Greit, da gjør jeg det :) Det var også han som sa høyt at det var en "dejt", så lade han til at han tok det kleine steget så vi slapp lure... Det må jo også være bra?

Han kan sikkert være en player og har sikkert vært det før fordi han ser veldig bra ut men jeg fikk følelsen av at han "såg meg og skulle ha meg". Han var sånn rett frem at han syntes jeg så utrolig bra ut. På det personlige planen så gikk det også bra, det var totalt ukjente folk som sa at vi passet så bra sammen.. Men dette har aldrig skjedd meg tidligere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...