AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hei! Jente på 22 år her Jeg har en voldsom fylleangst etter helga, og er redd jeg har tabbet meg helt ut. Mye mulig at jeg har prøvd meg på en kamerat. Jeg husker ikke, og har bare en helt forferdelig følelse. Han vet at jeg ikke husker noe, og at jeg har den ekle følelsen, men da jeg spurte om jeg har noe å være flau over bare smilte han, og skiftet samtaleemne. Dere kan selvsagt ikke hjelpe meg med fylleangsten. Dette har imidlertid åpnet øynene mine. Jeg innser at hver gang jeg har hooket opp med noen, har jeg faktisk drukket alkohol. I senere faser, når jeg har begynt å holde litt på med en fyr, har jeg selvsagt vært edru, men jeg klarer det ikke helt, det føles rart og kunstig, og jeg er ikke avslappet. Jeg har åpenbart aldri hatt kjæreste (så ofte drikker jeg ikke ). Nå skjønner jeg at jeg må øve meg på å være mer avslappet og tåle flørting og intimitet uten å drikke. Jeg er rett og slett dårlig på å snakke med gutter jeg er interessert i. Det er vel ganske vanlig, men fortsatt veldig ødeleggende. I tillegg blir det også sånn at de gangene jeg drikker er jeg så vant til å rote med en fyr at det blir vanskelig å unngå det. Det er som om jeg er innstilt på å få dekket behovet for intimitet og kos med en gang jeg er litt full, og kan slippe hemningene. Jeg vil jo egentlig ha en kjæreste, ikke meningsløs kyssing på byen. Begynner dessuten å bli for gammel for sånt tull. Så, jeg lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan endre på dette, og virkelig bli kjent med han jeg er interessert i nå? Jeg er klar over at det nok er en prosess for å bli tryggere osv., men det finnes kanskje noen der ute som har teknikker? Anonym poster: 5e114aebcc67c19c797e3bc193b00bce
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Ikke drikk på lenge.. Vær med menn uten å rote med dem. Snakk med de som venner :D Jeg skjønner hva du sliter med, jeg har vært gjennom det samma men jeg hadde faktisk sex med de.. Så det ble vel mere kleint.. Vær deg selv å tving deg selv til å virke avslappet når du er med dem, så kommer de springende ettervært . Lykke til Anonym poster: cc914d8842f67ca66861a59470f2d060
Tibbie Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Hva om du gjør det gradvis? Ikke drikk deg full, ta heller et par øl. Du har da litt rus, men er fremdeles helt deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå