AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Tiden går og klokken tikker, med dette blir jeg mer usikker. Vi studerer sammen . Selvom ser vi ikke mye til hverandre, men blikket møtes nesten hver dag. På skolen kan han være overlegen, eller kanskje bare hilse en dag. Slår sjelden av en prat, men kanskje fordi det ikke høver? Jeg har blitt fortalt av vennene hans for en stund siden at han likte meg(dette var i fjor). Hvor lenge kan en være interessert i samme jente? Han gjorde ikke noe selv med det. Han tok sjelden initiativ, men vennene hans gjorde det. Og han virket glad for det. Vi kunne prate sammen og ha det gøy der og da, men det ble ikke noe mer. Etter en stund møttes vi på en fest. Han var god og full. Vi hadde det så gøy sammen men i løpet av den kvelden klarte han å si at han var utrolig glad i meg og avsluttet med ett kyss. Siden det var fyllesnakk lot jeg det bare gå og håpet ikke på noe mer. Det ble en smule merkelig på skolen fordi nå virket det nesten som om han unngikk meg. Jeg turte aldri spørre. Livet gikk videre og jeg tror han fant ei ny ei. (jeg er ikke sikker men det var noe som slo meg) Men akkurat 3 måneder etter han sa han var glad i meg, skjedde det noe igjen. Når vi møtes hilser vi, han kiler, han er merkelig på en rar måte. Væremåten hans er så annerledes, han sender litt blikk, prater, har kommet med et par komplimenter i tillegg til at han elsker å erte og slikt (høres så barnslig ut, så ja). Dette er vell kanskje normalt og det man vennlig? Men det gjelder ikke på skolen da kan han overse meg igjen. Jeg har aldri vært flink på å tolke signaler og nå er det vanskelig! Hva bør jeg gjøre? Jeg har begynt å like han litt nå, men er redd for at det ikke er gjensidig. Oppførslen hans ovenfor meg, synes jeg er merkelig dersom han holder på med ei annen. Grunnen er at vi var ute sammen på byen. Det var kaldt og han varmet meg, holdt rundt meg. Vi danset og han var veldig «på» igjen. Jeg prøvde å spørre hva han holder på med men det gikk heller dårlig. På butikken dagen etterpå kunne han bare se på meg og holdt ansiktet mitt, uten å si noe(vi møttes tilfeldig).Det var ren stillhet hvor jeg ikke ante hva jeg sulle gjøre.. Jeg vet ikke hva dette skal bety.. jeg blir så stresset og frustrert..burde jeg i det heletatt gjøre noe? Spørre hva han vil? hva han vil med meg? Eller spørre rett ut hva han holder på med? hva tror dere? Anonym poster: 078933324b9ddadf48764508b818b504 Anonym poster: 078933324b9ddadf48764508b818b504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå