AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har vært singel i noen år, og det som slår meg er hvor hinsides lett det er for andre mennesker, og da spesielt de i forhold, og spørre meg ut om hvordan det går på sexfronten, om det blir noe på meg o.l. Jeg har fått spørsmål om alt fra stillinger til antall partnere. Flere ganger. Det jeg ikke får meg til å forstå er hvorfor det er helt greit å granske meg og mitt liv så til de grader, men om man snur på flisa, hadde det vært så greit da? Det kunne aldri falt meg inn å spørre mine etablerte venninner om privatlivet deres, om kvantitet og kvalitet på sexen deres. Hvorfor er et singel menneskes sexliv så "uprivat"? Anonym poster: f4898f081b8788006902d7efc902c92a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Jeg aner ikke, men har gjort samme observasjon som deg. Har også lagt merke til at folk i forhold blir ofte spurt om barn, på tross av at det også er et privat tema. Anonym poster: 00893088db4ef5030f6f459d110ee6d0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Tror nok jeg vanker i andre kretser for det har jeg aldri opplevd! Det med par og barn derimot har jeg hørt. Det er vanskelig å forsvare at man ikke ønsker barn. Anonym poster: fd12525106c2cc5ada3903d2a6b98f78 1
momo Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Det har aldri jeg opplevd å bli spurt ut om. Vet ikke om det har noe med alder, da jeg er i midten av 30 årene.
Nettinettet Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 For noen som er i forhold kan det være spennende å høre om singellivet og alt rundt dating, sex osv, fordi de selv er i ett stabilt (eller ustabilt) forhold, og er nysgjerrige på hvordan det er å være alene. Men for noen som leter etter en kjæreste kan det være utrolig slitsomt å hele tiden få spørsmå om status i datingen og om det ikke snart dukker opp noen som er rett. Som om det er det eneste som betyr noe når man er singel. Jeg ser en forandring i tankegangen etterhvert som det blir mer vanlig å velge å være alene, eller gå fra hverandre for å ha det bedre hver for seg. Vi er flinkere til å gjøre det vi selv ønsker med det livet vi har og det vil skape en normalisering av det som i dag fortsatt er unormalt. Singellivet og barnløshet.
pressplay Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har vært singel i noen år, og det som slår meg er hvor hinsides lett det er for andre mennesker, og da spesielt de i forhold, og spørre meg ut om hvordan det går på sexfronten, om det blir noe på meg o.l. Jeg har fått spørsmål om alt fra stillinger til antall partnere. Flere ganger. Det jeg ikke får meg til å forstå er hvorfor det er helt greit å granske meg og mitt liv så til de grader, men om man snur på flisa, hadde det vært så greit da? Det kunne aldri falt meg inn å spørre mine etablerte venninner om privatlivet deres, om kvantitet og kvalitet på sexen deres. Hvorfor er et singel menneskes sexliv så "uprivat"? Anonym poster: f4898f081b8788006902d7efc902c92a Ta det med et smil. Spør dem tilbake om hvordan sexen deres er og hvilke stillinger de bruker. Da tar de nok poenget. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har ikke noe problem med det. Men så er det og slik at eneste gangen jeg bøtter ut om private intime ting er når jeg vil kødde med noen. Ellers prater jeg kun om slikt med bestekompiser.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har vært singel noen år og pleier ikke å bli spurt om sånt. Kanskje de tenker jeg er så tekkelig. Anonym poster: 3e2e2711e89d9c6548fa3e6fc7ad28be
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Midten av 20 årene og det ender fort i slik prat her også, merkelige greierer, jeg spør da aldri de i forhold om sexlivet deres. Ikke vil jeg vite heller forsåvidt. Anonym poster: 7150158d067ab3debe92380fb8023c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå