Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner kyssing...å ha noen å kline med på sofaen. Ikke noe mer enn det liksom

Andre?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos, klemmer, osv. Noen som holder rundt meg av andre grunner enn seksuelle.

Anonym poster: 685d12ff7f22814280da5541f30b5b9b

• Liker 1
Skrevet

Nærheten. Bare å holde rundt noen. Kosen. Dele ting med hverandre.

Jeg hadde gjort hva som helst for å finne den rette, og jeg ville t.o.m. kuttet ut sexen, for det er bare oppskrytt uansett. :P

Anonym poster: bedf5fdd4d42f8494810ce9a25eefe31

Gjest Tidssone
Skrevet

Noen å hverdagsprate med. Savner å få sms med spørsmål om hva vi skal ha til middag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gjort hva som helst for å finne den rette, og jeg ville t.o.m. kuttet ut sexen, for det er bare oppskrytt uansett. :P

Anonym poster: bedf5fdd4d42f8494810ce9a25eefe31

Da må du ha bedre sex. :-P Herregud, jeg har en sexpartner og sexen er fucking amazing!;-)

Gjest Tidssone
Skrevet

Herregud. Jeg skrev virkelig det der.

Dette må da bety at jeg er klar for et forhold igjen.

• Liker 3
Skrevet

Å ha noen som ser humoren og gleden i de samme små rare tinga som meg selv, planlegge spennende ferier sammen, ligge i senga og prate hele natta, å dele tanker uten bekymringer, følelsen av å kunne glede ei med en liten oppmerksomhet i hverdagen, det å ha noen å lage middag for eller med samt se henne titte smilende på deg, rød i kinnene og med bustete hår i senga :)

• Liker 5
Skrevet

Herregud. Jeg skrev virkelig det der.

Dette må da bety at jeg er klar for et forhold igjen.

Det betyr ikke bare at du er klar for forhold, men til og med å dele livet med noen.. som i å bo med noen og lage middag til noen, som lurer på hva det er til middag! Her snakker vi.. !

Gjest Methusalem
Skrevet

Det finnes ikke noe bedre en og være singel. Det er ingenting jeg savner

• Liker 1
Skrevet

En å dele hverdagens gleder og sorger med. Samtalepartner, turvenn, krype i armkroken til, en å våkne lørdagsmorgen.. og de andre dagene med,en å dele ansvar og plikter med, så ikke ALT ligger på mine skuldre, en å vandre på stranda i solnedgangen med :-)

Anonym poster: 436bab5b789b3e683e231d80e9118bdc

Skrevet

Dette:

Å ha noen som ser humoren og gleden i de samme små rare tinga som meg selv, planlegge spennende ferier sammen, ligge i senga og prate hele natta, å dele tanker uten bekymringer, følelsen av å kunne glede ei med en liten oppmerksomhet i hverdagen, det å ha noen å lage middag for eller med samt se henne titte smilende på deg, rød i kinnene og med bustete hår i senga :)

Og dette:

En å dele hverdagens gleder og sorger med. Samtalepartner, turvenn, krype i armkroken til, en å våkne lørdagsmorgen.. og de andre dagene med,en å dele ansvar og plikter med, så ikke ALT ligger på mine skuldre, en å vandre på stranda i solnedgangen med :-)

Anonym poster: 436bab5b789b3e683e231d80e9118bdc

• Liker 2
Skrevet

... Å slippe å være misunnelig på alle rundt meg som er i forhold

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Å følge at en bryr seg på en annen måte enn det andre som bryr seg om meg gjør.

Jeg savner det å skape minner sammen, enten om det er seksuelt eller noe snodig vi 2 har opplevd sammen, og så ha en morsom og intern greie med det som vi spøker og fjaser med/om.

Gjest Silvermist
Skrevet

Kos og nærhet. Å vite at man er to om ting, at noen er der for deg på en vilkårlig hverdag.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Kos og nærhet. Å vite at man er to om ting, at noen er der for deg på en vilkårlig hverdag.

har du blitt singel!? :overrasket:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det spørres etter det man savner aller mest, og jeg kan samle det med ett, eneste ord som dekker alle aspekter, samhandling, glede, sorg, latter og trøst, mental og fysisk berøring, være der med og for, sammen med, sammen i:

Varmen.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg savner å bli klødd på ryggen. Sliter med å nå frem selv ;-)

• Liker 1
Skrevet

... Å slippe å være misunnelig på alle rundt meg som er i forhold

Pinadø, man vet jo det ikke er bare bare når man er ilag med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...